

THE NIGHTRIDER je napisal/-a:...samo tovornjake in stare golfe in druge jajce...
lisko je napisal/-a:Je kdo od teh ki je pisal te poste mehanik? Ali pa se je ukvarjal že z dizli ? ALi pa je že kdo videl glavo dizla ( ter starejše dizle ki jim kao kurilc nič ne nardi? )
No naj povem da so to zelo hiter vidi ko razdereš motor..... izpušni ventil je ZELO ZELO zažgan in ima polno ožganin ( podobno kot dimnik ki se ga dolg ni čistlo), mešalne komore spokajo in to točno proti izpušnemu ventilu gre razpoka........... izpušni kolektor je zelo sajav..... pa še bi lahk našteval. Vzamite malo strojni priročnik v roke in primerjajte zgorevalne temparature določenih goriv.... kurilno olje ima dost višjo temparaturo zgorevanja kot pa nafta ( od tod tudi da kao čistejše zgoreva..... višja temp. več zgori) od tega pa nastanejo posledice na motorju, ki sem jih opisal....
Zanimivo je vzet narazen motor, ki je skoz laufal na nafto in enak motor, ki je skoz laufal na kurilca....
THE NIGHTRIDER je napisal/-a:LISKO zdej mi pa povej, kako to, da potem moji kolegi, ki so nredili s kurilcem predvsem z AUDI-ji A4 in A8(4.0 TDI), GOLFI IV (pumpe duse), Mercedes E CDI, že na 100.000 tisoče kilometrov pa je vse delalo normalno in brez posledic. Tako da je to en lari fari, kot pa sem že napisal sem na lastne oči videl, kako je vlil na Petrolu rdeč aditiv v nafto ki je bila kao potem kurilc. Preventivno pa je dobro pri tistih, ki tankate nafto ali pa kurilca, da date na vsakih 6000 km aditiv za čiščenje šob in celotnega vbrizgalnega sistema (motor potem lepše dela) motorja, najboljši je od STP - ja, obstaja pa tudi za bencinske motorje. FILTER goriva pri dizelnu pa je dobro menjati na 30.000 - 40.000km in to pred zimo.![]()
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov