Spojlerji, pragovi, maske, neon, barvanje, nalepke, platišča, temnenje stekel, ...
 
Uporabniški avatar
SpunkyRacer
Uporabnik
 
Prispevkov: 1205
Pridružen: Ne jan 21, 2007 4:56 pm
Kraj: Logatec

platišča za Yugo Koral 55

Napisal/-a SpunkyRacer Sr jan 24, 2007 9:08 pm

mene pa zanima, če bi šle na Zastava Yugo Koral 55, platišča velikosti 195/50/15.?
Zdaj mam 155/70/13....aja...ali pa...kere bi šle gor brez problema?(najširše)
Pa blatnike mi ni problem rezat... :) hvala za odgovore
 
Uporabniški avatar
di.nejcis
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Če nov 16, 2006 10:08 am

Napisal/-a di.nejcis Sr jan 24, 2007 11:19 pm

dj od lojtrnika:) :D :D :D :D :D kdo bo pa premaknu tolkšne gume???
kdor ni z nami, je za nami...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Sr jan 24, 2007 11:30 pm

... Da se naredit vse ne vem pa kaj ti bo to - daj 13 colsko z širino kanala 6 in daj gor gumo 175/60 R13 če so dobre za dirkače raly voznike ne vem zakaj rabiš 15 col ? - imel jih je en Yugo kolikor sem videl in celo bile so homologirane od : Fontanota iz Krvavega potoka pa 2.0 motor not - bil je povarjen celo prednje vpetje od Ritmo 2.0 TC Abarth ventilirani diski močnejši amortizerji poširjen kot pomanjšana Lancia Delta Integrale od katere je imel stole masko luči obliko blatnikov in armaturko ... večjo gumo težje zavrtiš težje zaustaviš ne bo sledila neravninam cestišča in poslabšala bo vozne lastnosti sploh na teh avtih je to problem, ker ima viseče preme spredaj in boš imel obrabo gume zelo veliko in neenakomerno paše tudi 14 col od Alfe in BMW stari tip 4 vijaki , Lancia ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Če jan 25, 2007 8:02 pm

tako kot je mad reko.
Sem tudi sam pred casom imel 175/60 13 gor pa je blo za jugota prekdovolj.
Drugace pa spravis tudi 195/50 15 gor ja, z malo modifikacije robov/blatnikov.
Drugace ce pa rabis lite orginal felge, se mam ene doma, lahko pises na pm.
 
Uporabniški avatar
SpunkyRacer
Uporabnik
 
Prispevkov: 1205
Pridružen: Ne jan 21, 2007 4:56 pm
Kraj: Logatec

Napisal/-a SpunkyRacer Če jan 25, 2007 9:10 pm

*MAD-...s širino kanala 6.....hmm...kaj si že mislil s tem... :oops:
 
Uporabniški avatar
c.o.b.
Uporabnik
 
Prispevkov: 973
Pridružen: Če maj 04, 2006 5:16 pm

Napisal/-a c.o.b. Če jan 25, 2007 9:24 pm

pomoje da širino feltne : 6J

LP
 
Uporabniški avatar
Gagi84
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 516
Pridružen: Če apr 21, 2005 1:48 pm
Kraj: Podpec

Napisal/-a Gagi84 Če jan 25, 2007 9:33 pm

15" je res mal prevec pa se grdo zgleda k so ga pol same feltne ce so original blatniki.
Sm pa mev jest na svojmu borbet 5 krake 6j pa 185/50r14 gume gor, bil je spuscen kokr je dal pa je hudo zgledal, sm pa tud probov dat gor 7j 15" z 195/50 gumo pa se zadej u amortizer drgne, k sm dav pa distancnik je pa precej vn iz blatnika prsla, da o sprednji ne govorim k je vn gledala skor 2 centa. No uglavnem ce bi jest se enkrat sov jugota rihtat bi dav sigurno spret 185/50r14 kolesa nazaj.
BMW 320 M3 Replika, Soon to come Subaru Impreza 1999 GT
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Če jan 25, 2007 10:37 pm

c.o.b. je napisal/-a:pomoje da širino feltne : 6J

LP
Da
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
seeman66
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 782
Pridružen: Sr okt 05, 2005 10:16 pm

