Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
CybKnight
Novinec
 
Prispevkov: 111
Pridružen: Pe avg 09, 2002 1:55 am

Slabe lastnosti sportnega filtra?!

Napisal/-a CybKnight Ne sep 14, 2003 8:20 pm

Zanimam se za nakup sportnega filtra za mojega r clio 1.4... Pa sem dans govoru t mehanikom (tip je rally vozu, pa se zdaj ustimuje rally avte) pa mi je reku da sportni filter sam slabo nardi motorju, zato ker potem motor dobiva preveč zraka, in da če bi hotu met filter bi mogu pol še motor na novo nastavt da bi vse delal kot je treba!? Ker motor ima nastavljeno tako mesanico zraka pa tako mesanico benzina, in ce je prevec zraka potem je tu problem... Prosim za resne odgovore!!

LP

Hvala
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Ne sep 14, 2003 8:29 pm

če je avto na fergazer itak ni problema. Če je pa injection je pa to delno res. Ampak vsak ECU ima nekaj "lufta" in ni nastavljen samo za 1 količino zraka in bencina. Jaz lahko recimo na svojem tut tlak na turbini povečam za 0,3 bara in bo ECU še vedno zadovoljen (več pa negre, je pa že čipat treba). To je velik bolj drastična sprememba kot samo športni filter. Da ni s filtri nič narobe potrjuje tudi na tisoče ljudi ki jih ma na avtomobilu pa je vse uredu že dolg časa.

Sicer pa pri montaži pazi da boš naredil dotok hladnega zraka. Pa probi filter v eno škatlo zapret in cev napelat do škatle. Tako kot je serijsko narjen airbox.
Če ti v filter pride topel zrak nisi naredil nič, oziroma bo avto zgubil na moči.
 
CybKnight
Novinec
 
Prispevkov: 111
Pridružen: Pe avg 09, 2002 1:55 am

Napisal/-a CybKnight Ne sep 14, 2003 8:37 pm

Hvala!
Moj clio je letnik 94... A imam fargazar el ne? PA motor je neki energy
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Ne sep 14, 2003 8:44 pm

to pa nebi vedu če maš ti fergazer :) Sicer pa kot sem že reku. Nima veze za tebe. Samo način vbrizga je drugačen ampak oba bosta prenesla filter.

Sicer bi blo pa dobr če mal bolj natančno povprašaš tvojga mehanika zakaj nebi blo uredu filtra gor dat. Mogoče konkretno za ta motor ve da se kej ne ujema al pa kaj vem. Čeprav po teoriji naj bi blo vse uredu, v praksi se pa tudi pri vseh avtomobilih ki jih poznam dobr izkaže, če je pravilno montiran seveda.
 
Johnny
Novinec
 
Prispevkov: 434
Pridružen: To maj 28, 2002 9:20 am

Napisal/-a Johnny Ne sep 14, 2003 8:55 pm

CybKnight je napisal/-a:Hvala!
Moj clio je letnik 94... A imam fargazar el ne? PA motor je neki energy

Tvoj motor nima frgazarja
Slika
 
CybKnight
Novinec
 
Prispevkov: 111
Pridružen: Pe avg 09, 2002 1:55 am

Napisal/-a CybKnight Ne sep 14, 2003 9:52 pm

A me še kd odrugi kaksno mnenje?
Johny hvala
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 Ne sep 14, 2003 11:06 pm

Kaj pa poraba benza? Che "rachunalnik" noter izrachunava kolichino benza in kolichino zraka ki prihaja noter, bo ob povechanju dotoka zraka dodal tudi vech benza? Sej blodim... nevem... uprasham pach :)
 
Uporabniški avatar
pro2c
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 619
Pridružen: Po dec 30, 2002 1:29 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a pro2c Po sep 15, 2003 10:56 am

injection motorjem ne skodi, saj si tak motor vzmame toliko bencina in zraka koliko ga potrebuje (in ga pod tlakom vbrizga...), boljsi filter le omogoci da je dovolj zraka na razpolago.

edino pozimi naj bi bila malce vecja poraba
SlikaRenault Klub Slovenija [http://rk.avtomobilizem.com]
 
Punto_GT
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 520
Pridružen: Če mar 27, 2003 7:05 pm

Napisal/-a Punto_GT Po sep 15, 2003 11:57 am

Ena od slabih lastnosti športnega filtra je, da ti zapacka debimeter z tistim oljem z katerim je filter namazan, in pole imaš problem ker moreš očistit tisti debimeter če se ga sploh še da lahko ga moreš kupit tudi novga, kar ni poceni. S tem sem imel jst probleme in vam povem, da športnega filtra ne bom nikoli več kupil!!! ni vredno tistega konja k ti da in malo večjega ropotanja motorja :evil:
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Po sep 15, 2003 12:27 pm

Upam da ne bom tuml ispadu, ampak kaj je debimeter? :?
http://www.raceland.si
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Po sep 15, 2003 12:29 pm

punto_gt evo to sem pozabu omenit. Jaz ravno zarad tega ne dam zaenkrat še filtra gor.

Glede porabe se pa jaz nebi preveč sekiral. Recimo da z dobro montiranim filtrom dobiš 5km v zgornjem območju. To je tako zanemarljiva razlika v porabi da ni treba skrbet. VELIKO več je pri porabi odvisno od načina vožnje.
 
Punto_GT
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 520
Pridružen: Če mar 27, 2003 7:05 pm

Napisal/-a Punto_GT Po sep 15, 2003 1:57 pm

johnyr je napisal/-a:Upam da ne bom tuml ispadu, ampak kaj je debimeter? :?


Merilec pretoka zraka :wink:
 
Yacksy
Novinec
 
Prispevkov: 153
Pridružen: To apr 01, 2003 6:49 pm
Kraj: Okolica Novega mesta

Napisal/-a Yacksy So sep 20, 2003 7:13 pm

Se pravi, da je za mašino bolj zdravo, da preprosto na obstoječ filter pripelješ dovod hladnega zraka?

Pa kolk bi koštala luknja v havbi?

Sem pa ponosen lastnik Clia 1.2 letnik 97, ki ima dobrih 59 k. prevožnga, pa še to sta ga le moj fotr pa mat vozila. Rad bi se spustu v styling, malenkost pa tut v tuning. Mašina pa avto sta super ohranjena, sam zmeri se najde prostor za modifikacije :twisted:
Shit Happens
 
hemingway
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Pe jun 28, 2002 3:30 pm

Napisal/-a hemingway Po sep 22, 2003 9:52 pm

Povej unmu k avte rihta za raly da mamo eni MAF senzor (mass air flow)k mer pretok in temperaturo zraka in glede na to ti racunalnik regulira vbrizg benza. :roll:
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell To sep 23, 2003 6:57 am

Yacksy je napisal/-a:Se pravi, da je za mašino bolj zdravo, da preprosto na obstoječ filter pripelješ dovod hladnega zraka?

Pa kolk bi koštala luknja v havbi?

Sem pa ponosen lastnik Clia 1.2 letnik 97, ki ima dobrih 59 k. prevožnga, pa še to sta ga le moj fotr pa mat vozila. Rad bi se spustu v styling, malenkost pa tut v tuning. Mašina pa avto sta super ohranjena, sam zmeri se najde prostor za modifikacije :twisted:

10-30k sit..
odvisno kasne so želje...
V8 POWER
 
blink182
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Pe sep 05, 2003 10:32 am

Napisal/-a blink182 To sep 23, 2003 1:58 pm

Včeraj sem si nabavu ALU cev za napo in jo vgradil v mašino mojga Cliota B1 1.4 in s tem napeljal dovod zraka. Zdej me pa neki zanima...original škatlo sem pustu gor in sem probaval brez filtra (dal sem samo najlonko da je ejela mušice in kšn kamenček..) in z originalnim filtrom. In razlika? že s tem da je zrihtan dovod se hitrejš zvrti v leru, med vožnjo pa nekje od 3000 obratov začutš pospešek. Ko gor ni blo filtra je blo to še bolj izrazito, ni pa neke spremembe v moči ko je avto v nižjih obratih.

Zanima me še, a je kej razlike da gor ne bi blo škatle v kateri je filter? Pa najbrž je dobr, da je dotok zraka čimkrajši (idealno z luknjo v havbi)...?? ker zdej gre zrak od spodaj (pri gumi) direkt v cev in ga šopa v škatlo, vendar stik med cevjo in škatlo ni zatesnjen ampak ma mal lufta. Mam pa občutek, ker je škatla nad motorjem se le-ta greje in potem tut segreje nov zrak..??

Kakšna varijanta je najbolj optimalna?
 
Yacksy
Novinec
 
Prispevkov: 153
Pridružen: To apr 01, 2003 6:49 pm
Kraj: Okolica Novega mesta

Napisal/-a Yacksy To sep 23, 2003 6:36 pm

A tolk te pride luknja z vso štriharijo?
Shit Happens
 
Yacksy
Novinec
 
Prispevkov: 153
Pridružen: To apr 01, 2003 6:49 pm
Kraj: Okolica Novega mesta

Napisal/-a Yacksy Sr sep 24, 2003 6:27 pm

blink182 kod si pa napelu cev?

Jes sem danes kupu obično cev za napo (premera 100mm, ker manjše ni mel-a obstaja manjša?), pa sem napelu. Še prej pa sem jo polimu z močnim salotejpom. Cev sem na filter kar prilimal z salotejpom. Zaenkrat drži. V prihodnje pa bom moral itak nekaj druzga pogruntat, ker to se mi ne zdi ravno posrečeno.

1. Cev za zrak se dotika odzračne cevi pri hladilniku= cev se rahlo segreva
2. Filter je pritrjen na mašino = Ohišje filtra ter kasneje še filter se segrejeta
3. Ful placa zavzame (a kdo ve za kakšno tanjšo cev?)

Probal sem tako, da sem se enkrat zapeljal v hrib (ni se mi dalo dolg vozt, pa bolj na hribu sem doma). Mislim, da se mu pozna pri malo višjih vrtljajih. Mašina se lažje razvrti, pa malo bolj vleče v hrib.Pri nižjih vrtljajih pa ni ne vem kaj razlike.

A ve kdo za cev preseka cca. 50 mm, ker ta je odločno prevelika.

Pa ma moja makina MAF senzor (neke žice so napelane tam kjer sesa mašina zrak)
Shit Happens
 
blink182
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Pe sep 05, 2003 10:32 am

Napisal/-a blink182 Če sep 25, 2003 11:04 am

Dal sem spodi pod odbijačem in gre pol pred mašino gor do posode za zrak. Ampak tko kot si ti rekel, zrak se lohk medtem segreje...razen če ful hitr pride do posode.. Mam pa cev premera 80mm, dobil v merkurju. Sem pa včeri fural okol, ko je bla temperatura zunaj mal nizja kot ponavad....ful velka razlika. Mašina se ful hitr zvrti, na avtocesti so dobri pospeški.. :) in to kljub temu da mam notr še zmer original filter in pred posodo najlonko..da ne grejo kamenčki in mušice v posodo :)

A je včeraj tut komu drugmu bolj potegnil avto? Hladno vreme pa to... :D
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Če sep 25, 2003 11:07 am

blink.-..zdej če maš filter...pa naj bo navaden ali športen...najlonka nima veze...
če bi dal samo najlonko bi bilo drugo..samo odsvetujem...ker se hitro strga..men se je naredil...in sem bil pri yugotu primoran sredi ceste podirat fergazer....
V8 POWER
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 20 gostov