mišek je napisal/-a:Se opravičujem, če se komu zdi butasto vprašanje, samo mene pa vseeno zanima.
Torej recimo pelješ v en ovinek 60 km/h in čisto malo potegneš volan in lepo zvoziš, brez nagibanja, lepo za robom ceste. Potem pa recimo skozi isti ovinek pelješ 90 km/h in moraš dosti bolj navit volan, avto se nagiba pa še itak ponavadi gre izven linije - v primerjavi s nižjo hitrostjo.
Zdaj pa vparašanje! Kaj se v tistem trenutko dogaja z avtom?
Ali to pomeni, da rahlo drsijo gume izven ovinka (čeprav to ni opazno)?
Eno je tudi, ker so gume višjega preseka, da se v ovinku zvijajo.
Ali je še kje v podvozju in volanu kaka fora?
Skratka kje je vzrok, da moraš pri večji hitrosti volan zavijat s večjim kotom, če hočeš narediti enak radij kot pri nižji hitrosti?
Ali je to drsenje gum, ali kaj drugega?
Scorp84 je napisal/-a:Kadar drsiš, se v kabini pojavi hrup ki prihaja iz podvozja. Ti ponavadi drsenja ne čutiš zaradi servo volana pa še marsikej bi se našlo zakaj ne. Avto pa ti gre iz ovinka, ker pride do drsenja ti pa volan še bolj obrneš kar povečaš da sprednji del še bolj drsi. Raje na cesti ne preizkušaj kakšen je optimalen oprijem, pa še po možnosti dobi avto brez servota. Ali pa pejt gokart voziti, je še najbolj varno.
martk je napisal/-a:za ta efekt je dostikrat kriva nastavitev zadnje preme, premajhen naklon, lahko so krive stare gume, lahko izrabljeni amortizerji...
abbe je napisal/-a:drsenje gum ce moras volan v istem ovinku pri vecji hitrosti bol obrnt.to pomen da si gume zaklenu.to ni dobr.drugic mau vec gasa dj pa bos lepse zvozu ovinek
abbe je napisal/-a:razn ce gre za ksn nou avto kjer je volan na strom tm pa odvisn od hitrosti se tut volan drugace obnasa.vec "obratou" iz ene skrajne lege v drugo
mišek je napisal/-a:Se opravičujem, če se komu zdi butasto vprašanje, samo mene pa vseeno zanima.
Torej recimo pelješ v en ovinek 60 km/h in čisto malo potegneš volan in lepo zvoziš, brez nagibanja, lepo za robom ceste. Potem pa recimo skozi isti ovinek pelješ 90 km/h in moraš dosti bolj navit volan, avto se nagiba pa še itak ponavadi gre izven linije - v primerjavi s nižjo hitrostjo.
Zdaj pa vparašanje! Kaj se v tistem trenutko dogaja z avtom?
Ali to pomeni, da rahlo drsijo gume izven ovinka (čeprav to ni opazno)?
Eno je tudi, ker so gume višjega preseka, da se v ovinku zvijajo.
Ali je še kje v podvozju in volanu kaka fora?
Skratka kje je vzrok, da moraš pri večji hitrosti volan zavijat s večjim kotom, če hočeš narediti enak radij kot pri nižji hitrosti?
Ali je to drsenje gum, ali kaj drugega?
syncmaster je napisal/-a:mišek je napisal/-a:Se opravičujem, če se komu zdi butasto vprašanje, samo mene pa vseeno zanima.
Torej recimo pelješ v en ovinek 60 km/h in čisto malo potegneš volan in lepo zvoziš, brez nagibanja, lepo za robom ceste. Potem pa recimo skozi isti ovinek pelješ 90 km/h in moraš dosti bolj navit volan, avto se nagiba pa še itak ponavadi gre izven linije - v primerjavi s nižjo hitrostjo.
Zdaj pa vparašanje! Kaj se v tistem trenutko dogaja z avtom?
Ali to pomeni, da rahlo drsijo gume izven ovinka (čeprav to ni opazno)?
