Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
THE NIGHTRIDER
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 62
Pridružen: Sr sep 05, 2007 5:18 pm

PRIMERJAVA IN MNENJA O DIEZLU IN KURILNEM OLJU

Napisal/-a THE NIGHTRIDER Po nov 12, 2007 8:00 am

Kar se tiče glede nafte in kurilnega olja vem, da moji kolegi skozi tankajo kurilno olje imajo pa avtomobile srednjega in višjega ranga (ne bom povedal katere so pa nemški avti) pa nimajo čisto nobenih problemov, naredijo pa veliko kilometrov tam po 60 - 100.000 na leto. Pa tisti ki pravijo, da je kurilno olje slabo za motorje so bedaki in naj povedo če je kateremu že opovedal motor zaradi kurilca. Mi imamo v službi Kangooja DCI pa se avto skoz tanka diezel na Petrolu (Magna) pa je zajebalo cel sistem od pumpe, šob, na 135.000km,škode je pa blo za 2500evrov, pa prasci na Petrolu niso priznal njihove krivde, Renaulti pas so sploh bolj občutljivi na kvaliteto goriva. Nekateri kurilcu še dodajajo motorno olje da je še bolj masten (je še boljše za pumpo da bolje maže) nekateri pa ne dodajo nič olja, razen pozimi se doda aditiv (ki je poceni in ga je za 900L), preventivno, da ne zamrzne ampak do -6 ni nobenih problemov. Jaz in moji kolegi so na lastne oči videli ko je pripeljal gorivo na Petrol, je najprej nalil nafto, potem pa je vprašal če tudi kurilno olje in je rekel da, in ko je natočil (nafto) je samo zlil stekleničko rdečega aditiva, ki potem obarva nafto rdeče barve. Tako da ??????? :tomidelej: :D
TDI POWER
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus Po nov 12, 2007 10:07 am

Mnenje je enostavno: če te dobijo si ga fejst nasrkal- toliko, da bi se raje kot plačal kazen vozil s 4.0 bencincem. Na tebi je pa da izbereš.
 
Uporabniški avatar
daks
Novinec
 
Prispevkov: 230
Pridružen: Po jan 22, 2007 11:15 pm
Kraj: baška grapa

Napisal/-a daks Po nov 12, 2007 10:30 am

samo za inf., kakšna je pa kaj kazen, če te dobijo da si vozu s kurilnim? me ful zanima, ker sem zadnjič nekje slišal da je smešno nizka? baje manj kot 200eur...
če je tako, potem se ti pa ja splača kurilca točit, maš tist dnar takoj not!
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Po nov 12, 2007 10:45 am

Si hudo narobe slišal da je 200€.
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
THE NIGHTRIDER
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 62
Pridružen: Sr sep 05, 2007 5:18 pm

CENA KAZNI VOŽNJE Z KURILNIM OLJEM

Napisal/-a THE NIGHTRIDER Po nov 12, 2007 11:07 am

Kakor jaz vem je kazen kar visoka starih 80.000 SITza fizične osebe ali po novem tam nekje 300evrov, za podjetja pa so kazni velike tudi od 10.000 in več evrov. Tako da je kar rizkantno, vendar pa ustavljajo samo tovornjake in stare golfe in druge jajce tistim pa ne priporočam uporabe kurilca.
TDI POWER
 
Uporabniški avatar
Eazy-O
Uporabnik
 
Prispevkov: 1119
Pridružen: Po jun 07, 2004 11:36 am
Kraj: Somewhere Over The Rainbow...

Re: CENA KAZNI VOŽNJE Z KURILNIM OLJEM

Napisal/-a Eazy-O Po nov 12, 2007 11:28 am

THE NIGHTRIDER je napisal/-a:...samo tovornjake in stare golfe in druge jajce...


Če spadajo nov Renault Master, Peugeot Boxer in Golf IV (ki zgleda kot da je ravno iz salona) med tovornjake in stare jajce, potem imaš prav. ;) Stric je res veliko na cesti in so ga že z vsemi ustavili za gorivo.
Slika
 
Uporabniški avatar
daks
Novinec
 
Prispevkov: 230
Pridružen: Po jan 22, 2007 11:15 pm
Kraj: baška grapa

Napisal/-a daks Po nov 12, 2007 12:52 pm

no pa sej 300eur ni panike, če maš dizla pa dost voziš dobiš hitro not..
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3608
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Po nov 12, 2007 12:54 pm

Razen če te ene 3x zapored ne ustavjo pa dobijo kurilca notr.

Tole je skopirano iz enga druzga foruma
KAZEN:

Zakon o trošarinah
71. člen
(prekrški)
Posameznik se kaznuje za prekršek z denarno kaznijo od 100.000 do 450.000 tolarjev, posameznik, ki samostojno opravlja dejavnost z denarno kaznijo od 400.000 do 12.000.000 tolarjev, pravna oseba pa z denarno kaznijo od 1.000.000 do 18.000.000 tolarjev, če rdeče označeno plinsko olje, ki se uporablja kot gorivo za ogrevanje, uporabi za drug namen, kot je določen z oznako oziroma ga toči za pogon motornih vozil ter plovil ali drugih motorjev oziroma ga toči v standardni rezervoar motornih vozil, plovil ali drugih motorjev (57. člen).
-----
Torej od 100.000 na gor, po starem zakonu so ti odvzel avto!


Govoris, da je kurilc in diesel (D2) eno in isto, razen dodatka barve (rdecega praska):

Resnica je pa naslednja:

.....................................kurilc.................nafta
Viskoznost(mm2/s):..........4,150.................2,368
Vsebnost žvepla (%V/V)...0,122.................0,0025


Torej je vsebnost necistoc ( zveplo ) za faktor 100 vecja, kot vidim, se zelo spoznas na diesel motorje, potem ves, da imajo sobe 0,12mm premera in se zaradi teh necistoc zamasijo, kaksen je pa stosek popravila: cca 1M sit pri TDI motorjih! Pa si zracunaj, ce se splaca!
 
THE NIGHTRIDER
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 62
Pridružen: Sr sep 05, 2007 5:18 pm

ODGOVOR BANU

Napisal/-a THE NIGHTRIDER Po nov 12, 2007 1:22 pm

Glede vrednosti žvepla mogoče drži ampak zakaj je potem izpuh čistejši od kurilca glede na nafto, kar je seveda boljše za celoten motor pa mi to povej. Na vsakih 6000km pa daš aditiv za čiščenje šob in celotnega sistema, za dielzel motorje od Liqui molija, ali pa od STP-ja ki je boljši in vliješ na polni tank celo vsebino flaške. Pa ni nobenih problemov glede tega da ti jih bo zapacalo, preverjeno. Če se bi pa glede kurilca tako zapacale šobe bi pa že zdavno zaribali avtomobili od mojih kolegov. :bonk :pivo
TDI POWER
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Po nov 12, 2007 1:41 pm

:pop: :roll:

še ena taka tema? Nice job dude



LP
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3608
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Po nov 12, 2007 1:42 pm

Kot je napisano zgorej, je tole vse kopirano iz enga druzga foruma in ni plod mojega znanja ;)
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček Po nov 12, 2007 3:04 pm

To je nateg po domače povedan.
Kurilc je pol cenejši kot dizel in, če bi vsi točl kurilc bi država manj dobila.
Je res, da je več onesnaženja ampak zaupat nekeim dokazom je pa tud tazadnja. Kazni so pa samo zaradi tega tok visoke, ker če bi ble recimo zelo nizke bi se vsak vozu na kurilcu.

No jaz mam dvojko in lahko tud jedilno olje not olivam sam kaj, ko bi mogu kar nekaj litrov kupiti v sparu. Pa tud vsak teden bi me ustavl.

Živ nateg iz strani države. lp

p.s. Fajn se mejte
Osu gre samo enkrat na led.lp
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po nov 12, 2007 8:17 pm

Je kdo od teh ki je pisal te poste mehanik? Ali pa se je ukvarjal že z dizli ? ALi pa je že kdo videl glavo dizla ( ter starejše dizle ki jim kao kurilc nič ne nardi? )

No naj povem da so to zelo hiter vidi ko razdereš motor..... izpušni ventil je ZELO ZELO zažgan in ima polno ožganin ( podobno kot dimnik ki se ga dolg ni čistlo), mešalne komore spokajo in to točno proti izpušnemu ventilu gre razpoka........... izpušni kolektor je zelo sajav..... pa še bi lahk našteval. Vzamite malo strojni priročnik v roke in primerjajte zgorevalne temparature določenih goriv.... kurilno olje ima dost višjo temparaturo zgorevanja kot pa nafta ( od tod tudi da kao čistejše zgoreva..... višja temp. več zgori) od tega pa nastanejo posledice na motorju, ki sem jih opisal....

Zanimivo je vzet narazen motor, ki je skoz laufal na nafto in enak motor, ki je skoz laufal na kurilca....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
SIMY001
Novinec
 
Prispevkov: 315
Pridružen: Po jan 30, 2006 9:55 pm
Kraj: Stajerska

Napisal/-a SIMY001 Po nov 12, 2007 8:28 pm

gre se tudi za rezervoarje na pumpah,ker na one rezervoarje za nafto sigurn bolj pazijo pa bolj čistijo kot one v katerih se nahaja kurilič.
Vem za primer ko je imel pumpa-dize motor problem z vžigom,ker je kurilič zapacal neki senzor ki zaznava položaj bata v motorju.
TDi power by VW Golf V sportline
Slika
 
blazp
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 658
Pridružen: So sep 24, 2005 8:21 pm

Napisal/-a blazp Po nov 12, 2007 8:37 pm

sej prov, še višje kazni. plačajte davek ali pa se vozite z busom
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo To nov 13, 2007 12:24 am

Lumpy_ je napisal/-a:Si hudo narobe slišal da je 200€.


Je kr prav slišal da je 200€...Pravzaprav je za fizično osebo 417,29€ in ker bo plačal seveda v 8-ih dneh,bo nakazal 208,64€.

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ To nov 13, 2007 12:47 am

Vir?

Pa po novem veljajo polovičke že nekaj časa 16 dni, ne več 8. Že tu si mimo pihno.
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
JEREMIJA79
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Po okt 01, 2007 12:56 am

Napisal/-a JEREMIJA79 To nov 13, 2007 2:22 am

lisko je napisal/-a:Je kdo od teh ki je pisal te poste mehanik? Ali pa se je ukvarjal že z dizli ? ALi pa je že kdo videl glavo dizla ( ter starejše dizle ki jim kao kurilc nič ne nardi? )

No naj povem da so to zelo hiter vidi ko razdereš motor..... izpušni ventil je ZELO ZELO zažgan in ima polno ožganin ( podobno kot dimnik ki se ga dolg ni čistlo), mešalne komore spokajo in to točno proti izpušnemu ventilu gre razpoka........... izpušni kolektor je zelo sajav..... pa še bi lahk našteval. Vzamite malo strojni priročnik v roke in primerjajte zgorevalne temparature določenih goriv.... kurilno olje ima dost višjo temparaturo zgorevanja kot pa nafta ( od tod tudi da kao čistejše zgoreva..... višja temp. več zgori) od tega pa nastanejo posledice na motorju, ki sem jih opisal....

Zanimivo je vzet narazen motor, ki je skoz laufal na nafto in enak motor, ki je skoz laufal na kurilca....


Tole jest čist verjamem da so poškodbe na dolgi rok ampak se spomnim ko je kolega govoril da so v Bosni med vojno v golfa 2 točili transformatorsko olje(ker drugega ni bilo)pa je avto delal,sicer je kadil ampak delal. :bow
 
THE NIGHTRIDER
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 62
Pridružen: Sr sep 05, 2007 5:18 pm

ZA LISKOTA IN OSTALE

Napisal/-a THE NIGHTRIDER To nov 13, 2007 7:35 am

LISKO zdej mi pa povej, kako to, da potem moji kolegi, ki so nredili s kurilcem predvsem z AUDI-ji A4 in A8(4.0 TDI), GOLFI IV (pumpe duse), Mercedes E CDI, že na 100.000 tisoče kilometrov pa je vse delalo normalno in brez posledic. Tako da je to en lari fari, kot pa sem že napisal sem na lastne oči videl, kako je vlil na Petrolu rdeč aditiv v nafto ki je bila kao potem kurilc. Preventivno pa je dobro pri tistih, ki tankate nafto ali pa kurilca, da date na vsakih 6000 km aditiv za čiščenje šob in celotnega vbrizgalnega sistema (motor potem lepše dela) motorja, najboljši je od STP - ja, obstaja pa tudi za bencinske motorje. FILTER goriva pri dizelnu pa je dobro menjati na 30.000 - 40.000km in to pred zimo. :D :rofl
TDI POWER
 
Uporabniški avatar
5cho
Novinec
 
Prispevkov: 252
Pridružen: Po nov 15, 2004 3:08 pm
Kraj: LJ

Re: ZA LISKOTA IN OSTALE

Napisal/-a 5cho To nov 13, 2007 8:16 am

THE NIGHTRIDER je napisal/-a:LISKO zdej mi pa povej, kako to, da potem moji kolegi, ki so nredili s kurilcem predvsem z AUDI-ji A4 in A8(4.0 TDI), GOLFI IV (pumpe duse), Mercedes E CDI, že na 100.000 tisoče kilometrov pa je vse delalo normalno in brez posledic. Tako da je to en lari fari, kot pa sem že napisal sem na lastne oči videl, kako je vlil na Petrolu rdeč aditiv v nafto ki je bila kao potem kurilc. Preventivno pa je dobro pri tistih, ki tankate nafto ali pa kurilca, da date na vsakih 6000 km aditiv za čiščenje šob in celotnega vbrizgalnega sistema (motor potem lepše dela) motorja, najboljši je od STP - ja, obstaja pa tudi za bencinske motorje. FILTER goriva pri dizelnu pa je dobro menjati na 30.000 - 40.000km in to pred zimo. :D :rofl


reklama??
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov