Volana sploh ni treba dol šraufat. Dovolj je, če ga spustiš dol in potegneš k sebi kolikor gre. Števce pa boš dobil lažje ven po levi strani. Tisto z merilnikom hitrosti smo mi imeli enake probleme, vendar smo avto potem prodali, tak da nevem kje je tisti senzor. Problem smo imeli tudi z merilnikom goriva, ker včasih ni nič kazal, včasih pa ga je zabilo preko. Vzrok so bili slabi loti, kjer so kontaktne palčke prilotane na vezje. Na tiste palčke je potem nataknjena številčnika s kazalcem. V premislek: če bi imel števec in abs elektronika skupen senzor, potem bi se morala posvetiti tudi abs lučka, ali ne?
In še ena malenkost glede prve generacije 406: Ko sem imel števce doli in sem jih obrnil proti svetlobi sem videl kontrolne lučke. Med njimi seveda dosti takih neizkoriščenih. Pa sem vzel dve podnožji z žarnicama iz Renaulta 5 (isti francoski deli - podnožja žarnic so imela spodaj odtisnjen S) in jih vtaknil not. Tako sem imel po novem kontrolno lučko za slabo zaprta vrata, in še eno dodatno za ročno zavoro z napisom "brake"
