Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Gotty
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 90
Pridružen: Po avg 21, 2006 12:39 pm
Kraj: Tezno

polnjene pnevmatik s plinom

Napisal/-a Gotty So jan 06, 2007 10:49 am

Pozdravljeni!

kot že naslov pove, mi je nekaj nepoznanega in sicer me zanima:
- kako ugotoviti če so pnevmatike polnjene z plinom?
- če so napolnjene z plinom kako jih dopolniti oz napolnit?
- kaj bi bilo oz zgodilo če so napolnjene z plinom in jih dopolniš z zrakom?

sicer sem najšo na AMZS podatke o polnitvi z plinom
polnjenje 4 avtoplaščev (do 155) s plinom 20% popust 10,10 EUR (2.420,36 SIT)
polnjenje 4 avtoplaščev (nad 155) s plinom 20% popust 12,10 EUR (2.899,64 SIT)
kaj pa pomeni 155 ?
ali moram potemtakem vedno k vulkanizerju in plačat za polnitev pnevmatik?
kaj svetujete kaj se splača oz če se sploh splača imeti jih napolnjene z plinom, prosim za nasvete!

Hvla, LP
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8420
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Re: polnjene pnevmatik s plinom

Napisal/-a MacTron So jan 06, 2007 10:55 am

Gotty je napisal/-a:Pozdravljeni!
kot že naslov pove, mi je nekaj nepoznanega in sicer me zanima:
- kako ugotoviti če so pnevmatike polnjene z plinom?


- ce so polnjene s plinom so ponavadi oznacene z rdecim pokrovckom
pa na vratih oz nekje imas nalepko kdaj je bilo polnjeno... in koliko inertnega plina

Slika
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
Uporabniški avatar
Gotty
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 90
Pridružen: Po avg 21, 2006 12:39 pm
Kraj: Tezno

Napisal/-a Gotty So jan 06, 2007 10:57 am

kaj pa pomenijo zeleni pokrovčki?
Priponke
PHOT0007.JPG
Zadnjič spremenil Gotty, dne So jan 06, 2007 11:11 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8420
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron So jan 06, 2007 11:07 am

Gotty je napisal/-a:kaj pa pomenijo zeleni pokrovčki?


nism se slisal za zelene mogoce kaksn drug inertni plin...
preveri nalepke oz. kakersnekoli oznacbe na vratih, preckah... itd
uglavnem tukaj imas se eno stran kaj so prednosti
http://www.gumi-center.si/sl/informacij ... ta_type=36
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr So jan 06, 2007 11:43 am

... različni prodajalci plinov imajo pač različne pokrovčke, obstajajo tudi modri... 155 ti pomeni gumo do širine 155 :idea: ..., kar pa jih ima danes že zelo malo vozil...
... kdor ne dirka, naj se vozi...
 
Uporabniški avatar
Gotty
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 90
Pridružen: Po avg 21, 2006 12:39 pm
Kraj: Tezno

Napisal/-a Gotty So jan 06, 2007 3:11 pm

no ja sem šel pogledat če bi bila kje kakšna naplepka prlepjena ampak vse kar je, je tista orginal ki kaže koliko mora biti tlaka v pradnjih in zadnjih pnevmatikah!

Kaj pa če ni nalepke če mogoče ni bilo polnjeno pri enem pa istem vulkanizerju?

verjetno bom šel k amzs preverit kako je s tem in s čem je polnjeno!
nebi rad zraka not spuščal dokler se ne prepričam!
 
Uporabniški avatar
sanka
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: Po jul 11, 2005 9:18 pm

Napisal/-a sanka So jan 06, 2007 3:35 pm

Kolikor imam podatke prave, so pnevmatike napolnjene z Dušikom. Isto kot letalske pnevmatike. Za kakšn drug plin pa še nisem slišal da bi pnevmatike polnili.

Zakaj dušik?? Zato ker:
1) ne reagira na gorenje
2) ne segreva oz je "odporen" na vročino
3) dodatno hladi gumo oz. omogoča da se guma ne greje preveč
------------------

Zakaj sem zdaj to napisal?? Taki zakoni veljajo v letalstvu!

LP
S
 
Uporabniški avatar
ANJCI
TÜV ekspertinja
 
Prispevkov: 1376
Pridružen: So jun 18, 2005 5:45 pm

Napisal/-a ANJCI So jan 06, 2007 3:46 pm

Če bi malo uporabil iskanje bi videl da je bilo o tem že veliko napisanega ;)

http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... ecur+pneus
 
danny
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: Če nov 28, 2002 7:34 pm

Napisal/-a danny Ne jan 07, 2007 12:00 am

verjetno enako... če je polnjen s plinom so druge barve pokrovčkov.... ponavad je črna osnovna.... 155 pomeni pa širino pnevmatike...
 
roki1989
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: So nov 18, 2006 10:46 pm

Napisal/-a roki1989 Ne jan 07, 2007 12:14 pm

Vglavnem polnjenje s plinom je brez veze ni nobene razline glede voznih lastnosti avtomobila, sam sem vulkanizer in sem to slišal pri večini vulkanizerjev, da je brez veze!!! Seveda vam bodo oni trdili ravno obratno da bodo zaslužili, pa še vprašanje je če vam bodo pnevmatike napolnili s plinom, ponavadi imajo v kotu kot eno jeklenko, ki naj bi bil v njej "plin" in on enostavno neki ventil obrne in ti kao napolni plin v pnevmatike v resnici je pa to navaden zrak!!! Tako da v pnevmatike nima smisla dajat plina!
 
Uporabniški avatar
ANJCI
TÜV ekspertinja
 
Prispevkov: 1376
Pridružen: So jun 18, 2005 5:45 pm

Napisal/-a ANJCI Ne jan 07, 2007 12:23 pm

roki1989 je napisal/-a:Vglavnem polnjenje s plinom je brez veze ni nobene razline glede voznih lastnosti avtomobila, sam sem vulkanizer in sem to slišal pri večini vulkanizerjev, da je brez veze!!! Seveda vam bodo oni trdili ravno obratno da bodo zaslužili, pa še vprašanje je če vam bodo pnevmatike napolnili s plinom, ponavadi imajo v kotu kot eno jeklenko, ki naj bi bil v njej "plin" in on enostavno neki ventil obrne in ti kao napolni plin v pnevmatike v resnici je pa to navaden zrak!!! Tako da v pnevmatike nima smisla dajat plina!


:bonk mislim ... očitno se res spoznaš na svoj posel :lol: sam to 100% ni
gumarska stroka ...
Da imajo pa v jeklenkah navaden kisik .... mislim si pa res model, da tako prijaviš...kr neki ......V jeklenkah je 98% Dušika ostala 2% pa sta mešanica ostalih plinov

Vse to kar piše spodaj drži 100%!!!!!!!

VIR Secur Pneus

Čas je za zamenjavo zraka

Dovolj je bilo navadnega zraka! Čas je za uporabo SECUR PNEUS, tehnologije in mešanice plinov visokih zmogljivosti za polnjenje pnevmatik.
Uporabniki SECUR PNEUS boste cenili rezultate dolgotrajnih preizkušanj v razvojnih oddelkih letalske tehnologije ter v tekmovalnem avtomobilizmu. SECUR PNEUS Vam nudi tehnologijo, ki je bila do sedaj nedosegljiva udeležencem cestnega prometa. Danes SECUR PNEUS predstavlja praktično rešitev vsem voznikom, ki zahtevajo od pnevmatik najboljše rezultate, optimalne stroške ter visok nivo aktivne varnosti.
Več kilometrov

''Zrak'' SECUR PNEUS zagotavlja konstanten tlak v pnevmatikah trikrat dlje kot pa komprimiran zrak iz okolice: tako je pnevmatika, napolnjena s SECUR PNEUS, manj podvržena negativnemu delovanju, ki nastane pri premalo napolnjenih pnevmatikah. To pomeni, da lahko s pnevmatiko prevozimo več kilometrov, zmanjša pa se tudi poraba goriva.

''Zrak'' SECUR PNEUS je inerten, kar pomeni, da je brez kisika in nečistoč, ki so običajno prisotne v komprimiranemu zraku. Te povzročajo razpokanje plašča pnevmatike in zmanjševanje njene elastičnosti. SECUR PNEUS tako podaljšuje življenjsko dobo Vaših pnevmatik.
Večja varnost

SECUR PNEUS dopolnjuje varnost med pnevmatiko in Vašim vozilom. Princip je zelo preprost: SECUR PNEUS v notranjosti pnevmatik izniči nastanek vnetljivih mešanic, ki so lahko ob povišani temperaturi vzrok za eksplozijo pnevmatike. Točen tlak polnjenja pnevmatik pa zagotavlja varno manevriranje v kritičnih trenutkih.

SECUR PNEUS - takojšnja večja varnost.

Maksimalna zmogljivost

Konstanten tlak v pnevmatiki zagotavlja maksimalen oprijem s cestiščem, medtem ko odsotnost vlage odpravlja nezaželene spremembe tlaka ob spremembah temperature pnevmatike.
Oprijem s cestiščem
in konstantnost obnašanja pnevmatik sta dva velika razloga, ki narekujeta uporabo SECUR PNEUS v tekmovalnem avtomobilizmu in sta prav tako zelo pomembna pri vsakdanji vožnji. SECUR PNEUS: tekmovalna tehnologija tudi na Vaših avtomobil

KAKO DELUJE :

ECUR PNEUS je osnovan na zelo preprostem principu. Komprimiran zrak za polnjenje, ki se je uporabljal do sedaj, je poln pnevmatiki nezaželjenih elementov kot so kisik, olje in vlaga, ki negativno vplivajo na življenjsko dobo gum. SECUR PNEUS teh škodljivih elementov ne vsebuje in hkrati preprečuje njihov nastanek.
SECUR PNEUS ne vsebuje kisika

Kisik je običajno glavni povzročitelj eksplozij pnevmatik. Povišanje temperature pospešuje spontano zgorevanje v notranjosti pnevmatike. Kisik je tudi glavni krivec, da pada začetni tlak polnjenja.
SECUR PNEUS ne vsebuje olja

Pri polnjenju pnevmatik s komprimiranim zrakom vnesemo v pnevmatiko tudi nekaj oljnih hlapov. Njihova prisotnost v pnevmatikah pospešuje staranje pnevmatik, ob spajanju s kisikom pa tvori gorljivo mešanico.
SECUR PNEUS ne vsebuje vlage

Običajni kompresorji vnašajo v pnevmatike tudi vlago. Prisotnost vlage povzorča spremembo tlaka v pnevmatikah ter pripomore k oksidaciji in staranju delov, kot so plašč, ventil, zračnica in platišče.

PREDNOSTI :

Prednosti pri prevozu težkih tovorov

Prednosti SECUR PNEUS pridejo še posebej do izraza pri avtobusih, tovornih vozilih ter ostalih gradbenih in industrijskih strojih.

Poleg že omenjenih prednosti prinaša še sledeče ekonomske prednosti:

* krajši čas polnjenja pnevmatik
(približno 1/3 časa polnjenja s komprimiranim zrakom)

* daljši čas ohranjanja enakega tlaka v pnevmatikah
(3 x daljši kot s komprimiranim zrakom)
in s tem manjša frekvenca ustavljanj, kontrole tlaka ter polnjenja pnevmatik

* daljša življenjska doba pnevmatik in boljša ohranitev osnove za nadaljnje obnavljanje; SECUR PNEUS zagotavlja večjo kvaliteto in varnost za daljši čas.

SECUR PNEUS zagotavlja prednosti vsem, ki vsak dan uporabljajo težka vozila. Popolna izločitev vnetljivih mešanic v pnevmatikah drastično zmanjšuje nevarnosti eksplozije pnevmatik, ki so posledica povišanja temperature v notranjosti pnevmatike. Ta običajno nastane zaradi nezadostnega tlaka pnevmatik pri polnih obremenitvah vozil.
Prednosti pri avtodomih, bivalnih prikolicah, kombiniranih vozilih in motornih kolesih

Našteta vozila so med letom običajno izpostavljena daljšim postankom. V tem času so pnevmatike podvržene staranju in s tem spremembam mehanskih lastnosti, kar zmanjšuje varnost njihove uporabe.

