tofisi je napisal/-a:Zanima me, če te snežne nogavice lahko nadomestijo snežne verige, kot zimsko opremo.
http://www.snowchains.co.uk/main/weisssock.htm
TEKSTILNE VERIGE ISSE
Mnogi trgi se že lahko pohvalijo z novosotjo, ki je dodobra olajšala zimsko vožnjo po snegu, ledu, plundri in tudi blatu. Ker je Slovenija še vedno tretirana kot Balkan smo z zamudo a vendar pred zimo tudi mi dobili v svetu že priznano nadomestilo snežnih verig in sicer tekstilne verige ISSE Safety. Prednosti so številne, če omenimo samo izjemno preprosto montažo, ki zahteva manj kot 2 minuti dela kljub dolgim nohtom in/ali oblečeni večerni obleki. Kolikokrat se to zgodi pa je že povsem druga zgodba...
Zgradba in oblika sneženih verig je povsem primerna tudi za aluminijasta platišča, saj se verige navlečejo na pnevmatiko podobno kot bi si natikali nogavico. Velika prednost je tudi v tem, da je zaradi tekstilne obloge, ki ne preseže debeline 2 mm taka veriga primerna tudi za vozila z ABS, ESP in drugimi elektronskimi pomagali, ki se skrivajo na notranji strani plašča in jih običajne verige zaradi debeline lahko poškodujejo ali pa zmedejo elektronske komponente zaradi razlik v debelini ipd. Tankost in enakomernost debeline omogočajo tudi veliko udobnejšo vožnjo brez vibracij, prav tako se te verige lahko uporabljajo tudi na suhem asfaltu ne da bi vas skrbelo za poškodbe vozila. Po uporabi pa verige preprosto snamete in jih brez komplikacij operete v pralnem stroju. Te verige bodo znali ceniti tudi lastniki vozil z manjšimi prtljažnimi prostori, saj kos blaga res ne zavzame veliko prostora v prtljažniku.
Skrivnost leži v uporabi trpežnega in zanesljivega tekstilnega materiala, ki s kar najboljšo vpojnostjo zagotovi minimalno količino vode med kolesom in tlemi. Dober oprijem namreč zagotavljajo medsebojno razmerje zgornje podlage, lubrikanta in spodnje podlage. Ob stiku pnevmatike z ledom se le ta na površju zaradi pritiska rahlo stopi in med pnevmatiko ter podlago ustvari tanek sloj vode, ki deluje kot odličen lubrikant, zato pnevmatika zdrsne posledica pa je v najboljšem primeru rahel zdrs in tresoče roke. Tekstilne verige pa to vodo vpijejo, groba površina pa se vreže v led ali zbit sneg in omogoči dober oprijem. Če je vode vseno preveč jo kot vsaka spžva ob strani izpodrinejo stran od pnevmatike, namesto da bi ostajala pod pnevmatiko. Struktura blaga pa je druga lastnost te verige ki povečuje oprijem.
Prijetna lastnost teh verig je tudi velik razpon ustreznosti verig. S samo šestimi tipi namreč zagotovimo primerno verigo za vse velikosti pnevmatik na osebnih, kombiniranih in celo tovornih vozilih. Od tega en tip pokrije 40% celotnega slovenskega voznega parka osebnih vozil. Verige med drugim obstajajo tudi za 19 colska platišča kar pomeni, da jih lahko nataknemo tudi na tovornjake srednjih velikosti. In cena? Ne pretirana. Na AMZS-jevi spletni strani se nahaja cenik, ki obljublja odporne verige za osebna vozila že od slabih 60 € dalje ter zelo odporne verige za tovorna vozila za ceno 171 €.
Po forumu brska: Google [Bot] in 12 gostov