Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

cukanje?

Napisal/-a Renault_user Če sep 24, 2009 5:24 pm

avto: Clio3 1.2 TCE, 15000km

Ko zjutraj avto vžgem, lepo počasi speljem in se kar nekaj časa vozim okrog 50km/h v 3. prestavi. Ves ta čas pa je na gasu občutiti rahlo cukanje (pa tudi že 2. prestava sprva sploh ne zagrabi), res rahlo, ampak moteče, saj je noga na gasu v istem položaju, vmes pa skoz rahlo prekinja... saj ne vem kako bolje razložiti...neodzivni in cukajoči so prvi kilometri. Ko je avto ogret to v večji meri izgine. Je to zaradi turbine? Ko je bil nov tega ni bilo... sam menim, da bi se avto nekako tudi pri ogrevanju peljati normalno kot potem, le da se ga ne priganja...

Pa tudi na avtocesti se vse skupaj zaustavi nekje pri 150 km/h, potem pa mučno lezenje... Ko je bil bolj nov je šel gladko do 170 ali čez nekako po ravni črti navora...

Zelo rad bi avtu prišel enkrat do dna, saj vsak pozna občutek, ko veš, da nekaj ni čisto ok, pa me zanima, kaj bi to znalo biti. Avto je še brez 1. servisa... je možno, da je kak filter ipd.? Npr. prej sem gladko švignil mimo 80-90 konjcev, zdej pa mi vsega skupaj zmanjka in sem praktično kot bi imel 85 KM in ne 100. V glavnem, občutna razlika. Pa tudi na 1. servisu pomoje sploh ni v planu menjava svečk, tako da ne vem, če bo po 1. servisu kej boljš... če je kaj na svečah recimo...

Se mogoče komu kaj sanja, se mu je godilo kdaj enako? Hvala za odgovore!
 
Uporabniški avatar
Misak
Uporabnik
 
Prispevkov: 809
Pridružen: To mar 09, 2004 9:13 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Misak Če sep 24, 2009 6:33 pm

Meni diši po "neodločnem" ventilu (ne bomt rdil ampak mislim da je N75), ki regulira količino plinov, ki gredo v oz. mimo turbine (wastegate). Mogoče se ne odpira/zapira pravilno in posledično spušča pline v wastegate, ko jih turbina rabi za zagon v nizkih obratih in kasneje preveč plinov spusti mimo turbine za doseganje končne moči. Predvidevam, da je avto še v garanciji, torej se sploh ne sekiraj preveč ;). Pojamraš na servisu, zahtevaš nadomestno vozilo (upaš na kaj strupenega :twisted: ) in čakaš da popedenajo. Za Renault priporočam Avto servis Volk, sicer je v Trebnjem ampak v Lj in okolici edino za Volka še nisem slišal žal besede.
Da bi zmanjšali število prometnih nesreč na naših cestah,
bi morali moškim prepovedati točiti alkohol.
In ženskam bencin!
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Napisal/-a Renault_user Če sep 24, 2009 7:38 pm

jah, omenil jim bom, potem naj pa pogledajo... samo sigurno bo računalnik spet pokazal, da je vse ok...

ne vem zakaj potem so ti računalniki, da v 90% pokažejo da je vse ok? pokažejo pa samo grobe okvare, nobenih fines...

mi je pa na renault servisu rekel, da tele avte hudo zajebava elektronika...kar pa se je tudi pri meni že pokazalo poleti pri vklapljanju in izklapljanju klime...
 
aquariumwild
Novinec
 
Prispevkov: 166
Pridružen: Ne feb 25, 2007 11:06 am

Napisal/-a aquariumwild Če sep 24, 2009 8:42 pm

a ni mel en uporabnik popolnoma enak problem z enakim avtomobilom kakšne dva tedna nazaj?


http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... t=#1215732
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8423
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron Če sep 24, 2009 8:51 pm

aquariumwild je napisal/-a:a ni mel en uporabnik popolnoma enak problem z enakim avtomobilom kakšne dva tedna nazaj?
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... t=#1215732


aquariumwild: Ce bos dobro pogledal bos opazil, da je to taisti :)
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Napisal/-a Renault_user Če sep 24, 2009 8:56 pm

ja no, oprostite, če vam gre to v nos...
samo verjemite, ko ne bom imel nobenega problema, bom seveda tiho kajpada...
a ni forum namenjen za nasvete in pomoč? očitno sem zgrešil:)

je pa bistveno bolje, odkar tankam 98 bencin, za to se je pa šlo v prejšnji debati... pa kljub vsemu ni samo bencin, mora biti še kaj, ker mi je danes cukal... verjetno res nekaj okrog turbine...
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8423
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron Če sep 24, 2009 8:59 pm

Renault_user: off:
Nicesar nisi zagresil, kot pa vidis sem odgovarjal uporabniku aquariumwild-u. Tvoja
prejsnja tema se je zaprla, ker je bilo tako zeljeno iz tvoje strani. Torej nobenemu
ne gre v nos, pac pa si malo prehitro "skocil" ob odgovoru drugemu uporabniku... vse jasno?.
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Napisal/-a Jerch_ Če sep 24, 2009 9:30 pm

upam da uporabnik nebo jezen.. malo bi si sposodil temo..
imam passata TDI, čipanega na 160km. zasledil sem podobne simptome.
torej; danes se peljem in turbina se ne vklopi ko bi mogla. včasih butne ko zmešan pri 2500 obratih, spet drugič dela normalno, nato pa pri 3000 obratih. Peljal sem se le domov, si naredil sramoto pri prehitevanju traktorja, ugasnil avto vprašal soseda, ki je sicer vulkanizer ga prižgal spet in sosed pravi da je 99% ta ventil. avto ne pije olja, turbina ni mastna. šliši se pa neko brundanje vsake 2-3sekunde na vrhu motorja (nevem če ima to kak vpliv).
torej znaima me, glede na to da sosedu verjamem.. koliko me bo prišel servis pribljižno, če je samo ventil kriv. Aja, lučka nobena ne gori.
hvala!
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Če sep 24, 2009 9:33 pm

Jerch_ je napisal/-a:upam da uporabnik nebo jezen.. malo bi si sposodil temo..
imam passata TDI, čipanega na 160km. zasledil sem podobne simptome.
torej; danes se peljem in turbina se ne vklopi ko bi mogla. včasih butne ko zmešan pri 2500 obratih, spet drugič dela normalno, nato pa pri 3000 obratih. Peljal sem se le domov, si naredil sramoto pri prehitevanju traktorja, ugasnil avto vprašal soseda, ki je sicer vulkanizer ga prižgal spet in sosed pravi da je 99% ta ventil. avto ne pije olja, turbina ni mastna. šliši se pa neko brundanje vsake 2-3sekunde na vrhu motorja (nevem če ima to kak vpliv).
torej znaima me, glede na to da sosedu verjamem.. koliko me bo prišel servis pribljižno, če je samo ventil kriv. Aja, lučka nobena ne gori.
hvala!

LMM ali pa zapacane lopatice na turbini...
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Napisal/-a Jerch_ Če sep 24, 2009 9:37 pm

aha.. kaj pa ceno mogoče kdo ve?
hvala sašo5
 
Skorpjon
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 85
Pridružen: Če jan 12, 2006 9:08 pm

Napisal/-a Skorpjon Če sep 24, 2009 9:54 pm

Podoben problem je mel kolega na golfu stirki in so ble zapacane loputce v turbini. Kar je dal potem spucat in je blo vredu.
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Napisal/-a Renault_user Pe sep 25, 2009 7:35 am

@mactron: Vse je ok, seveda. Upam, da bom enkrat spravi ltega cliiča mojga v red...
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Napisal/-a Jerch_ Pe sep 25, 2009 9:40 am

da zaključim mojo zgodbo.. ki se bo upam, da v kratkem rešila.
tester je pokazal prevelik pritisk polnjenja zraka za turbino oz. nekaj takega ali po domače je šel nek senzor za polnjenje po gobe.. toliko sem še ujel, potem sem moral it. potem je vendarle LMM ali kakšen drug senzor? skratka strah o dragem servisu je mimo..

tebi Renault_user pa želim, da boš kmalu rešil problem. ker zdej vem kako je ko imaš bolane kobile pod avtom, ki pospešijo včasih v pol minute do sto, drugič pa v 10s..
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Napisal/-a Renault_user Pe sep 25, 2009 12:19 pm

ja ni fajn...
je pa zanimivo, da v srednjem območju hitrosti od 50-100km/h ni nekih odstopanj... pa tut v klanec dobro vleče.. v breg npr. v 3. prestavi pri nekih 70 gre kot metek, moč tut ok, turbina zagrabi, čeprav dokler ne pohodiš 3. je tut mal neodločna.. čudno...
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Napisal/-a Renault_user Pe okt 02, 2009 2:20 pm

Še eno vprašanje imam:

Ali mogoče lahko pride do kakih težav z ventili, turbino ipd., če sem avto pri ene 2000-3000 prevozenih km enkrat zjutraj pozimi pri -15 stopinjah celzija mrzlega vžgal (brez pohojene sklopke), ne da bi opazil, da imam v prestavi. Avto je seveda grdo sunilo naprej. Nato sprva celo vžgal ni, potem pa sem ga oživil in od tedaj se vozim tako kot se... Nekam se mi je mudilo in glej ga zlomka, pri takem mrazu se mi je to naredilo..
 