Napisal/-a seeman66 Če jan 25, 2007 11:12 pm

Sem tudi sam pred casom imel 175/60 13 gor pa je bilo OK.Samo roke pa končnike sem menjeval kot po tekočem traku.
lp seeman66 :x
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Če jan 25, 2007 11:49 pm

seeman66 je napisal/-a:Sem tudi sam pred casom imel 175/60 13 gor pa je bilo OK.Samo roke pa končnike sem menjeval kot po tekočem traku.
lp seeman66 :x
... Moral bi izprešati iz rok ven tiste gumice, ki držijo pušo in vijak v sredini z katerim je roka pritrjena in jih zamenjat z teflonskimi ali iz powerflexa pol dat od vpetja na podu do nosilcev stabilizatorja dve ojačitvi in jih še prečno vezat pa bi imel več časa mir ... tudi med amortizerjema se da povezavo tako spredaj kakor zadaj pa most je dobro malo pojačat zadaj ... avto kot tak niti ni napačen to se vidi v Rally prvenstvu in z malim vložkom narediš lahko malo raketo . Imel sem jih kar nekaj leta nazaj edino preme so mi non stop delale probleme zavore sem imel hlajene rezane ker originalne niso na nivoju , končno sem imel okrog 190 motor 1.4 Fiat Tipo 1372 ccm predelan na 122 km ...
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
touran
Novinec
 
Prispevkov: 406
Pridružen: So feb 21, 2004 8:29 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a touran Pe jan 26, 2007 3:08 pm

raje daj 15 pa 175/50r15
 
Uporabniški avatar
SpunkyRacer
Uporabnik
 
Prispevkov: 1205
Pridružen: Ne jan 21, 2007 4:56 pm
Kraj: Logatec

Napisal/-a SpunkyRacer Pe jan 26, 2007 7:12 pm

touran je napisal/-a:raje daj 15 pa 175/50r15

men se gre predvsem za širše gume oz platišča...k itaq blatnike bom drugačne naredu..

*mad: ti boš men mogu v praktiki kej pokazat...k nimam pojma kaj nej naredim... :oops:
drugač...pa obladaš.. :D :!:
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Pe jan 26, 2007 10:24 pm

yugo_tuning je napisal/-a:
touran je napisal/-a:raje daj 15 pa 175/50r15

men se gre predvsem za širše gume oz platišča...k itaq blatnike bom drugačne naredu..

*mad: ti boš men mogu v praktiki kej pokazat...k nimam pojma kaj nej naredim... :oops:
drugač...pa obladaš.. :D :!:
... ne rabiš mene greš do enega avtokleparja da ti zavari pod motorjem koš in med amortizerjema zgornjo povezavo večali manj vedo vsi kaj je to in enega dobrega strugarja, ki ima tudi prešo da ti iztisne ven dušilno gumo in pušo pa jo zamenja z teflonom ali z gumo za amortizirat prešo saj če mu boš razložil kaj hočeš bi moral vedet - ni nek posebno zahteven postopek ... drugače pa sem jaz opustil Yugota predvsem zaradi problemov okrog podvozja vedno mi je trgalo spodaj pod na nosilcu in notranji blatnik je pokal po sredini čeprav sem dal čez njega pločevino in med notranjim blatnikom in podom je začelo po par mesecih zijat špranja zadnji most je tudi rad pokal ... pol sem ga prodal in šel na drug avto ... bom probal poiskat slike od avta, da boš videl o čemu sem govoril ... l.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Pe jan 26, 2007 11:44 pm

... To je moj Yugo leta 96 nekje po karambolu z šleperjem - tip je med vožnjo menjaval tahograf in me videl 5 m preden me je zadel ... vrglo me je na drugi pas in moral sem menjati zadnjo vezno prtljažna vrata dno prtljažnika desni bok in nategnit karoserijo - potisnilo je streho 1.5 cm naprej in jo zvilo ... no izgled da si z slikami ne boš pomagal ker sem jih že nekomu izgleda dal tiste kjer je koš slikan če si pozoren se vidi na tisti sliki ko je avto na pločniku samo zaradi kvalitete slike se skoraj nič ne vidi ... sorry no vidiš pa lahko kako so bili povezani amortizerji zgoraj sicer se ne vidi je pa bila na vpetju mortizerja dana okrogla pločevina debeline 4 mm ki je bila pritrjena na vijake amortizerja . edina zate uporabna slika ;) No tu so bile gume 175/60 R 13 feltne 13 x 6 col ...L.p. Mad
Priponke
IMG_0062.jpg
... Menjava boka ... in ostala kleparska dela menjal sem tudi vrata ki sem jih enkrat prej nekje dobro udrl - lovila sva se z bratom in me je z strani nasadil z očetovim Polotom :-)
IMG_0064.jpg
... Ojačitev ... Vidi se tudi orjaški Sprint filter ki skriva ogromen paralelni dvojni vplinjač Weber 36/36 DCNF od Fiat Dino 2.4 ... 14 - 25 L /100 km :-)
IMG_0065.jpg
... Mama in naš pes ...
IMG_0066.jpg
... Tik pred registracijo - sestavljal sem ga kar v sedanji dnevni sobi takrat sem tam imel delavnico :-)
IMG_0063.jpg
... Po šestih mesecih končno spet registriran :-) ...
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
SpunkyRacer
Uporabnik
 
Prispevkov: 1205
Pridružen: Ne jan 21, 2007 4:56 pm
Kraj: Logatec

Napisal/-a SpunkyRacer So jan 27, 2007 7:23 pm

ej..mad...a se ti je sploh splačal popravljat avto:!?!?...kolk je pa bla kej registracija?..a je blo kej blemov zarad gum?...aja...pa men ni blem zadaj preuredit za 195 široko gumo...men je bel blem spredaj...drugač pa....itaq...sm se zdej prvo spravil nad koreserijo...da rjo vn poberem...pol bom šel pa na mašino..pa ostalo...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad So jan 27, 2007 11:59 pm

yugo_tuning je napisal/-a:ej..mad...a se ti je sploh splačal popravljat avto:!?!?...kolk je pa bla kej registracija?..a je blo kej blemov zarad gum?...aja...pa men ni blem zadaj preuredit za 195 široko gumo...men je bel blem spredaj...drugač pa....itaq...sm se zdej prvo spravil nad koreserijo...da rjo vn poberem...pol bom šel pa na mašino..pa ostalo...
... To sem delal leta 96 takrat sem naredil motor menjalnik in podvozje in za takega razbitega so mi ponujali 1800 Dem recimo, da sem takrat jaz nanj uložil 7000 dem - motor sem kupil iz poškodovanega avta Fiat Tipo z 28000 prevoženimi km v Italiji in ga delal - lajšal vztrajnik motorno gred nižal glavo večal kanale menjal ventile z posebnimi iz dirkalnega programa Fiat puliral gred ojnice izenačil teže batov premaknil odmično za 4 stopinje naprej - takrat se je ta tip motorja vozil v Italiji v klasi 1400 verzija injection z 145 km ... menjal sem tudi odmično gred z eno divjo, vzmeti ventilov, vplinjač -DCNF 36/36 Weber izpuh je imel cev 50 mm kolektor je bil serijski spuliran naprej se je delil na dvojno cev in športni lonec je bil tudi gor . Električna benz pumpa membranska od mini cooperja podvozje zavore menjalnik sestavljen iz par različnih menjalnikov nekaj zobnikov od A 112 nekaj od Ritmo 1300 in 128 Sport stvar je letela, držala dobro cesto in nekaj časa je bila pojem tu dol po obali ... vrtela se je do 9000 vrtljajev Delal mi je pa to mašino Franko Markežič iz Adriatika avtomehanika ... on pa je takrat vozil fiat Uno 1.1 z 95 konji ... Težili so mi bolj zaradi zvoka (policija) ker je bil lonec direkten in niso bili še toliko razdraženi z homologacijami kot danes ... pred tem sem imel drugega Yugota kjer je bil notri motor 1.1 z glavo, ki mi jo je predelal Urbančič (takrat je on pripravljal komplet Yugote za pokal Yugo kupil si Yugo 45 junior ki je bil najcenejši on je povaril školjko dal notri roll bar predelal vse za dirke) moj je imel okrog 82 konj ta se je tudi vrtel samo pospeški so bili dosti slabši ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
SpunkyRacer
Uporabnik
 
Prispevkov: 1205
Pridružen: Ne jan 21, 2007 4:56 pm
Kraj: Logatec

Napisal/-a SpunkyRacer Ne jan 28, 2007 9:20 am

shit...pol je pa bla to dobra mašinca...sam si mal zalutal iz teme..se ti ne zdi? :) aja..kolk bi pa kej to stal če grem k enmu mašino zamenjat...pa te scene'?

pa še eno prošnjo imam...če bi lahko kejšn..k se spozna na programe....mi od golfa litke pa gume prekopiral na mojga yugota-da vidim kako zgleda?...PROSIM?
Priponke
ziti.jpg
na tega...
_4564a1a1e2479.jpg
ewo..od tega....
 
Uporabniški avatar
Gagi84
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 516
Pridružen: Če apr 21, 2005 1:48 pm
Kraj: Podpec

Napisal/-a Gagi84 Ne jan 28, 2007 9:48 am

Zelo podobne sem mev jest na mojmu. in so pasale tot ulite z avtom.
BMW 320 M3 Replika, Soon to come Subaru Impreza 1999 GT
 
Uporabniški avatar
RpDany
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To avg 01, 2006 2:49 pm
Kraj: maribor-ruše

Napisal/-a RpDany Ne jan 28, 2007 9:51 am

neka na hiterco.
Lp
Priponke
Na hitro.jpg
 
Uporabniški avatar
SpunkyRacer
Uporabnik
 
Prispevkov: 1205
Pridružen: Ne jan 21, 2007 4:56 pm
Kraj: Logatec

Napisal/-a SpunkyRacer Ne jan 28, 2007 1:32 pm

kwaaaa jeee huud...ej RpDany...tnx!...a pa si isto velikost dal?... :D :D :D :D :D
Vrni se na Styling

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost