Predstavi postopek predelave/dodelave na avtu (v sliki in besedi)
 
Zuzi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Ne okt 11, 2009 7:42 pm

Start button v Peugeot 307

Napisal/-a Zuzi Ne nov 01, 2009 12:10 pm

V P307sem dodal malo japonske tehnologije... Start button od Honde s2000.

Slika

Vgradil sem ga namesto vžigalnika. Vgrajen je tako, da lahko še vedno vžigam avto na ključ, ali pa dam kontakt in ga vžgem na gumb.

Opis izvedbe

Material:
Gumb od Honde S2000 - naročil iz Nemčije ... 69€
Avtomobilski rele - Conrad ... 3€
Drobni material (skrčljive božirke, konektorji, vezice)

Čas: 3ure

Postopek:
Najprej razdreš spodnji del sredinske konzole, kamor bo vgrajen gumb. Gumb zelo dobro paše v odprtino od vžigalnika. Vžigalnik sem prestavil na desno stranico sredinske konzolo.

Nato razdreš plastike pod volanom. Od gumba povlečeš trižilni kabel do prostora pod volanom. Tja nekam namestiš rele. Na gumbu uporabiš tri kontakte. En kontakt zvežeš na stalni plus 12V. Druga dva kontakta zvežeš na mirovna kontakta releja. Na delovna kontakta releja zvežeš na eno stran 12V BATT (12 voltov, ko daš kontakt), na drugo stran pa zvežeš kabel od štarterja.

Po domače ... najpomembneje je, da pod volanom najdeš kabel za vžig. Najdeš ga tako, da s probno lučko za avtoelektriko testiraš kateri kabel dobi 12V, ko avto štartaš. To je zagotovo eden od debelih kablov, ki vodijo do ključavnice za vžig. Potem moraš preko gumba in releja pripeljati 12V na kabel od štarterja.

Prilagam shemo cezave:
Slika

Sicer pa je ezadeva fajn, ker je gumb zelo kvaliteten in tudi osvetljen. V glavnem občutek ob vžigu motorja je fantastičen.

Takole pa izgleda v praksi
http://www.youtube.com/watch?v=bKOmZDCk8J4
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2874
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Napisal/-a mihaing Ne nov 01, 2009 12:39 pm

zgleda fajn samo totalno neuporabno in nepraktično. Pohvale za trud, in znanje.
 
Uporabniški avatar
_YUGO-GVX_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1583
Pridružen: Po mar 21, 2005 3:20 pm
Kraj: Črnomelj

Napisal/-a _YUGO-GVX_ Ne nov 01, 2009 1:04 pm

če bi že delal to, bi ga dal nekam bližje volanu....

drugač pa lepo
litr bencina, litr olja ;)
 
C5
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 91
Pridružen: To nov 02, 2004 3:56 pm

Napisal/-a C5 Ne nov 01, 2009 3:33 pm

Pa si zvezal tako, da kakšen modrec ne bo aktiviral štarterja, če bo pritiskal na ta gumb, ko motor že teče ?

Ker to, kar si narisal je ???, razen, če dodaš še notranjo vezavo t.i. 'Starter Switch'.
Pa električarska terminologija ti ne leži ravno, oz. nimaš razčiščenega pomena izraza mirovni in delovni kontakt, ali ne ?

LP
 
berlingoman
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: So apr 01, 2006 7:08 pm

Napisal/-a berlingoman Ne nov 01, 2009 5:28 pm

Meni je pa za spremembo ostalim tole všeč
in se mi zdi dobra ideja
tak da se ne k srcu jemat če te vsi po vrst popluvajo
verjetn taki ko to nikol nebi skup spravl
razen mogoč zadn komentar je edin pameten
 
Gosic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2055
Pridružen: To jan 27, 2009 9:35 pm

Napisal/-a Gosic Ne nov 01, 2009 7:08 pm

Linka ne odpre.
 
Zuzi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Ne okt 11, 2009 7:42 pm

Napisal/-a Zuzi So nov 07, 2009 10:01 am

C5 je napisal/-a:Pa si zvezal tako, da kakšen modrec ne bo aktiviral štarterja, če bo pritiskal na ta gumb, ko motor že teče ?

Ker to, kar si narisal je ???, razen, če dodaš še notranjo vezavo t.i. 'Starter Switch'.
Pa električarska terminologija ti ne leži ravno, oz. nimaš razčiščenega pomena izraza mirovni in delovni kontakt, ali ne ?

LP


Ravno zaradi tega sem naknadno dodal še en rele, ki poskrbi za to, da med vožjo kljub pritiskanju na gumb ne moreš nič uničit. Izraza delovni in mirovni pa vidim da sem pomešal. Hvala za opozorilo.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So nov 07, 2009 10:17 am

ČAk mal....po tej vezavi , ki si jo prilepo lahko štartaš tudi ko motor že teče. Saj imaš na releju stalni plus na delovni strani (ob kontaktu) pa še stalni plus na gumbo....

Po drugi strani pa se men tud tdo tole bolj kot ne neuporabno ampak kot dodatek pa zgleda dobro.
Raje bi pa videl , da bi nardil tako kot ima merđo....obrneš ključ in pikneš v "štart" položaj. Ključ lahko potem spustiš štarter pa obrača tako dolgo dokler ne vžge. Torej če bi nardil tipkalo in potem vezje , ki bi štarter samo odkloplo ko bi motor stekel.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To nov 10, 2009 8:13 pm

Yoni je napisal/-a:Mater je ratal tale štart knof popularen zdaj... :shock: Sej ne da so to poznali že 25 let nazaj v vsakem drugem fičotu ne....

Ja ker so crkovale ključavnice crkovale, nove pa so bile za tisti čas kr drage :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Zuzi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Ne okt 11, 2009 7:42 pm

Napisal/-a Zuzi So nov 14, 2009 2:58 pm

lisko je napisal/-a:ČAk mal....po tej vezavi , ki si jo prilepo lahko štartaš tudi ko motor že teče. Saj imaš na releju stalni plus na delovni strani (ob kontaktu) pa še stalni plus na gumbo....
.


Ja, na sliki še ni narisan dodatni rele, ki sem ga vgradil naknadno in skrbi za to, da pri prižganem motorju pritisk tipke ne zaganja štarterja.
Vrni se na Sam svoj mojster

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost