Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Vuso
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 677
Pridružen: Po maj 10, 2004 10:55 pm
Kraj: Lj

Trenja-Avtoceste,11.10.2007

Napisal/-a Vuso Če okt 11, 2007 9:01 pm

Pravkar so se končala, za moje pojme, zelo zanimiva Trenja.Tema je bila o avtocestah in kdo bogati na račun te komedije.
Seveda gospoda Zidarja spet ni bilo in je poslal svojega "advokata" oz. vodjo pravne službe Dars-a, ki je spet povedal en kup neumnosti.Najboljša je bila, da aneksi k pogodbam(ala Šentvid-Koseze), dejansko povzročajo izgubo SCT-ju :lol:
Miran Ališič je spet dokazal kako senzacionalen novinar je, le da je odlično pasal v koncept oddaje.
Zelo sem bil presenečen nad nastopom novega ministra za promet.Seveda so ga pojedli, ampak je končno nekdo, ki je priznal, da so se stvari delale narobe in je dajal vtis, da bo poskušal neke stvari popravit.
Kakšna mnenja imate ostali o oddaji?Je bilo že ogromno napisanega zadnji čas na to temo, ampak konec koncev smo avtomobilistični forum.Dejmo mal obgrizt koga :P
 
Uporabniški avatar
Skrjanc jr.
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Če okt 11, 2007 2:40 pm
Kraj: Žirovnica

Napisal/-a Skrjanc jr. Če okt 11, 2007 9:06 pm

Moje mnenje: Pintarič, Ališič ROXX :bow :bow :bow :bow :bow
Kar se tiče novega ministra nisem dobil dobrega vtisa, zjezal me je pa še DARS ov manijak

LP, Skrjanc jr.
KARMANN Ghia driver
 
west200
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: Če okt 26, 2006 3:32 pm
Kraj: lj

Napisal/-a west200 Če okt 11, 2007 9:09 pm

Jest se čist strinjam s tem kar je govoru Pintar pa ostali. Sam niso se pa dotaknil regionalnih cest, k so pa tut čist u k**** pa so flikane na vsakem vogalu, da te premetava tm po avtu. Sam poglejte si regionalno cesto Lj-Kr al pa tja do Kranjske Gore, pa Lj je tut cela prekopana. Ne vem zakaj plačujemo cestnine, pa pr vsakem litru benza gre davek za ceste, pa tko naprej...........
west200
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster Če okt 11, 2007 9:42 pm

ma dj...prvo kot prvo sploh ne verjamem da je dars scm-u dal 150% več dnarja kot pa je vrednost predora...do 50% bi še vrjel...dnar se skriva nekam oz. ga nekdo drug dobi,recimo 1% od tisga dnarja dajo za podkupnino (itak 1% od 50mio € kr vlk nanese) da nekdo reče medijem da majo težave in da so prejeli denar itd. odgovorni si pa kopujejo najboljše in najprestižnejše jahte in gradijo bajte nekje v miamiju...čakajo kot svinja za koritu da jim edn osuje denar pol pa ga pograbijo ter zapravimo pa mu je vseen kk bo z našo državo.


bi pa mogla železnica spet zaživet. material iz luke koper vozit z železnico do meje kjer bi čakali tovornjaki (kar gre material čez mejo).to bi bil ekonomski način, ampak to se nebo nikoli zgodilo, ker darsovci in politiki iščejo denar na cesti.s tako invisticijo bi prihranili veliko denarja v prihodnjosti:
1.ker tovornjaki 40x hitreje uničujejo ceste, se bi ohranila življenska doba ceste
2.manj gužve na cestah in avtocestah...še posebi zaradi prehitevanja
3.hitrejši transport
4.manj onasneževanja
in še je prednosti

Prijatelj je imel raziskovalno nalogo na tako temo in je ugotovil da bi bila invseticija malo večja, ampak promet bi se ponekod sprostil tudi za 60%.investicija bi se amortizirala približno v 6letih.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Če okt 11, 2007 9:49 pm

Skrjanc jr. je napisal/-a:Kar se tiče novega ministra nisem dobil dobrega vtisa, zjezal me je pa še DARS ov manijak

Podpis!
P.S. še en nesposobnjakovič iz "ljudske stranke"
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček Če okt 11, 2007 11:36 pm

Drug teden višje kazni !!!
Osu gre samo enkrat na led.lp
 
Uporabniški avatar
Badmike
Novinec
 
Prispevkov: 459
Pridružen: To jan 30, 2007 7:59 pm
Kraj: Tu pa tam

Napisal/-a Badmike Pe okt 12, 2007 6:24 am

hec je na teh trenjih da se samo govori naredi pa ničesar!
Miran je dobro povedal.
Glejte stvar je taka, če ne bomo mi davkloplačevalci kaj naredili proti tem potem se ne bo nič spremenilo na boljše le na slabše!
pišuka za avto cestnino pri registraciji plačam skoraj 200 eur nato pa še cestnino plačujem na avtocesti vozim pa se po kolovozu in kot je Miran rekel na vsakih 30 km se morem ustavit ker je cestninska postaja!
Tak da navtocesti 5 prestave niti povohat prav ne morem!
Make my day
 
Uporabniški avatar
Kritik
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 624
Pridružen: Po mar 13, 2006 10:43 am
Kraj: Laibach / Mengeš

Napisal/-a Kritik Pe okt 12, 2007 6:49 am

Staro pravilo med staro gardo podjetnikov je, če nekaj smrdi, pošlji tja odvetnika. Točno to je Zdar naredil... sicer dvomim da si je oddajo ogledal, ker pomojem je nekje ležal pod mizo nasekan k marija..... glede dvigovanja cen avtocestnih odsekov, ki jih gradi SCT sem pa že v neki drugi temi omenil, da je Zidar prvak v nategovanju države, ponudi najnižjo ceno, dobi posel in med tekom gradnje jo počasi povečuje, odgovarja pa tako ali tako nihče......kot drugo mi je šlo na živce laganje DARS-ovca da so cestnine ne vem kako velik prihodek in da zmanjševanje ne pride v poštev... pa ga je Lahovnik lepo zatrl. Glede cestninskih postaj pa pomojem najboljš da naredimo tako kot je na primorski avtocesti, zaprt sistem, na vstopu pobereš listek, na izstopu ga plačaš, pa se lahko 100 km voziš brez probemov. Samo potem bo res tako kot je rekel Pintar, boste divjali čez našo lepo deželo.... kdo si bo pa pokrajino ogledal? :P
Povzetek: upam da se bodo počasi začele stvari premikati na bolje, tisto včeraj na oddaji pa je le vrh gore....
Hyundai - drive your way
Avto z šibkim motorjem je kot sex z kondomom - sej je, ampak ni pa užitek!
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Pe okt 12, 2007 7:16 am

myster je napisal/-a:bi pa mogla železnica spet zaživet. material iz luke koper vozit z železnico do meje kjer bi čakali tovornjaki (kar gre material čez mejo).to bi bil ekonomski način, ampak to se nebo nikoli zgodilo, ker darsovci in politiki iščejo denar na cesti.s tako invisticijo bi prihranili veliko denarja v prihodnjosti:
1.ker tovornjaki 40x hitreje uničujejo ceste, se bi ohranila življenska doba ceste
2.manj gužve na cestah in avtocestah...še posebi zaradi prehitevanja
3.hitrejši transport
4.manj onasneževanja
in še je prednosti

Prijatelj je imel raziskovalno nalogo na tako temo in je ugotovil da bi bila invseticija malo večja, ampak promet bi se ponekod sprostil tudi za 60%.investicija bi se amortizirala približno v 6letih.


Se absolutno strinjam! Multimodalni transport bi dejansko rešil več problemov hkrati. In za to bi morala poskrbet država. Ves tranzitni promet (tovornjaki) na vlake. Tisti, ki bi pa še vedno hoteli voziti po cestah pa bi jim nabili dajatve, tako da bi vsak Rus, Ukrajinec ali kdorkoli pač dobro premislil ali se še splača voziti po cesti ali ne. Seveda bi bilo potrebno posodobiti železniško infrastrukturo, zgraditi drugi tir med Koprom in Divačo itd. itd. Država Slovenija je v zadnjih 15 letih sfalila cel koncept posodabljanja prometne infrastrukture. Gradili smo avtocestno omrežje (kar je bilo sicer prav), povsem smo pa zanemarili železnico. Pa da ne bo kdo rekel, da ni bilo denarja, ker če je bil za Patrije pa za Falcona in še kaj bi se našlo, potem bi bil tudi za železnice. Tako pa bomo imeli zaradi teh ruskih, ukrajanskih in nevem katerih šleperjev še v parih letih povsem dotrajane že tako slabo, kar se kvalitete tiče, zgrajene avtoceste. :roll:
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
paskvale
Novinec
 
Prispevkov: 379
Pridružen: Če jul 21, 2005 8:54 pm
Kraj: Liberty City

Napisal/-a paskvale Pe okt 12, 2007 7:21 am

V poduk malo spoznanj iz fizike: poškodba cest se veča z maso vozila na četrto potenco. To pomeni, da tovornjak uniči cesto natanko tako "dobro", kot približno 10.000 avtomobilov. Vir za ta podatek, pa je človek, ki je fizik, in ki dela na inštitutu za "promet" - ne vem kako se točno reče. Pravzaprav mi, vozniki osebnih avtomobilov nič ne uničujemo ceste napram tovornjakov, plačamo pa skoraj vsa popravila cest! ! :evil: :evil:
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8423
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron Pe okt 12, 2007 7:26 am

ne vem kako razmisljate samo v eno smer... no bom povedal oz izpostavil se drugo
torej tovornjakarji na AC placujejo tudi potencirano ceno... (4x-no) in prav tako pri
zavarovanju... tako izpostavljena je se druga stran :idea:

res pa da unicujejo vecji procent kot avtomobili... vendar koliko je tovornjakov in koliko
je avtomobilov... tudi to je pomembno. Vendar statistika na koncu spaja oba dela
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
Uporabniški avatar
strmi
Novinec
 
Prispevkov: 223
Pridružen: Pe mar 18, 2005 2:36 pm

Napisal/-a strmi Pe okt 12, 2007 7:36 am

@pasquale in @mactron:

zdej če ima avto tono in pol, kolk ima pol tvoj avto ko vozi z hitrostjo 130? isto?
šleper ali prikoličar ima 30 ton in vozi 70 kmh, pa dobro stiska asfalt, še posebno ta novi sistem popravljanja razpok z gumo in flike

čakam vajin komentar
LP S.
www.spletnideli.si - avtodeli za vsa vozila
_______________________________________________________________
Ko smo se že vsi nehali smejati, se je vedno pojavil nekdo, ki nas je spravil v jok
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe okt 12, 2007 7:36 am

MacTron je napisal/-a:ne vem kako razmisljate samo v eno smer... no bom povedal oz izpostavil se drugo
torej tovornjakarji na AC placujejo tudi potencirano ceno... (4x-no) in prav tako pri
zavarovanju... tako izpostavljena je se druga stran :idea:

res pa da unicujejo vecji procent kot avtomobili... vendar koliko je tovornjakov in koliko
je avtomobilov... tudi to je pomembno. Vendar statistika na koncu spaja oba dela


Problem so tudi tovornjaki, ki so pretežki. Če bi pri nas policaji in carina večkrat tehtali tovornjake na avtocestah, bi tako lahko izločili vse pretežke tovornjake in posledično bi bilo manj uničenih cest. Tovornjaki z večjo težo imajo ponavadi več koles, da se teža razporedi bolj enakomerno na cestišče, pretežki tovornjaki pa s svojimi gumami delajo kolesnice, ker je vsa teža samo na parih kolesih in neenakomerno razporejena na cestišče.

romuni in bolgari na naših cestah s starimi tovornjaki komaj speljujejo hribe zaradi prevelike teže, pa jih noben ne ustavi, potem pa jokajo, ko jim sredi hriba crkne tovornjak.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8423
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron Pe okt 12, 2007 11:35 am

@strmi: ce nisi opazil sem jaz paskvale-tu razlozil se drugo stran ne samo unicevanje
torej ce bi rad mnenje obeh ne bo tu prave osnove.