Uporabniški avatar
GiGi1985
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1556
Pridružen: Ne feb 27, 2005 9:54 pm
Kraj: EU

Napisal/-a GiGi1985 Pe okt 02, 2009 2:57 pm

kakor sem razumel si kupil ta avto nov. opravljenih imaš 15k km, kar pomeni da boš moral vsak čas na servis (sklepam da se delajo na 15k, popravi me če se motim) imaš tudi garancijo. Ne razumem zakaj "jokaš" tu po forumu že več kot 2 tedna in se ukvarjaš z nekimi problemi ki to sploh niso!?
a je tako težko zapeljat avto na servis in ga naj pregledajo ljudje ki so usposobljeni in plačani za to?! :ue
A preprosto nimaš časa ali nimaš denarja it naredit servis? saj če je kaj večjega crknalo ti krije garancije, tako da bo brezplačno! :wink: Če se pa pustite, da vas na servisu odslovijo po 2 minutah, potem pa res škoda besed.


brez zamere, ampak res ne razumem takega folka.
Freude am Fahren
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Napisal/-a Renault_user Pe okt 02, 2009 5:11 pm

Jst sem postavil vpršanje... Če nimaš pametnega odgovora bodi rajši tiho.

Ja, kaj pa bodo naredili na servisu, filtre bo zamenjal pa olje pa računal in to bo to... dej ga no seri, a misliš, da ti bodo vsak šrauf pri skoraj novem avtu gledali... pojma nimajo tisti mehankarji za kaj drucga kot naredit to kar je na plani za 1. servis. pa tut ce kaj odkrijejo so tiho, da poteče garancija... dej no dej, nikoli mi mehankar se sam ni ničesar odkril...
 
Uporabniški avatar
Misak
Uporabnik
 
Prispevkov: 809
Pridružen: To mar 09, 2004 9:13 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Misak Pe okt 02, 2009 5:55 pm

No potem je dejansko bil tisti slavni N75 ventil. Zakaj takrat dela normalno - ker takrat gre ves izpuh skozi turbino in je vse ok :). Kasneje in prej pa ne špila normalno.
Da bi zmanjšali število prometnih nesreč na naših cestah,
bi morali moškim prepovedati točiti alkohol.
In ženskam bencin!
 
Uporabniški avatar
GiGi1985
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1556
Pridružen: Ne feb 27, 2005 9:54 pm
Kraj: EU

Napisal/-a GiGi1985 Pe okt 02, 2009 7:42 pm

Renault_user je napisal/-a:Jst sem postavil vpršanje... Če nimaš pametnega odgovora bodi rajši tiho.

Ja, kaj pa bodo naredili na servisu, filtre bo zamenjal pa olje pa računal in to bo to... dej ga no seri, a misliš, da ti bodo vsak šrauf pri skoraj novem avtu gledali... pojma nimajo tisti mehankarji za kaj drucga kot naredit to kar je na plani za 1. servis. pa tut ce kaj odkrijejo so tiho, da poteče garancija... dej no dej, nikoli mi mehankar se sam ni ničesar odkril...


no potem se pa iskreno opravičujem, nisem vedel da mehaniki nimajo pojma. se strinjam s teboj, res je boljše imet nov avto pa sam tavat v temi več tednov, tako se vsaj izogneš nesposobnih servisov.

veliko sreče z popravilom ti želim.
Freude am Fahren
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Napisal/-a Renault_user So okt 03, 2009 6:38 pm

Hvala.

Vprašal sem za nasvet, da vem v ktero smer vprašati mehanike... Res se bodo sami od sebe spomnili pogledat npr. "wastegate", N75 ali turbino v povezavi z ostalimi deli motorja... malo morgen...

Pa še nekaj je: Kaj naj pa rečem mehaniku? Če ne vem ne s kaerimi besedami opisati te finese... Če bi mu rekel tako kot Vam, bi se mi vsak smejal, nato vprašal, če je avto vozen, ga mogoče zapeljal en krog in rekel da je vse ok, brez da bi poskusil mrzlega, brez da bi videl neodzivnost nad 150kmh in pri nizkih hitrostih... Če pa samo jst vem, da je ta avto prej vlekel do 180 premosorazmerno, s tem, da ko si pohodil stopalko, si čutil kako vleče turbina... Je neka specifika, to ni tako, kot da se ti obrabijo ploščice in jih zamenjajo in je ok... lahko je veliko vzrokov, lahko je gas za naštelat, kaj vem, svečke, ventili za pogledat, tlak v turbini... kaj jst vem...

Gigi, brez zamere. Samo res rajši berem lastne izkušnje, nasvete... :oops:
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov