Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
pallander
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Sr feb 13, 2008 11:08 pm

problemi s turbino?!?

Napisal/-a pallander Po mar 17, 2008 11:00 pm

Pozdravljeni!
Imam problem z vw tdi motorjem 90km čipiran na 118km. Pri normalni temperaturi mi je kar naenkrat v 4. prestavi zamorilo motor in obrati so padli na 2000. Ko sem dodal gas ga je samo morilo. Ustavil sem avto. Ugasnil in še enkrat užgal in delal je normalno. Po 20 minutah vožnje se mi je to zopet ponovilo in spet v 4. prestavi. Prva, druga in tretja pa načeloma potegnejo normalno.
Prosil bi vas za nasvete kaj narediti oz. kaj bi bilo lahko narobe.

LP
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Po mar 17, 2008 11:02 pm

čudno da ti lahko v 4. prestavi kar zamori motor....priklop na vag - pc bo povedal več
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe To mar 18, 2008 12:09 am

overboost.turbina ti prevec fila,pa ti ga vrze v zasilni program.mau preber po forumu mislm da je blo ze par tem o tem.
Ni vse res kar napišem
 
pallander
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Sr feb 13, 2008 11:08 pm

Napisal/-a pallander To mar 18, 2008 1:06 pm

in če je overboost ga bo pokazal, če priklopim mašino na računalnik?sem gledal nekaj po forumih samo usak drugače reče. je potrebna menjava kakšnega dela ali se da to naštelat z nekim ventilom, ki regulira tlak v turbini?
 
Uporabniški avatar
bigturbo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 766
Pridružen: To jul 24, 2007 11:19 am
Kraj: lj

Napisal/-a bigturbo To mar 18, 2008 4:15 pm

pallander je napisal/-a:in če je overboost ga bo pokazal, če priklopim mašino na računalnik?sem gledal nekaj po forumih samo usak drugače reče. je potrebna menjava kakšnega dela ali se da to naštelat z nekim ventilom, ki regulira tlak v turbini?










tako je zaniuč imaš magnetni ventil,kiregulira tlak v turbini in ti ga vrže u zasilni program strošek cca 50eur ;)
biturbo SKN Project CT3 50
 
pallander
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Sr feb 13, 2008 11:08 pm

Napisal/-a pallander Če mar 20, 2008 6:28 pm

peljaj sem avto do mehanika, ki je priklopil motor na računalnik in nemore prit notr zarad čipa....
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Če mar 20, 2008 6:35 pm

cipa?kam v racunalnik?a z vag-com ne more notr?
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Če mar 20, 2008 6:44 pm

Malo čudno to. Mislim da nebi smel bit čip problem za vag-com.
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
pallander
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Sr feb 13, 2008 11:08 pm

Napisal/-a pallander Če mar 20, 2008 6:51 pm

ja z vag-com nemore prit notr...kao d so tko čip nardil d nemore notr prit.nimam pojma
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Če mar 20, 2008 6:56 pm

ke pa so ti delal cip?
Ni vse res kar napišem
 
pallander
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Sr feb 13, 2008 11:08 pm

Napisal/-a pallander Če mar 20, 2008 7:31 pm

ko sem kupil avto je bil že čip notr. mislim pa da pri chiptuning
 
pallander
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Sr feb 13, 2008 11:08 pm

Napisal/-a pallander Če mar 20, 2008 11:55 pm

abbe je napisal/-a:overboost.turbina ti prevec fila,pa ti ga vrze v zasilni program.mau preber po forumu mislm da je blo ze par tem o tem.



kok nej bi se po slovensko reklo temu overboost-u oz. za kaj se sploh gre pr temu?
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Pe mar 21, 2008 12:49 am

prevelik tlak turbine.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
SIMY001
Novinec
 
Prispevkov: 315
Pridružen: Po jan 30, 2006 9:55 pm
Kraj: Stajerska

Napisal/-a SIMY001 Pe mar 21, 2008 12:11 pm

Senzorji zaznavajo tlak turbine in potem rač. to primerja z obrati motorja,in če nista v mejah ,gre delovanje motorja v varen način-pač to je zaščita motorja da ga ne bi uničil.
TDi power by VW Golf V sportline
Slika
 
pallander
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Sr feb 13, 2008 11:08 pm

Napisal/-a pallander Pe mar 21, 2008 2:45 pm

ja kaj pol bi blo možn da je senzor zanič?nov nej bi bil pa okrog 300 eur :shock:
 
pallander
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Sr feb 13, 2008 11:08 pm

Napisal/-a pallander Pe mar 21, 2008 8:51 pm

znanec je imel isti problem s tdi motorjem in je spihal turbino ter zamenjal magnetni ventil kar ste že nekateri omenili in sedaj mu dela.
 
Ziga'sLupo
Novinec
 
Prispevkov: 122
Pridružen: Sr jan 11, 2006 10:16 pm

Napisal/-a Ziga'sLupo So mar 22, 2008 2:03 am

pejt tja kjer je bil čipan....ti morjo prevert zakaj se gre pa boš vidu
 
Uporabniški avatar
CarInvent
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: So nov 08, 2003 11:14 pm

Napisal/-a CarInvent So mar 22, 2008 11:09 am

če avto vžge, pomeni, da se da tudi s testerjem priti v motorni računalnik, ker je ta delujoč, in tako ugotoviti, zakaj ti gre avto v zasillni program. Čip tuning tu nima prav nobene veze, ne prepreči ti dostopa s testerjem.

lahko pripelješ k nam pa bomo pogledali podrobneje
avtoelektronika pika si
 
pallander
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Sr feb 13, 2008 11:08 pm

Napisal/-a pallander Po mar 31, 2008 5:26 pm

pri avtu je počen intercooler...
 
Uporabniški avatar
ronnie
Novinec
 
Prispevkov: 260
Pridružen: Ne feb 11, 2007 1:18 pm

Napisal/-a ronnie To apr 01, 2008 10:04 am

pallander je napisal/-a:peljaj sem avto do mehanika, ki je priklopil motor na računalnik in nemore prit notr zarad čipa....


Če si menjal avto radio je to pogosto težava da se VAG com ne poveže .
Radio ven pa bo mehanik imel dostop
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 7 gostov