Jaz se popolnoma strinjam s tem kar je bilo tudi napisano da je mnogokratnik pri
tovornjakih in tovornih vozilih vecji ...vendar sem izpostavil tudi to v smislu placil.
In jasno je da teza dela/povzroci svoj "davek" kar se v praksi tudi prikaze kot
unicenje cest, AC...
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
Uporabniški avatar
f.taunus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1399
Pridružen: Če jan 25, 2007 9:25 am
Kraj: Ptuj-Ormož

Napisal/-a f.taunus Pe okt 12, 2007 11:43 am

Ves tranzitni promet, ki prečka Slovenijo, bi bilo treba preusmeriti na vlak. Ampak smo spet pri problemu naše železniške infrastruktore ...
 
speedfight
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 675
Pridružen: Po nov 08, 2004 8:02 am

Napisal/-a speedfight Pe okt 12, 2007 11:49 am

f.taunus je napisal/-a:Ves tranzitni promet, ki prečka Slovenijo, bi bilo treba preusmeriti na vlak. Ampak smo spet pri problemu naše železniške infrastruktore ...


Ti nič ne pomaga, če boš dal tovor namesto na kamijone na vagone, saj naša železnica ni sposobna zagotovit zadostno število le teh. :evil: Pa se vrnimo še malo na včerajšna Trenja, ne ve se kdo pije in kdo plača. BV :roll:
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Pe okt 12, 2007 12:05 pm

speedfight je napisal/-a:
f.taunus je napisal/-a:Ves tranzitni promet, ki prečka Slovenijo, bi bilo treba preusmeriti na vlak. Ampak smo spet pri problemu naše železniške infrastruktore ...


Ti nič ne pomaga, če boš dal tovor namesto na kamijone na vagone, saj naša železnica ni sposobna zagotovit zadostno število le teh. :evil: Pa se vrnimo še malo na včerajšna Trenja, ne ve se kdo pije in kdo plača. BV :roll:


Zato pa pravim, da bi morala država že pred 15 leti razmišljat o tem, da bo treba prenovit celotno železniško infrastrukturo, vključno z vagoni, če jih je resnično premalo, čeprav problem je še vse prej kje drugje kot pa pri samih vagonih...

Kar se pa Trenj tiče me je pa najbolj motilo, da na eksplicitno zastavljeno vprašanje t.i. "kravatarji" niso eksplicitno odgovorili, ampak so se diplomatsko izmikali in odgovornost prelagali na druge. Pintar, Ališič, Šuster in Lahovnik so jim dobro argumentirali.
Antiznačkar po prepričanju
 
Scorp84
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 788
Pridružen: Ne nov 26, 2006 1:25 am

Napisal/-a Scorp84 Pe okt 12, 2007 12:30 pm

nebivedu: Ne razumem te, od kje teb tovornjakarji oz. te bolgari pridejo v SLO pretežki. Kajti vsi grejo na tehtanje preden vstopijo v slovenijo in se temu ni mogoče izogniti edino če jim plačujejo da jih spustijo skozi.
Razumem če gre za kakšno domačo firmo ki iz MB do Kopra naloži kokr hoče.
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Pe okt 12, 2007 2:08 pm

sonček je napisal/-a:Drug teden višje kazni !!!
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: k****a je naša država fukjena :har :har :har :vc :vc :cry :cry :cry :bonk :bonk :jy :jy :jy :[] :[] :pray: :pray: :pray: :rofl :rofl :rofl :noro :noro
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Pe okt 12, 2007 2:36 pm

Če bi bil pravi interes, bi se dalo tudi železnico v doglednem času posodobit in poslat tranzitni promet na železnico. Ima mogoče kdo podatek, koliko stane kilometer avtoceste in koliko kilometer dvotirne železniške proge? Samo interesa ni tapravega, oziroma noben ne nastopi tako, kot bi bilo treba. Sem poslušal ministra, pa je tako medlo govoril, da sem se čudil, da je tak človek sploh lahko minister. Minister bi po mojem mnenju moral imeti dobre retorične sposobnosti in bi moral biti odločen v tistem, kar pove. Ne pa da jamra.
Nihče se v tej oddaji ni vprašal ničesar o ekologiji, ko so prišli do vprašanja, če poslati tranzitni promet na železnice in prispevka CO2 enega in drugega načina. Tudi namena avtoceste niso prav dobro pojasnili. So avtoceste namenjene potniškemu prometu, ali tovornemu. Moje mnenje je, da potniškemu.
Slika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov