Dazi je napisal/-a:Iščem 6G, od 95 naprej...
CupraR je napisal/-a: Mašino kokr sm reku če je bla redno servsisirana na 10.000km ne bo panike..
Loopz je napisal/-a:CupraR je napisal/-a: Mašino kokr sm reku če je bla redno servsisirana na 10.000km ne bo panike..
Vti-jka je imal servisni interval na 10.000km?![]()
Drugače pa je motor tukaj še najmanj problematičen, če je le bil zgledno vzdrževan. 200k km za ta avto ni noben problem.Sedanke so verjetno lepše ohranjene, ni pa nujno...nasplošno ni nekih posebnosti pri kupovanju, velja isto kot za vse druge avte...
Avo kot sam...kot že povedano, odličen motor, vse ostalo pa...zavore, podvozje in menjalnik mu niso popolnoma dorasle...aja, pa tudi teh 160 konjev je pod 5500 obrati v bistvu samo 120 konjev...
no, če vse skupaj sešteješ, je v bistvu precej lušten avtič...
maniac je napisal/-a:sicer dober avto, ampak-gospod srednjih let...bla bla...kaj pa vsa akutika v avtomobilu (prtljažniku)...jst ne bi verjel, da jo je on prvenstveno vozil....bolj verjetno sin!
za ta denar je definitivno vredna podrobnega pregleda...ker, če je redno vzdrževana in lepo ohranjena, bi znala biti dober nakup.
če pa pričakuješ pospeške vtijke (civica) pa pozabi, tole gre sicer več kot zadovoljivo, ampak tko pa spet ne.
lp
CupraR je napisal/-a:Jp vsi Civic-i do leta 99..pol kje kao na 15.000 čeprav so isti motorji..
Podvozje je čist doraslo (btw vsi v tem razredu so mel zadaj premo, Civic ma posamične obese), predvsem pa menjalnik, ki je zelo natančen in kratki hodi, problem je edin da rikverc nima sinhrona in kdaj noče lepo v prestvao. Tako da menjalnik nedorasel motorju, ta je bosa![]()
Zavore so pa res dost švoh, obvezno je dat vsaj boljše ploščice kot so orginal..
Jah 160 konjev in obrati. Pač ma max moč pr določenih obratih, tako da so komentarji pod 5500rpm samo 120 ps brezvezni in glupi , ker pod 3000rpm jih ma pa še manj![]()
![]()
Ne vem a ostali avti oz motorji majo pa od štangasa pa do blokade max moč![]()
![]()
![]()
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov