Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
mitsutishi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: Ne jan 18, 2009 6:42 pm
Kraj: zg.kungota

čipanje

Napisal/-a mitsutishi Ne maj 10, 2009 8:44 pm

Mene zanima če se splača čipat opel vectro 2.0 dti 101 konjev letnik 2000 na kolko in če je res manjša poraba
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Ne maj 10, 2009 8:50 pm

Če želiš konje, potem se ti splača. Če ti je za konje vseeno, se ti nesplača.
Dobiš pa tolk, kot ponujajo SKN, RSR, Chiptuning in podobni. Odloči se za enega in poglej kaj ponujajo.
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Ne maj 10, 2009 9:07 pm

ravno tako kot ti je @wizz povedal.

računaj na prirast konjev tam nekje okrog +25hp - 30hp. na porabi se ti nebo kaj poznalo veliko, no mogoče jo pa spraviš zaradi prirasta konjev na nekje -0,5l lahko pa, da jo tudi spraviš na +1l kar je vse odvisno od teže tvoje noge.

računaj na negativne strani čipanja, ena izmed teh je sklopka ( standardna), ki gre kaj hitro rakom žvižgat.
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Re: čipanje

Napisal/-a monster_d Ne maj 10, 2009 9:37 pm

mitsutishi je napisal/-a:Mene zanima če se splača čipat opel vectro 2.0 dti 101 konjev letnik 2000 na kolko in če je res manjša poraba


Mam omenjen avto čipan, pa lahko samo priporočam, porabe manjše neboš opazil, je pa bolj poskočen pol :D
 
Uporabniški avatar
bigturbo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 766
Pridružen: To jul 24, 2007 11:19 am
Kraj: lj

Napisal/-a bigturbo Po maj 11, 2009 3:09 pm

adis je napisal/-a:ravno tako kot ti je @wizz povedal.

računaj na prirast konjev tam nekje okrog +25hp - 30hp. na porabi se ti nebo kaj poznalo veliko, no mogoče jo pa spraviš zaradi prirasta konjev na nekje -0,5l lahko pa, da jo tudi spraviš na +1l kar je vse odvisno od teže tvoje noge.

računaj na negativne strani čipanja, ena izmed teh je sklopka ( standardna), ki gre kaj hitro rakom žvižgat.





Ja odvisno od modela vozila,eni imajo že fabrško več lufta za navor in podobno ;)
biturbo SKN Project CT3 50
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Napisal/-a nevermind So jun 20, 2009 6:21 pm

Bom kar v tej temi pisal.
Zanima me zakaj je takšna razlika v ceni?

Npr.:
1.9 TDI 130 km, 310 Nm > 160 km, 380 Nm = 499 € > RSR
1.9 TDI 130 km, 310 Nm > 157 km, 380 Nm = 799 € > SKN

Kako je z garancijo pri novem vozilu oz. da vozilo spada še v garancijo, če na servisu ugotovijo, da imaš čipan avto?
 
Uporabniški avatar
eljuero
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 639
Pridružen: Če jan 29, 2009 12:14 pm

Napisal/-a eljuero So jun 20, 2009 6:56 pm

Z vidika garancije bi moralo biti odvisno od vzročne zveze med napako in čipanjem. V praksi pa mi ni znano kako se odzivajo na servisih.
 
Uporabniški avatar
tads
Novinec
 
Prispevkov: 266
Pridružen: To maj 13, 2008 3:12 pm
Kraj: Šoštanj

Napisal/-a tads So jun 20, 2009 9:01 pm

to sem že jaz gledu :shock: kako je lahka takšna razlika za isto moč...
 
Uporabniški avatar
V10 TT
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: So jun 20, 2009 9:11 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a V10 TT So jun 20, 2009 9:27 pm

SKN ima v zadnjem času zelo privlačne akcije tudi do 50% popusta na čipanje.

Mislim pa, da je pred kratkim bila primerjava tuninga prav na tem motorju (med 3-emi ponudniki) na a.com. Kolikor vem se je SKN izkazal z najboljšo krivuljo navora.
Peak power/torque nista pomembna za vsak dan. Povprečna moč in navor povesta največ. Predvsem pa je treba pogledati krivulji navora in moči in se tako oceni "uporabnost optimizacije".

Razlika v ceni pa je verjetno za to, ker je SKN nemška firma in v Nemčiji mora biti vse TUV certficirano, kar se vgrajuje v avtomobile oz. adaptira, pa če tudi storitev. Tudi MTM, Digitec, ipd. imajo enak rang cen. Pri nas je to še vse eno samo kavbojstvo. Ko pa pride do težav pa se vsi samo stran obračajo. Števce vrti nazaj že vsak drug avtomojster (v Nemčiji ti zaprejo firmo v šusu in kazen tako, da se do konca ne pobereš...), low cost power boxe in čipe iz ebaya pa tudi vsak štromar nudi in prodaja hightech buče nevednežem.

Moja izbira vsekakor SKN, RSR ali avtoelektronika. Vse ostalo so low cost približki.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov