Z Lado 111 (desetka karavan) sem načeloma zelo zadovoljen. Avto iz konca 80h let, ki je v proizvodnjo prišel 10letje prepozno. Če v Rusiji ne bi bilo gospodarskega poloma bi bila Lada tudi še danes povsem solidno prodajan avto tudi v Sloveniji.
Vozil sem tudi Kalino(2006) in Prioro (2007) in, kot se je naša strokovna komisija Lada kluba strinjala- LADA NAPREDUJE.
Reportaža v slikah iz testne vožnje Kaline:
http://www.avtomobilizem.com/modules/gallery/fotogal_thumbs.php?id=20227
V primerjavi z serijo 110 so Kaline in Priore ogromen korak naprej, čisto na ravni drugih sodobnih avtomobilov je mdr. kvaliteta izdelave. Pri desetki je šlamparij nenormalno ogromno, če pogledamo v kakšnih razmerah je desetka nastala, pa vsaka čast rusom (gospodarski zlom države in skorajšnji propad tovarne).
Ogromen je napredek pri varnosti- za izvoz imajo voznikov in sovoznikovo zračno blazino srijsko. Plus veliko druge serijske opreme o kateri smo lahko prej le sanjali. Seveda tisti, ki so prepričani, da jo potrebujejo. Jaz bom kupil tudi Lado z vso potrebno in nepotrebno "navlako", če jo že mora imeti, če pa se brez vsega tega pač
v današnji Evropi avto enostavno ne proda.
Malo je manjši napredek pri zvočni izolaciji, glede ostalih vozinih lasnosti pa ravno nisem pravi naslov, da bi tu modroval. Pomembno je, da se pozna napredek.
Z večanjem gospodarske in ekonomske moči Rusije se pobira tudi Lada. Ta nova modelna družina 2116, ki se napoveduje za naslednje leto, najprej kot limuzina, kombilimuzina, nato karavan in "crossover", pa še kakšen coupe bi se znal pojaviti skupaj s kakšno strupeno športno verzijo, kakor kažejo nove izvedbe Kaline Rusi razmišljajo tudi v to smer.
Jaz sem prepričan, da bo 2116 in njegove izvedbe povsem soliden in konkurenčen avto, zaenkrat se imenujejo "C".
Lada že nekaj časa napoveduje širitev proizvodnje.AvtoVAZ je kupil tovarno AZIA AVTO in IŽavto, gradi se nova tovarna za proizvodnjo do 450 000 letno in posodablja stare proizvodne zmoglivosti. Nedavno so delovne dni in nove delovne izmene uvedli tudi v soboto, kar zahteva povečano povpraševanje predvsem se odlično prodaja Priora, Kalino trg ni sprejel preveč navdušeno, vendar je letos prodaja Kaline močno porasla.
Источник:
http://www.zr.ru/ - автомобильный журнал "За рулем" и
http://www.ladaonline.ru/
Lada se vrača na nekatere trge, tako se nove Lade danes izvažajo v 30 držav in upam, da bo kmalu na tej listi tudi Slovenija. kAR JE NAJPOMEMBNEJE, AvtoVAZ je ustanovil podjetje, ki bo skrbelo za prodajo vozil Lada v EU.
Upam, da to za nas, ljubitelje te ruske znamke to pomeni spodbudno novico. Ajde fantje gremo šparat
LADA GRE NAPREJ
LADA NOVOSTI, ŽE OD LETA 2003
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?t=8753&start=280
VAZMANovi Ladi, 111 in 1500 SL
http://www.avtomobilizem.com/modules/carshow/car_detail.php?car_id=1536
Glede kopiranj in podobnih "neumnosti". V tistih "zlatih" časih, ko je bila Lada moderen avto in se je po, dobesedno skoraj celem svetu, ena redkih držav kjer Lada uradno ni bila nikoli naprodaj je ZDA, solidno prodajala, bi jo lahko čisto po domače obsodil kopiranja. Na kaj spominja 1500 ali 2103 iz 70h let?
Volvo, Mercedes, ... seveda tudi Fiat 124, katerega licenca je, pa 125...
To je moda fantje, saj so si danes vsi avti v bistvu enaki. Če ne sodi v neko oblikovno povprečje se pač ne prodaja.
Npr. Škoda se ni v današnji EU, razen bivše Češkoslovaške nikoli dobro prodajala. Tudi po tem, ko so nastopile razne Favoritke in Felicije se zanje ni ravno čakalo v vrsti. Tako kot Lada je bila soliden avto za svoj denar.
Kaj pa danes?
Škoda je relativno draga, pač "kolkr dnarja, tolk muzke" se Škoda odlično prodaja, kaj pa oblikovno? VW jeva povprečnost. Lepe pa so, ni kaj.
Prepričan sem, da stopa Lada na to pot.
Zgodba vsaj v začetku ni primerljiva. Škoda je bila pred 2. svetovno vojno luksuzni avto, šele po tem je postala bolj ljudska, je plod, za Čehe "domačega truda in znanja" in spada med pionirje avtomobilizma in ena najstarejših avtomobilskih znamk.
Lada (AvtoVAZ) je bil/a ustanovljena konec 60h. Ško se je za industrializacijo, zaposlitve, urbanizacijo, gradnjo socializma... gradnja avtomobilov je bila, na nek način le stranski produkt te filozofije.
In tu se je pričela ta podobnost zgodb. Škoda je po sesutju "vzhodnega bloka" hitro izgubila samostojnost, Lada je zaradi rizičnih gospodarskih razmer na področju bivše CCCP ostala popolnoma samostojna do konca 2007, ko je 25%+1 delnico kupil Renault. Do stabilizacije razmer in časov,dokler ni pričelo kazati na dobiček se pač z tem rizičnim velikanom ni hotel ubadati nihče.
Lada po mojem mnenju stopa na pot, ki jo je pričela Škoda z Octavio.