Eno je tudi, ker so gume višjega preseka, da se v ovinku zvijajo.
Ali je še kje v podvozju in volanu kaka fora?
Skratka kje je vzrok, da moraš pri večji hitrosti volan zavijat s večjim kotom, če hočeš narediti enak radij kot pri nižji hitrosti?
Ali je to drsenje gum, ali kaj drugega?
Zapelji se s kakim Fordom, recmo Focusom, Mondeom, pa boš videl kaj pomeni lega na cesti... BMW je drvarnica v primerjavi z moneotovim podvozjem, preverjenoSam vozim novga Focusa 1,8tdci sport in ga primerjam z najetimi avti tega razreda, ki jih mam za službene vožnje. Megane al pa Golf sta generacijo nazaj z lego in natančnostjo volana, da o drsenju in nestabilnosti pri kakem Seat Leonu al pa Alfi ne govorim. Mazda 6 ni blizu Mondeu, mogoče kvečjemu Focusu, pa je to 1 razred višji avto.
mišek je napisal/-a:Se opravičujem, če se komu zdi butasto vprašanje, samo mene pa vseeno zanima.
Torej recimo pelješ v en ovinek 60 km/h in čisto malo potegneš volan in lepo zvoziš, brez nagibanja, lepo za robom ceste. Potem pa recimo skozi isti ovinek pelješ 90 km/h in moraš dosti bolj navit volan, avto se nagiba pa še itak ponavadi gre izven linije - v primerjavi s nižjo hitrostjo.
Zdaj pa vparašanje! Kaj se v tistem trenutko dogaja z avtom?
Ali to pomeni, da rahlo drsijo gume izven ovinka (čeprav to ni opazno)?
Eno je tudi, ker so gume višjega preseka, da se v ovinku zvijajo.
Ali je še kje v podvozju in volanu kaka fora?
Skratka kje je vzrok, da moraš pri večji hitrosti volan zavijat s večjim kotom, če hočeš narediti enak radij kot pri nižji hitrosti?
Ali je to drsenje gum, ali kaj drugega?
ahh ja...razlika v legi je že kak maš gume napumpane, kake gume maš gor, če je podvozje športno al običajno, kako dimenzijo gum maš na avtu, kakše motor je v avtu(zarad same razporeditve teže)syncmaster je napisal/-a:mišek je napisal/-a:Se opravičujem, če se komu zdi butasto vprašanje, samo mene pa vseeno zanima.
Torej recimo pelješ v en ovinek 60 km/h in čisto malo potegneš volan in lepo zvoziš, brez nagibanja, lepo za robom ceste. Potem pa recimo skozi isti ovinek pelješ 90 km/h in moraš dosti bolj navit volan, avto se nagiba pa še itak ponavadi gre izven linije - v primerjavi s nižjo hitrostjo.
Zdaj pa vparašanje! Kaj se v tistem trenutko dogaja z avtom?
Ali to pomeni, da rahlo drsijo gume izven ovinka (čeprav to ni opazno)?
Eno je tudi, ker so gume višjega preseka, da se v ovinku zvijajo.
Ali je še kje v podvozju in volanu kaka fora?
Skratka kje je vzrok, da moraš pri večji hitrosti volan zavijat s večjim kotom, če hočeš narediti enak radij kot pri nižji hitrosti?
Ali je to drsenje gum, ali kaj drugega?
Zapelji se s kakim Fordom, recmo Focusom, Mondeom, pa boš videl kaj pomeni lega na cesti... BMW je drvarnica v primerjavi z moneotovim podvozjem, preverjenoSam vozim novga Focusa 1,8tdci sport in ga primerjam z najetimi avti tega razreda, ki jih mam za službene vožnje. Megane al pa Golf sta generacijo nazaj z lego in natančnostjo volana, da o drsenju in nestabilnosti pri kakem Seat Leonu al pa Alfi ne govorim. Mazda 6 ni blizu Mondeu, mogoče kvečjemu Focusu, pa je to 1 razred višji avto.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov