eljuero je napisal/-a:No pred križiščem (kaki meter prej le!), če se je potrebno ustaviti pa ga sam dam kar iz 3 v ler. Eni pa sicer veselo šaltajo navzdol .... in potem še v prvi čakajo na štart. Glede porabe je verjetno vseeno boljše, kot rečeno pa avto nič ne trpi.
abcabc je napisal/-a:IN pravilno je ta se zavira z menjalnikom in tudi poraba je 0 medtem ko v leru vseeno nekaj porabi.
Čimveč zavirat z menjalnikom in manj z zavorami.
GiGi1985 je napisal/-a:Pri prestavljanju navzgor ne škodi nič, pri prestavljanju navzdol pa ni priporočljivo, ker iz nizkih obratov prestavimo v dosti višje obrate (recimo iz 4 v 2) in to zagotovo ni dobro za menjalnik in sklopko.
In nič ni narobe če daš pred semaforjem iz prestave in ler in bremzaš z zavorami, pač ti motor ne pomaga pri zaviranju, zato pa morajo zavore bolj delat.kaj pa ko je treba na polno zabremzat, verjetno ne menjujete prestav, ampak pohodite bremzo in sklopko?
LP
Blinder je napisal/-a:GiGi1985 je napisal/-a:Pri prestavljanju navzgor ne škodi nič, pri prestavljanju navzdol pa ni priporočljivo, ker iz nizkih obratov prestavimo v dosti višje obrate (recimo iz 4 v 2) in to zagotovo ni dobro za menjalnik in sklopko.
In nič ni narobe če daš pred semaforjem iz prestave in ler in bremzaš z zavorami, pač ti motor ne pomaga pri zaviranju, zato pa morajo zavore bolj delat.kaj pa ko je treba na polno zabremzat, verjetno ne menjujete prestav, ampak pohodite bremzo in sklopko?
LP
Če uporabiš prsti-peta in double clutch ni nič slabega.
Tle na posnetku se lahko vidi double clutch pri zaviranju, pa prestave niža tut več prestav naenkrat, naprimer iz 6. v 2. prestavo. Pri dirkanju tole.
http://www.youtube.com/watch?v=qdWSyrqEnE4
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov