clio je napisal/-a:fric je napisal/-a:AIRbrush je napisal/-a:fric je napisal/-a:Če boš realiziral vse to kar imaš v planu, potem namesto muske raje vse nepotrebno navlako iz avta odstrani, kupi kletko, gasilni sistem, malenkost dodelaj podvozje...
Na Velenjskem rally-ju si lahko že brez problema na rampi! (kak ti zavidam!)
Verjemi da se mi more samo še ta želja izpolnit da bi lahko dirkal in bom srečen. Žal je to čist preveč denarja za moje finančno stanje. Je pa blo v nedeljo na GHD Polhov gradec že neki debate o tem.
VZTRAJAJ!!!
Premisli, koliko $$$ boš odštel za sound, za ta denar sigurno dobiš kletko, potem ti ostane še gasilni sistem (cca. 60.000 SIT) in pa podvozje (če ne greš v hudo predelavo imaš 100.000 SIT vrh glave). Pomeni, da v avto, v katerega si že tako vložil celo premoženje (tu ciljam predvsem na menjalnik), vložiš še "samo" cca. 200.000 SIT in je nared za dirko. Ko pa imaš avto enkrat pripravljen, pa stroške sezone pokriješ nekako s sponzorskim denarjem. Dosti lažje je če imaš avto pripravljen, kot pa če prideš do potencialnega donatorja in mu rečeš, da je tvoja življenska želja peljat rally! Še enkrat VZTRAJAJ!!! (nisi več daleč)
Fric ti pa še kot zgleda nisi videla kako se avto pripravi za dirke!Samo podvozje je 400.000 SIT tekmovalno ki so bremze,predelava motorja,kletka,načrti,homologacija,....... malo več kot 200.000 SIT

Ne bo držalo! Kje pa piše da bo za svojo prvo sezono vozil "kit car"? Grupa N je dosti cenejša. Kot prvo dvomim, da bo v svoji prvi sezoni, brez izkušenj posegal po najvišjih mestih. Treba bo predvsem kilometre nabirat. Pa do ciljnih ramp čim večkrat prihajat, pa celo ekipo uigrat. Za začetek res ne rabiš tako hudo konkurenčno pripravljenega avta. Tudi z nekonkurenčnim avtom bo slej ko prej kdo opazil talent, mu mogoče pomagal finančno in naslednjo sezono bo morda investiral v boljše podvozje, dodelavo motorja...
Če bi vsi tako razmišljali, potem bi na naših dirkah vozilo samo 5 avtov. Pa podmladka tudi ne bi bilo.