Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
SpunkyRacer
Uporabnik
 
Prispevkov: 1205
Pridružen: Ne jan 21, 2007 4:56 pm
Kraj: Logatec

felicia ali yugo?

Napisal/-a SpunkyRacer Če mar 01, 2007 7:41 pm

pozdravljeni!...situacija je taka: rad mi nafriziral en avto..sam ne vem še ker...mam doma yugota koral 55..sošolc pa mi ponuja škodo felicio 1.3 mpi.....zdaj pa vprašanje: kaj se mi bolj splača?...cenovno, koliko bi lahko sploh stuniral jih(zaradi homoligacije), ...pa te scene....pa prosim ne mi pisat..npr:yugo so j***a..pust pr mir...ampak prosim da mi (predvsem cenovno) mal opišete....prosim?LP
Rally is not for fun, rally is for LIFE!
 
Uporabniški avatar
Falco'
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2188
Pridružen: Sr apr 06, 2005 10:55 am

Napisal/-a Falco' Če mar 01, 2007 7:52 pm

nobeden avto ni nek hud potencial. morda bi pogledal za kakšnega uber poceni turbinca. ;)
[OO-(||||)(||||)-OO]
 
Uporabniški avatar
SpunkyRacer
Uporabnik
 
Prispevkov: 1205
Pridružen: Ne jan 21, 2007 4:56 pm
Kraj: Logatec

Napisal/-a SpunkyRacer Če mar 01, 2007 7:58 pm

ne...jest hočem enga od teh dveh..al pa felicio 1.6
Rally is not for fun, rally is for LIFE!
 
Uporabniški avatar
Eazy-O
Uporabnik
 
Prispevkov: 1119
Pridružen: Po jun 07, 2004 11:36 am
Kraj: Somewhere Over The Rainbow...

Napisal/-a Eazy-O Če mar 01, 2007 8:42 pm

Kaj misliš "nafriziral" "stuniral"? Tuning, styling, akustika? V Feliciji je sicer čist fajn mašina in vzdržljiva, ampak nima nekega potenciala. Yugo, verjetno isto, samo da ne vem kaj dosti o vzdržljivosti mašine.

Pri Yugotu se lahko igračkaš z nižanjem glave, večimi fergazarji, poliranjem, boljšim izpuhom... Pri Feliciji več ali manj isto, samo da nima fergazarja, torej to odpade. Dobro, lahko razmišljaš o kaki turbini od Unota Turbo ali kaj podobnega ampak...

Računica... Razlike je 13 konjev v osnovi v prid Škode je pa 112 kil je Yugo lažji. No ja. Je Felicia sicer bolj udobna pomoje. Če razumem bi moral Felicio kupit, Yugota pa maš? Ne vem, če ti Yugo uredu služi bi ostal pri njem pa ne preveč denarja not zmetal. Saj se da dosti doma naredit... No ja. Homologacija je drugo.

Zdaj Felicia 1.6 je že boljš... Venomu mislim da je z njo šlo kar uredu na dragu. Resda je pusti polovico avta na štartu ampak okej... ;)

Lahko pri obeh Škodah (verjetno tud pri Yugotu ampak ne poznam) daš tud kako drugo mašino not ampak... To je dela in jebarije še pa še + homologacija... Ne vem če bi šlo skozi.

Bottom line:
Če ti je Yugo dovolj uredu in ga imaš doma na voljo zastonj ga bi jaz na tvojem mestu obdržal. Res pa ne poznam tvoje ekonomske situacije, niti kaj si bolj želiš. Tako ali tako brez hudih posegov ne boš boš dosegel kakega večjega povečanja moči. Če bodo pa hudi posegi, pa bi se zajebaval s homologacijo. Sicer kakšen folk dela tehnične po vezah, ampak predvidevam da jih nimaš, ker si postavil za pogoj da jo mora opravit. Preden vprašaš, tud jaz jih nimam, drugače me ne bi skrbelo za nedelujočo osvetlitev v avtu. :D

LP,
Oskar
Slika
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Pe mar 02, 2007 12:15 am

felicia 1.3 se ne splača karkoli dajat nanjo,1.6 je že sama po sebi huda(ne vem kaj je tem motorjem ampak za svoje konje so prav divji) na jugota daš pa dvojni frgazer pa če dobiš še kakšno drugo odmično pa si zmagu
 
Uporabniški avatar
Brouky
Uporabnik
 
Prispevkov: 1161
Pridružen: Sr sep 07, 2005 11:00 pm
Kraj: the biggest street in sevnica

Napisal/-a Brouky Pe mar 02, 2007 7:52 am

u yugota daš od lancie mašino pa si zmagu :D

js bi se med tem dvema odloču za yugota,pravijo da je spuščen in s strut bari kot gokard...kar se pa tuniranja yugota tiče,pa mislim,da ima kar potencial,sej ma avto konc koncev svoj pokal na GHD ;) :twisted:
Hyundai accent 1.3LS supercharged with my heavy leg :P
 
kixs
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 760
Pridružen: Sr feb 09, 2005 5:06 pm

Napisal/-a kixs Pe mar 02, 2007 11:06 am

Potem pa na prvem ovinku v drevo :roll:

Ce mislis resno "navijat" mashino, potem navij tudi podvozje in zavore!!
Slika
 
Uporabniški avatar
SpunkyRacer
Uporabnik
 
Prispevkov: 1205
Pridružen: Ne jan 21, 2007 4:56 pm
Kraj: Logatec

Napisal/-a SpunkyRacer Pe mar 02, 2007 6:58 pm

mašina men ni problem...samo mene je** homologiranje pa te scene...ker nočem zdej stunirat do konca avto..a potem pa peljem na lpp pa mi rečejo...tega(vsega) ne morete imet?!?! :shock: :?: :cry: ...sm pa to na enmu forumu najdu:
citiram:

Iz prve roke ti povem kaj bo šlo narobe.Če hočeš Yuga atestirat in registrirat lahko na njem predelaš le to kar so v Ljubljani dobili iz Kragujevca da so že v tovarni naredili.Torej samo kar je tovarniško dovoljeno.Tako si to razlagajo.Naprimer v gnilega Hrošča lahko daš motor od poršeja z 300 konji in še streho mu odžagaš,pa bo vse v redu ker je to že tovarna naredila.
Moja predelava še vedno neregistrirana že 3 leta:Yugič 45,komplet drugo podvozje z vzmetmi na vseh kolesih,24 cm širše na obe smeri,stabilizatorji spredaj zadaj,prisilno hlajene zavore spredaj diski zadaj,kolesa 15 col,razsirjeni blatniki, pragovi ojačani in raširjeni vse točke vpetja podvozja in motorja ojačane,most spredaj zadaj,komplet notranjost predelana tako da sediš kot v 2+2 roadsterju,komplet elektrika nova pod kontrolo procesorja,motor 1600 dve odmični turbo 140 km,menjalnik ,pospešek0-100 4-5 sek prva prestava 60 km/h druga 120km/h,testirana hitrost 200 km/h pri 6000 vrtljajih z zalogo moči tako da je po teoriji blizu 250 (teoretično, si ne upam poizkusit)
Če bi se tukaj dalo sliko gor zalimat bi jo,na avtoin forumu lani sem jo vendar ne vem če je še tam.
In kaj mi vse to pomaga? Dve leti dela in 10000 dem je parkiranih v garaži.Klub vsemu ti ostane zadovoljstvo zato veselo na delo


pa pr men se gre bolj za zunanjost (spojlerji, razširjeni blatniki,hude feltne, znižan do nule,wooferji,spedenana armatura....<------TO!...potem pa itaq...mal mašinco navito...

samo...jaz hočem sam vse narest...spojlerji in vse...sam potem ne vem kako gre z homologizacijo.. :? :? :? :? :?
Rally is not for fun, rally is for LIFE!
 
Uporabniški avatar
SpunkyRacer
Uporabnik
 
Prispevkov: 1205
Pridružen: Ne jan 21, 2007 4:56 pm
Kraj: Logatec

Napisal/-a SpunkyRacer Pe mar 02, 2007 6:59 pm

aja kixs....to itaq pride takoj za zunanjosto...ITAQ!!!
Rally is not for fun, rally is for LIFE!
 
