ker js mam občutek da je isto

je pa tko da sem namesto njega dal cev iz rostfrei-a...
aja... sredn lonc + original zadnji sta gor...
lp
ps: prosm naj pišejo samo taki k majo iskušne

d nebo 150 mnenj :P
BlažB je napisal/-a:Jaz ga mislim obdrzat se mi ne gre za par konjev pa se mal za okolje poskbim, ne narobe razumet![]()
...če je avto pod euro norme 1 je ful razlike če ni pol za razliko moraš kaj na elektroniki pri Senici pobrkljat jaz priporočam srednjo pot - bolj propusten kovinski športni katalizator je zelen(varuje okolje) in še vedno ne krni moči preveč ...vsekakor pa na Turbotu ni dobro da je gor navaden katalizator - 17 % moči cirka in problemi z pregrevanjem motorja ko ga šponaš ... beri - športni kat.športni kat.športni kat.špo.... L.p. MadSil je napisal/-a:Men se pa pozna predvsem na glasnosti pa tud na moči se pozna, pa tud auspuh bl nazaj seka pa še ogenj ven bruha.
Morš pa menjat poj tud zračni filter, da kej dobiš.
Mam pa Lantro 1.8.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov