Izjemno avantgardna, a za mnoge preveč radikalna oblika megana se ne more več ponoviti. Podobni oblikovalski prijemi so po trditvah novega šefa Renaultovih izdelkov Patricka Pelate stvar preteklosti. Meganove nenavadne oblikovne poteze so bile za mnoge potencialne kupce kaplja čez rob in razlog, da so se obrnili drugam. To so pokazale tudi prodajne številke, ki bi bile lahko boljše. Avtomobil ni bil zasnovan po željah strank, ampak francoskih šefov. Pelata meni, da so podobno napako zagrešili tudi z modusom. Avtomobil je v nekaterih pogledih izjemen, kljub temu pa kot celota ne deluje skladno. Glavno vodilo novega odgovornega, ki je prej delal pri Nissanu, je predvsem zadovoljstvo kupcev oziroma iskanje prave poti, da bi se kar najbolj približali njihovemu okusu. Za dosego svojih ciljev napoveduje globoke premike v oblikovalskem oddelku. Pelata se je obregnil ob prejšnji sistem odločanja, ki je slonel na estetskem okusu in željah peščice posameznikov, medtem ko je za tržni uspeh treba ugoditi veliko širšemu krogu ljudi. Šef Renaultovega oblikovanja Patrick le Quement, ki je na tem položaju že od leta 1987, se je zaradi tega znašel v precej neprijetnem položaju. Pelata (še) noče govoriti o kadrovskih spremembah, kljub temu pa svari, da nepokorščine v oblikovalskih vrstah ne bo trpel. Da tu ne gre le za puhlo govoričenje, dokazuje odložena predstavitev naslednika novega twinga, z kar je odgovoren Pelata. »Deloma so ga oblikovalci polomili in nekatere spremembe so bile nujno potrebne. Žal se je zaradi tega uvedba novega avtomobila premaknila v leto 2007« je še dodal Pelata.
_______________________________________________________________________
Tukaj se skriva odgovor na to zakaj je novi Clio manj zanimiv od predhodnika, predvsem na zadnjem delu, zakaj je novi Twingo manj oz. nezanimiv in je preveč podoben prejšnjemu. Do zdaj sem vedno bral, da se novi Megane dobro prodaja, tukaj je napisano, da s prodajo niso zadovoljni. Pa tudi to se zdi zanimivo, da tale novi šef sugerira oblikovalcem obliko in da oporeka samemu Patricku le Quementu, ki je s prejšnjim meganom takorekoč postavil Renault na noge in za oblikovanje prejel kar nekaj nagrad.
Jaz osebno mislim, da se je Renault s temi oblikami mnogim prikupil in je tudi zaradi njih prepoznaven. Če bo izgubil to obliko Patricka le Quementa bo postal samo še eden od dolgočasnih proizvajalcev.
Sedanjemu meganu bi samo tako ohranili sloves, da bi mu ohranili sedanjo obliko. Tako pa bo z naslednjo generacijo postal grdi raček. Škoda!
Torej v prihodnosti ne bo nobenih presenečenj več! Temu primerno naj zamenjajo še novi slogan ustvarjamo avtomobile s starim Avto Življenja.
Kaj pa mislite vi

lp, mm