Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Mickan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Sr jun 17, 2009 8:06 pm

Popravilo- brušenje glave in menjava dihtunge na glavi!

Napisal/-a Mickan Sr avg 12, 2009 8:15 pm

Včeraj sem opazil na svojem meganu coupe, da mi je nekaj zasmrdelo po olju...nato stopim iz avta pogledam in vidim da mi je olje kapljalo po katalizatorju. Seveda sem pac domneval da je popustilo tesnilo. Olje mi ne teče zelo veliko! Vglavnem stvar je sledeča, odpravim se k mehaniku in mi reče da je šla dihtunga na glavi in mi pač pove kaj vse bo potrebno narediti glede popravila. Zanima me pa sledece, ali je nujno med menjavo dihtunge na glavi obvezno brusit glavo glede na to, da ima avto prevozenih komaj 38000km? Ker so mi znanci povedali da to nebi bilo potrebno saj avto nima veliko prevozenih in da me je mehanik "nategnil". Zanima me ali je potrebno brušenje ali ne preden odpelem avto na popravilo? Popravilo je ocenil na 200€. Ali je to sprejemljiva cena ali ne?

Lp
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Sr avg 12, 2009 8:25 pm

glavo je priporocljivo brusiti.
ponavad se glava ne skrivi ce avto ne zakuha,ampak je vseeno jo priporocljivo zbrusiti,ce je slucajno kaj kriva.
sj brusenje pa ja ne stane neki velik.toj okol 20-40 eur.
ce je 200 eur vse skupaj z materijelom je to sprejemljiva cena.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
ales.
Uporabnik
 
Prispevkov: 813
Pridružen: So avg 26, 2006 5:39 am
Kraj: celje

Napisal/-a ales. Sr avg 12, 2009 8:28 pm

jas bi se z takimi kilometri odpravil do pooblaščenega servisa
[url=http://www.Slikomat.com/slika/3671979.htm][img]http://www4.slikomat.com/09/0324/wa3-100-17.jpg[/img][/url]
 
Mickan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Sr jun 17, 2009 8:06 pm

Napisal/-a Mickan Sr avg 12, 2009 8:55 pm

Abbe hvala za nasvet...tko jo mislim dat zbrusit..samo zanima me se nekaj, kaksna je prednost tega oz. slabost ce zbrusis glavo.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr avg 12, 2009 9:02 pm

ales. je napisal/-a:jas bi se z takimi kilometri odpravil do pooblaščenega servisa

Ni lih konstruktiven odgovor pa vseeno....
Lastnik mislim da sam ve koliko je vozilo staro, ali je še v garanciji ali ne.... Če je v garanciji potem sigurno samo servis.

Glede popravila in ocene 200 evrov. Odvisno kaj to popravilo zahteva. Če vprašaš mene je to ugodno. Ugodno pa zato ker če hočeš tak poseg nardit dobro je potrebno:
Olje
Filter olja (za oboje velja tudi če je bilo menjano 500km nazaj...)
Antifriz
Tesnilo glave
Tesnilo pokrova ventilov ( verjetno ni bilo menjano pred dvema tednoma...)
Glede na pogon ventilov: Zobati jermen in španar ( spet lahko varljivo....sicer še res ne izgleda iztrošen a vendar bil je zategjen in ko ga enkrat odtegneš bi rad videl tipa , ki bo dal garancijo, da bo šel brez problema...)
Ravnanje glave....boš raje resikral menjavo tesnila spet čez par tisoč km ali boš raje plunil nekaj evrov in boš vedel , da je glava ravna kot mora bit? )
+malenkosti
+delo

Seveda lahko par točk izpustiš.....ampak čez čas pa bomo brali na forumu kako so renoji j***a , ki crkujejo pri 100-150 tisoč km....Zrihtan motor , kot sem opisal pa bo še dolgo zvesto služil...odloči se sam.

Samo material iz moje prispevka pa od oke pride od 100-150 evrov....(na pamet)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Mickan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Sr jun 17, 2009 8:06 pm

Napisal/-a Mickan Če avg 13, 2009 10:06 am

huh, samo za jermen je rekel da ne bo menjal ker je bil veliki servis narjen pri 33000km zaradi starosti...sicer je avto 96 letnik...in se mi zdi skoda menjat vse zaradi 5000km..je dokaj nerodna situacija glede tega, tudi mehanik je rekel da jermenov ne bo menjal in teflonov..itd. Torej bo zamenjana samo osnova. Newem no kaj je tle pametno narest. Stroški so potem kar večji
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Če avg 13, 2009 10:13 am

A je ta avto sploh bil uporabljan? 13 let star in dobrih 30 tkm. Jaz bi reku, da je 200€ ugodna cena za tak poseg.
Ampak ne gre mi v glavo, kako lahko gre pri tako malo km dihtunga oz. da sploh gre.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
AudiFreak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1257
Pridružen: Pe apr 28, 2006 2:53 pm
Kraj: Ried im Innkreis

Napisal/-a AudiFreak Če avg 13, 2009 10:18 am

Verjetno se je avto prej vozil samo z enim cilindrom, zdaj pa se ga je začelo španat.
 
hrošč
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: Če sep 16, 2004 2:45 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a hrošč Če avg 13, 2009 10:31 am

Energetik81 je napisal/-a:A je ta avto sploh bil uporabljan? 13 let star in dobrih 30 tkm. Jaz bi reku, da je 200€ ugodna cena za tak poseg.
Ampak ne gre mi v glavo, kako lahko gre pri tako malo km dihtunga oz. da sploh gre.

Sem mel podoben primer, kupil 10 let star avto z 80k km, je bil ocitno prej zelo naizi vozen, zamorjen, jaz sem ga vozil normalno, pri 110k spustilo tesnilo glave.. Takrat smo menjali vse, jermen, pumpo, brusenje glave, tesnila in se kaj. Ce je masina ze odprta...
 
aquariumwild
Novinec
 
Prispevkov: 166
Pridružen: Ne feb 25, 2007 11:06 am

Napisal/-a aquariumwild Če avg 13, 2009 10:39 am

če je glava zvita ti bo mehanik to na licu mesta lahko dokazal (naj se ne zgovarja, da se ne da).
če poznaš koga, ki ima doma rezkalni stroj ti lahko glavo tudi porezka. porezkana površina ima bolj grobo površino in bolje zagrabi tesnila.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3153
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Če avg 13, 2009 1:39 pm

Dihtunga na glavi je pod kolektorjem, kako je olje prišlo do cevi?
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Če avg 13, 2009 1:43 pm

Sicer ne vem, kako ima to narejeno Megane, ampak pri Accent izpuh potuje od kolektorja navzdol in potem POD motorjem. Tako lahko kaplja nanj.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če avg 13, 2009 4:57 pm

Mickan je napisal/-a:. Torej bo zamenjana samo osnova. Newem no kaj je tle pametno narest. Stroški so potem kar večji


Če misliš avto uporabljat in z njim nared kdaj pa kdaj tud kako dalšo turo na kateri mora bit 100% zanesljiv, potem so pri vsakem avtu stroški :) Kaj druga je če imaš avto za v trgovino in nazaj:) Poleg tega tud tefloni niso več biser če so toliko stari (guma otrdi). Pri zelo malo voženih avtih se zna včasih tudi zgodit , da je motor dost bolj obrabljenjen kot pri "normalno" voženem avtu. Recimo avto vžgeš se pelješ par km...motor se niti ne ogreje vredu in nato ga parkiraš in stoji par dni ali pa tednov....olje med tem steče iz vseh ležajev,kanalov,črpalke,filtra.....in motor ob nasljednjem zagonu zalaufa dobesedno na suho, kaj pa to pomen pa vsi vemo...Res da se ležaji popolnoma ne izsušijo nikoli. Ko sem delal generalko sem snel karter pobral ven bate z ojnicami in motor obrisal....stal je en teden in v tem času se je pod motorjem nabralo skoraj deci olja čeprav sem dostopne dele obrisal...

Energetik81: In zakaj neb bil vožen? :) Moja petka je imela 58 tisoč prevoženih, ko sem jo začel jaz redno uporabljat pa še toliko ne bi imela če je že prej ne bi občasno uporabljal ali jaz ali foter....Sedaj po 8 mesečni uporabi jih ima 80 tisoč....Ampak treba je bilo pa menjat skoraj pol avta in porihtat malenkosti....zavore so štekale čisto vse,odljepjene pakne,puščanje cilindrov, izpuh je že 3x prerjavel, zaštekan EGR ventil, uničeni prednji ležaji,zaštekan termostat in še in še.....Kot celota pa špica prve klase. Pač treba je porihtat malenkosti....in zato večkrat velja da star malo vožen avto je lahko še kako uničen čeprav po kilometrini niti malo ne kaže....

aquariumwild: Ja samo pri bencinarju....pri dizlu se zaradi večjega kompresijskega razmerja glavo brusi, da se doseže res gladko površino , ki potem res stisne tesnilo.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
mirkec
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 97
Pridružen: Sr jun 11, 2008 9:29 pm

Napisal/-a mirkec Če avg 13, 2009 5:24 pm

joztom je napisal/-a:Dihtunga na glavi je pod kolektorjem, kako je olje prišlo do cevi?

Sem podobnega mišljenja. Lahko ti je šlo tesnilo na POKROVU ventilov.Zato ti spušča olje. Pa vprašaj še kakšnega drugega mehankarja.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če avg 13, 2009 5:31 pm

mirkec je napisal/-a:
joztom je napisal/-a:Dihtunga na glavi je pod kolektorjem, kako je olje prišlo do cevi?

. Ker tesnilo da glavi ne tesni olje, ampak KOMPRESIJO in hladilno tekočino. Pa vprašaj še kakšnega drugega mehankarja.


Kako pa potem pride olje v odmične gredi ventilov oz. do pokrova ventilov kot pa prek glave in ne boš verjel celo pod pritiskom, katerega ustvarja oljna črpalka....

Tole je slika mojega motorja od zadaj ( spodaj navzgor) , kateremu je puščalo tesnilo na glavi.....kolektor je nad tesnilom a lepo se vidi kako olje potegne navzgor na kolektor.
Slika

Je pa res da tle zgolj ugibamo....zadevo je treba preverit v živo.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3153
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Pe avg 14, 2009 7:06 am

Renault je včasih imel probleme s tesnilom na glavi s staranjem, vedno je solzilo na strani menjalnika, pri obravnavanem motorju gre mazalni vod za glavo v sredini. Tudi sam sem moral pri 250.000km menjati tesnilo zaradi rahlega solzenja. Na sliki se vidi vod za mazanje inkje je najtanjše v smeri auspuha, ampak to mora pod pritiskom in vroče spuščati meglo na kolektor. Pri menjavi tesnila se glave ne brusi v pravem pomenu, vpne se jo na brusilni stroj in z brusom gre dokler ne prime, pregleda, če so kakšne lise zaradi zvijanja in to je res malenkostno znižanje, ki še ne terja debelejše dihtunge. To je preventivni ukrep, ker se običajno menja ob tem distribucija.
Priponke
Renault_19_3.pdf
(196.47 KiB) Prenešeno 367 krat
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 33 gostov