Uporabniški avatar
SpunkyRacer
Uporabnik
 
Prispevkov: 1205
Pridružen: Ne jan 21, 2007 4:56 pm
Kraj: Logatec

Napisal/-a SpunkyRacer Po mar 05, 2007 4:12 pm

....... :?:
Rally is not for fun, rally is for LIFE!
 
Uporabniški avatar
Courage™
Mojster foruma
 
Prispevkov: 8038
Pridružen: Pe nov 14, 2003 2:48 am
Kraj: Sitting in the front seat, chillin' around while pimpin' the streets!

Napisal/-a Courage™ Po mar 05, 2007 5:43 pm

zakaj mam obcutek da se izpita nimas ?
Slika
GET IN - SIT DOWN - SHUT UP - HOLD ON
 
Uporabniški avatar
Tiicoo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 741
Pridružen: Ne nov 12, 2006 3:20 pm
Kraj: Slovenj Gradec

Napisal/-a Tiicoo Po mar 05, 2007 6:07 pm

Po mojem mnenju že jugeca ker jugo je le legenda v vseh pogledih odvisno je pa tut kolko si ti prprevlen dat v njega !!!!
 
klemi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Pe sep 24, 2004 7:27 pm
Kraj: žiri

Napisal/-a klemi Po mar 05, 2007 6:48 pm

če bi jest zbirav, bi jugota. razlog preprost, jih zmankuje na naših cestah, škod je pa še veliko.
 
klemi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Pe sep 24, 2004 7:27 pm
Kraj: žiri

Napisal/-a klemi Po mar 05, 2007 6:49 pm

če bi jest zbirav, bi jugota. razlog preprost, jih zmankuje na naših cestah, škod je pa še veliko.
 
Uporabniški avatar
SpunkyRacer
Uporabnik
 
Prispevkov: 1205
Pridružen: Ne jan 21, 2007 4:56 pm
Kraj: Logatec

Napisal/-a SpunkyRacer Po mar 05, 2007 8:33 pm

*courage...res nimam še izpita...ampak imam še pol leta cajta..in hočem v tem času zrihtat avto do nule!!sam ne vem še za kerga se naj odločim... :?
Rally is not for fun, rally is for LIFE!
 
Uporabniški avatar
SpunkyRacer
Uporabnik
 
Prispevkov: 1205
Pridružen: Ne jan 21, 2007 4:56 pm
Kraj: Logatec

Napisal/-a SpunkyRacer Po mar 05, 2007 8:34 pm

sam folk...dejte mi povedat če je res tisto kar sm napisal z rdečim.... :( :? :o :shock: :shock: :shock: :shock:
Rally is not for fun, rally is for LIFE!
 
Uporabniški avatar
Eazy-O
Uporabnik
 
Prispevkov: 1119
Pridružen: Po jun 07, 2004 11:36 am
Kraj: Somewhere Over The Rainbow...

Napisal/-a Eazy-O Po mar 05, 2007 9:17 pm

yugo_tuning je napisal/-a:sam folk...dejte mi povedat če je res tisto kar sm napisal z rdečim.... :( :? :o :shock: :shock: :shock: :shock:


Men se zdi malo bullshit tole. V tovarni se naredi marsikaj, pa tega vseeno ne smeš na avtu brez homologacije ali nekega potrdila, če ni že serijsko. Za hrošče ma toliko podjetij certifikate da ti nardijo cabrio pa ne vem kaj še in pol lahko to homologirajo.

Bottom line - za kar boš dobu ustrezno potrdilo, to boš lahko homologiru in posledično naredu tehnični in zadevo registriru.

Vsaj toliko jaz vem o tem...

LP,
Oskar
Slika
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d To mar 06, 2007 12:01 am

bo kar drzalo kar je ded napisal.

Za jugota lahko homologiras le temne sipe pa apex vzmeti (legalna pot) ;)
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 13 gostov