Mešanice inertnih plinov SECUR PNEUS popolnoma preprečujejo staranje pnevmatik ter ohranjajo njihove mehanske lastnosti nespremenjene. SECUR PNEUS je majhna pozornost, ki pa zagotavlja veliko večjo varnost.....

VIR Secur Pneus

Ps
Pri nas je poleg Secur Pneusa še nekaj ponudnikov. Razlikujejo se po barvi kapic Tb ventilov ( rdeča, plava, rumena, zelena ...) . Največji proizvajalec pri nas poleg uvoženega Secur Pneusa je Linde plin.

Pravilna polnitev :

Pravilna polnitev "plina" je izvedena tako, da izpustiš pnevmatiki zrak. Nato jo napolniš s "plinom" na 1 bar z ventilom obrnjenim navzdol in jo ponovno spustiš,. Plin z takim načinom polnjenja potegne s seboj še ostali zrak iz pnevmatike. Napolniš jo s plinom do pritiska katerega določa proizvajalec vozila za nameščeno dimenzijo pnevmatik...
Wink
Rezultati "plina" :
* konstanten tlak v pnevmatikah, manjša obraba pnevmatik ter manjša poraba goriva
* do 75% manj eksplozij gum zaradi segrevanja
* zmanjšanje oksidacije zračnic, ventilov, plaščev in platišč za več kot 20%
* stabilen tlak pri segretih gumah
 
Uporabniški avatar
Jorgi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1934
Pridružen: Po okt 03, 2005 7:50 am
Kraj: zabji raj

Napisal/-a Jorgi Ne jan 07, 2007 12:31 pm

No, v glavnem men je vulkanizer dal namesto rdečih modre pokrovčke, ker so bolj pasali k barvi avta (modra) :oops: :D Tko da barva pokrovčkov ni nobena referenca.
Obey me. You'll be happier.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Ne jan 07, 2007 12:35 pm

jorgeus je napisal/-a:No, v glavnem men je vulkanizer dal namesto rdečih modre pokrovčke, ker so bolj pasali k barvi avta (modra) :oops: :D Tko da barva pokrovčkov ni nobena referenca.

:idea: :D
Da bi se pa ponudil še gume pobarvat, je pa pozabil? :evil:
 
Uporabniški avatar
Gotty
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 90
Pridružen: Po avg 21, 2006 12:39 pm
Kraj: Tezno

Napisal/-a Gotty Ne jan 07, 2007 1:14 pm

ANJCI nevem zakaj si kopirala sej je že link prilepo MacTron takoj v prvem postu.
V bistvu mi nebi bil problem, samo ko kupiš kak rabljen avtu ti luf v pnevmatikah ni doben skrb in problem, tako sem se jaz zavzel za te ventilčke 3 dan od nakupa, nebi pa rad kako oslarijo naredil!

pa ventilčki še niso tolko mi v oko padli, kolko so mi gume prazne delovale.
 
Uporabniški avatar
SlaYeR
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 789
Pridružen: So mar 15, 2003 5:50 pm

Napisal/-a SlaYeR Ne jan 07, 2007 1:36 pm

Napolnite gume z secure pneus, če jih napolnite zdaj vam podarimo še štiri avtoplašče!

Poraba se bo zmanšala za skoraj neverjetnih 80%.
Z vašimi pnevmatikami boste lahko vozili čez pločnike, robnike in nič se ne bodo poškodovali!
Vaše pnevmatike bodo zdržale 100000km več, kot polnjene z navadnim zrakom!
Ko napolnite gume z secure pneus, se vašemu vozilu ustvari športno podvozje! Nič več nepotrebnih stroškov za nižanje avtomobila ter menjavanje podvozja!

Jebeni bullshit vse skupaj! :)
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Po jan 08, 2007 6:13 pm

ANJCI je napisal/-a:
roki1989 je napisal/-a:Vglavnem polnjenje s plinom je brez veze ni nobene razline glede voznih lastnosti avtomobila, sam sem vulkanizer in sem to slišal pri večini vulkanizerjev, da je brez veze!!! Seveda vam bodo oni trdili ravno obratno da bodo zaslužili, pa še vprašanje je če vam bodo pnevmatike napolnili s plinom, ponavadi imajo v kotu kot eno jeklenko, ki naj bi bil v njej "plin" in on enostavno neki ventil obrne in ti kao napolni plin v pnevmatike v resnici je pa to navaden zrak!!! Tako da v pnevmatike nima smisla dajat plina!


:bonk mislim ... očitno se res spoznaš na svoj posel :lol: sam to 100% ni
gumarska stroka ...
Da imajo pa v jeklenkah navaden kisik .... mislim si pa res model, da tako prijaviš...kr neki ......V jeklenkah je 98% Dušika ostala 2% pa sta mešanica ostalih plinov





Kje je pa napisal da je KISIK pri vulkanizerjih?
mislim si pa res model, da tako prijaviš...kr neki

Drugače pa tudi jaz filam svoje gume s specialnim plinom... 80% dušika,
ostalo pa.... ;)
 
AndrejD
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 770
Pridružen: Po jun 14, 2004 10:48 am

Napisal/-a AndrejD Po jan 08, 2007 6:29 pm

roki1989 je napisal/-a:Vglavnem polnjenje s plinom je brez veze ni nobene razline glede voznih lastnosti avtomobila, sam sem vulkanizer in sem to slišal pri večini vulkanizerjev, da je brez veze!!! Seveda vam bodo oni trdili ravno obratno da bodo zaslužili, pa še vprašanje je če vam bodo pnevmatike napolnili s plinom, ponavadi imajo v kotu kot eno jeklenko, ki naj bi bil v njej "plin" in on enostavno neki ventil obrne in ti kao napolni plin v pnevmatike v resnici je pa to navaden zrak!!! Tako da v pnevmatike nima smisla dajat plina!



Ko mi je polnil z jeklenke so bile gume skoraj takoj na pravem pritisku...
Ko mi pa polnijo na zrak pa traja kar nekaj časa (v primerjavi z jeklenko) da se napolnijo.

Polnil sem jih pred 2 leti in vsako leto grem samo na kontrolo če so zadost napolnjene. Do sedaj še mi jih niso dopolnjevali. Torej konstanten tlak v takem obdobju...
Slika
 
Uporabniški avatar
Gotty
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 90
Pridružen: Po avg 21, 2006 12:39 pm
Kraj: Tezno

Napisal/-a Gotty So jan 13, 2007 1:17 pm

Da pelješ k vulkanizerju sam da prekontrolira ali imajo gume dovolj tlaka moraš znova in znova plačat?
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3153
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom So jan 13, 2007 10:55 pm

Očitno imaš neko Imprezo STI, ko je tak zaplet s tem plinom. Pelji k vulkanizerju in naj ti dofila plin, če te že to veseli, praktične uporabnosti sicer ne vidim. Verjel bi le za ta nove BMW, ki imajo gume, ki lahko poči in se še pelješ naprej in nimajo rezervne gume. Za nas, navadno rajo je pa zrak še kar primeren. Imam gume, ki so zaradi homologacije predpisane hitrostnega razreda W, pa ne vidim neke prednosti plina, redna kontrola je več vredna.
 
AndrejD
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 770
Pridružen: Po jun 14, 2004 10:48 am

Napisal/-a AndrejD So jan 20, 2007 9:12 am

Gotty je napisal/-a:Da pelješ k vulkanizerju sam da prekontrolira ali imajo gume dovolj tlaka moraš znova in znova plačat?


nekateri bi naj kasirali, pri temu kaj hodim pa ne rabim plačat (saj pa samo pritisk preveri) ko bo moral dofilat pa bomo vidli če bo potrebno plačilo :)
Slika
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 6 gostov