Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
abcabc
Uporabnik
 
Prispevkov: 800
Pridružen: So jan 17, 2009 1:00 am
Kraj: Zahodna Slovenija

Preskakovanje brzin

Napisal/-a abcabc Pe jun 05, 2009 7:25 pm

Živjo

Ali lahko škoduješ avtu, če šaltaš iz 1 v 3 brzino in iz 3 v 5 brzino. Moj avto to sprejme samo, da v 1 malo več gasa dodam, da lahko 3 brzino pelje dalje v cca 1500 obratih-
To sem sprobal ta teden, ko mi je nekdo omenil.
Je pa avto Hyundai Accent
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Pe jun 05, 2009 7:28 pm

sonček, bil si priden kakšen mesec, sedaj pa zopet glupe teme odpiraš in moderatorjem sive lase delaš :D

P.S raje povej za kateri telefon si se odločil, če si že temo oprl in vprašal za "fon" do 80 eur....
 
Uporabniški avatar
abcabc
Uporabnik
 
Prispevkov: 800
Pridružen: So jan 17, 2009 1:00 am
Kraj: Zahodna Slovenija

Napisal/-a abcabc Pe jun 05, 2009 7:34 pm

Pozabil sem še napisat, da brez OFF-a.
Rabim konkreten odgovr ne pa, da nekdo napiše, da ni nič narobe, sšet drugi, da boš imel porabo 2x višjo, da uničiš sklopko, ker mora več prenest itd.
 
Uporabniški avatar
eljuero
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 639
Pridružen: Če jan 29, 2009 12:14 pm

Napisal/-a eljuero Pe jun 05, 2009 7:36 pm

No, tudi mene zanima glede šaltanja. Sam sicer večkrat iz 2 v 4 ali iz 3 v 5, ko ne morem ali ne rabim pospeševati hitro. Avto pa je Jazz tako da ni panike niti obrate nabiti prej, ker se komot vozi tudi nekaj pod 1500 obrati.
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 Pe jun 05, 2009 7:40 pm

Nič ne škodi.

Konec debate.
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Pe jun 05, 2009 7:49 pm

a tud pomaga ti ne kaj dosti....
Slika
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Pe jun 05, 2009 8:01 pm

Pomaga ne. Sam če ga v drugi stisneš in ne misliš še naprej pospeševati, ampak samo doseči neko hitrost in jo obdržati, daš komot direkt v četrto.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
luke18
Novinec
 
Prispevkov: 196
Pridružen: Sr dec 24, 2008 2:05 pm

Napisal/-a luke18 Pe jun 05, 2009 8:16 pm

Ja sm že dostkrat slišal da naj tega nebi počel, čeprav to vsi počnemo, sploh pred križišči s 4->2go. Bom mal strojnike prašal zakaj ni dobr.
 
Uporabniški avatar
tads
Novinec
 
Prispevkov: 266
Pridružen: To maj 13, 2008 3:12 pm
Kraj: Šoštanj

Napisal/-a tads Pe jun 05, 2009 8:52 pm

to js isto delam, ponavadi se mi ne da šaltat skos, in vedn iz 1 v 3 pa iz 3 v 5, ali pa iz 5 v 2 pred semaforji. upam da ne škodi preveč avtu, pomislu še nikol nism na to. :?
 
Uporabniški avatar
eljuero
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 639
Pridružen: Če jan 29, 2009 12:14 pm

Napisal/-a eljuero Pe jun 05, 2009 8:52 pm

No pred križiščem (kaki meter prej le!), če se je potrebno ustaviti pa ga sam dam kar iz 3 v ler. Eni pa sicer veselo šaltajo navzdol .... in potem še v prvi čakajo na štart. Glede porabe je verjetno vseeno boljše, kot rečeno pa avto nič ne trpi.
 
Uporabniški avatar
abcabc
Uporabnik
 
Prispevkov: 800
Pridružen: So jan 17, 2009 1:00 am
Kraj: Zahodna Slovenija

Napisal/-a abcabc Pe jun 05, 2009 9:18 pm

eljuero je napisal/-a:No pred križiščem (kaki meter prej le!), če se je potrebno ustaviti pa ga sam dam kar iz 3 v ler. Eni pa sicer veselo šaltajo navzdol .... in potem še v prvi čakajo na štart. Glede porabe je verjetno vseeno boljše, kot rečeno pa avto nič ne trpi.


IN pravilno je ta se zavira z menjalnikom in tudi poraba je 0 medtem ko v leru vseeno nekaj porabi.
Čimveč zavirat z menjalnikom in manj z zavorami.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Pe jun 05, 2009 9:19 pm

abcabc je napisal/-a:IN pravilno je ta se zavira z menjalnikom in tudi poraba je 0 medtem ko v leru vseeno nekaj porabi.
Čimveč zavirat z menjalnikom in manj z zavorami.

za zavirat so Z A V O R E in ne menjalnik....

P.S bi te vidu, kak bi z wartburgom zaviral :lol:
 
Uporabniški avatar
GiGi1985
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1556
Pridružen: Ne feb 27, 2005 9:54 pm
Kraj: EU

Napisal/-a GiGi1985 Pe jun 05, 2009 9:26 pm

Pri prestavljanju navzgor ne škodi nič, pri prestavljanju navzdol pa ni priporočljivo, ker iz nizkih obratov prestavimo v dosti višje obrate (recimo iz 4 v 2) in to zagotovo ni dobro za menjalnik in sklopko.

In nič ni narobe če daš pred semaforjem iz prestave in ler in bremzaš z zavorami, pač ti motor ne pomaga pri zaviranju, zato pa morajo zavore bolj delat. ;) kaj pa ko je treba na polno zabremzat, verjetno ne menjujete prestav, ampak pohodite bremzo in sklopko? :lol:

LP
 
Uporabniški avatar
eljuero
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 639
Pridružen: Če jan 29, 2009 12:14 pm

Napisal/-a eljuero Pe jun 05, 2009 9:32 pm

abcabc je napisal/-a:IN pravilno je ta se zavira z menjalnikom in tudi poraba je 0 medtem ko v leru vseeno nekaj porabi.
Čimveč zavirat z menjalnikom in manj z zavorami.


Teorije so različne. Tako vsaj bral v AMZS. Npr. naj bi avto več trošil, če mašina po nepotrebnem zavira, kot pa da pedalko za gas vsaj minimalno pritiskaš in na ta način počasi zmanjšaš hitrost. V križišču je verjetno isto. Tek motroja v leru verjetno manj troši kot pa bremzanje z mašino, ali ne?
 
Scorp84
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 788
Pridružen: Ne nov 26, 2006 1:25 am

Napisal/-a Scorp84 Pe jun 05, 2009 9:45 pm

Avto naredil 300 tisoč km, pri 180 tisoč menjana sklopka avto je bil vožen kot je gor uporabnik napisal, pa se nikol nič ni pokvaril. Edino menjalnik je bil kao tolk ''zgonjen'' da je vsako prestavo požrl brez da bi se upiral in je fenomenalno prestavljal. Edino nikoli nismo zavirali z motorjem, rajši bremze menjam kot vztrajnik+sklopko.
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Pe jun 05, 2009 9:49 pm

GiGi1985 je napisal/-a:Pri prestavljanju navzgor ne škodi nič, pri prestavljanju navzdol pa ni priporočljivo, ker iz nizkih obratov prestavimo v dosti višje obrate (recimo iz 4 v 2) in to zagotovo ni dobro za menjalnik in sklopko.

In nič ni narobe če daš pred semaforjem iz prestave in ler in bremzaš z zavorami, pač ti motor ne pomaga pri zaviranju, zato pa morajo zavore bolj delat. ;) kaj pa ko je treba na polno zabremzat, verjetno ne menjujete prestav, ampak pohodite bremzo in sklopko? :lol:

LP


Če uporabiš prsti-peta in double clutch ni nič slabega.
Tle na posnetku se lahko vidi double clutch pri zaviranju, pa prestave niža tut več prestav naenkrat, naprimer iz 6. v 2. prestavo. Pri dirkanju tole.
http://www.youtube.com/watch?v=qdWSyrqEnE4
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Pe jun 05, 2009 9:55 pm

haha...dobro primerjavo si tal tale posnetek...

no..js tko pravim..zaviranje z motorjem je dobro....vsaj meni je qool...prestavljam ne 2 prestave gor al pa dol, ker ne zastopim nic....ce ze prestavljam brez da pritiskam na skloplko... :)

Drugace zavore imas lih zato, da ko je treba na polno zabremzat....ostalo lahko vse pocnes z motorjem... ;)

LP
Slika
 
marjan novak
Novinec
 
Prispevkov: 434
Pridružen: Sr okt 25, 2006 6:24 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a marjan novak Pe jun 05, 2009 9:57 pm

Pri zaviranju z motorjem poraba ni nikoli 0.
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Pe jun 05, 2009 9:59 pm

eljuero je napisal/-a: Tek motroja v leru verjetno manj troši kot pa bremzanje z mašino, ali ne?


med bremzanjem z mašino ne troši avto nič
v leru pa kakšen liter na uro
podpis
 
vugy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 687
Pridružen: Pe jul 06, 2007 6:59 pm
Kraj: AT-SLO

Napisal/-a vugy Pe jun 05, 2009 10:14 pm

Blinder je napisal/-a:
GiGi1985 je napisal/-a:Pri prestavljanju navzgor ne škodi nič, pri prestavljanju navzdol pa ni priporočljivo, ker iz nizkih obratov prestavimo v dosti višje obrate (recimo iz 4 v 2) in to zagotovo ni dobro za menjalnik in sklopko.

In nič ni narobe če daš pred semaforjem iz prestave in ler in bremzaš z zavorami, pač ti motor ne pomaga pri zaviranju, zato pa morajo zavore bolj delat. ;) kaj pa ko je treba na polno zabremzat, verjetno ne menjujete prestav, ampak pohodite bremzo in sklopko? :lol:

LP


Če uporabiš prsti-peta in double clutch ni nič slabega.
Tle na posnetku se lahko vidi double clutch pri zaviranju, pa prestave niža tut več prestav naenkrat, naprimer iz 6. v 2. prestavo. Pri dirkanju tole.
http://www.youtube.com/watch?v=qdWSyrqEnE4


Pa ti veš da se daje medplin zato da ne postane rit živčna :?: :?: pri dirkalnih avtomobilih ki imajo ponavadi zadnji pogon
:?: :?:

nima to nič veze z ustavljanjem, šparanjem sklopke, šparanjem menjalnika :?: :?: mogoče no, da na sklopko deluje pri tem manevru manjša obremenitev...ampak oni to vse kar so tu sklopko prišparali, ponucajo pri pospeševanju
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov