Zdi se mi, da so podani podatki dovolj , da se lahko oceni hitrost.
Obrati, menjalnik, kolesa.
Se posebej zato, ker menjalnik iz povsem drugacnega avtomobila ne daje pravih podatkov tako staremu stevcu hitrosti. Pravzaprav ne daje nobenih, ker ni priklopljen. Hkrati je tudi dimenzija gum cisto nekaj drugega kot v originalnem avtu. Ko se bo vse to resilo, se bo lahko pokazalo stevec hitrosti, ki bo pokazal neke smiselne stevilke.
Lahko poskusite tudi na svojih avtih. Recimo koliko casa rabi en avto da pospesi do konca cetrte prestave (v tem primeru 200+ km/h in 15 sec).
Za lazjo predstavo kako pospesuje avto na posnetku. Lahko pa tudi kdo posname svoj avto in nalozi posnetek na net. Nekaj jih je ze bilo objavljenih tudi tukaj na forumu.
kingroad je napisal/-a:Malo za primerjavo.
čez 10s od 100-200km/h ima avto z nekje 1.3tone in čez 400KM. Seveda merjeno po GPSu.
Huh, koliko so natancni VAG stevci? Spomnim se Cicerovega rumenega Leona, cisto na zacetku ko je imel dobrih 300KM in prav tako 1300kg, ce ne se kaj vec in je bilo po posnetkih stevca 10 sec 100 do 200. Kar je kar realno.
Lahko zaupas za kateri avto gre v tvojem primeru?
Sicer pa je tale posnetek tudi zanimiv. Audi S2, 1500kg. 1.3 bar, T3/T4, Megasquirt. tretja prestava, 17 col, 235 siroka kolesa.
http://videos.streetfire.net/video/acce ... 153682.htm
Ni GPS, je pa stevec. Po katerem se je sprasevalo.