Drager je napisal/-a:Garancije na avto nisi dobil?
B3NZ0 je napisal/-a:Doma imamo isto Polota 1.2 od 2002 oz. 2003 prvi lastniki, redno servisiran avto, avto vozi mati za v službo, 86000 km, pa imam samo graje čez avto za povedat, preskočila ketna, spredaj v desni roki nekaj stalno poka, je mehanik menjal roke in nevem kaj še vse, in še vedno ropota, sploh ko zapelješ vzvratno, pedal za sklopko, katera je hidravlična kdaj kar notri ostane in jo moraš ven potegniti (verjemite da je med vožnjo to kar zoprno, sploh če takrat ne moreš niti prestaviti vmes), gretje zafrkava (imaš stikalo na mrzlo, piha pa do konca vroče), skratka takih stvari ne bi pričakoval... Sploh glede na to da je avto res lepo vožen, servisiran na uradnem servisu in da smo prvi lastniki, skratka polom od avta...
MadIggy je napisal/-a:Imeli smo identične izkušnje s Polotom L2000. Pri nas je pa elektronika zajebavala, se je zgodilo da avto enostavno ni vžgal. Začelo se je dogajat 1 leto po nakupu (novaga) in v treh letih živ bog na uradnem servisu ni znal odpravit napake. Takoj po koncu garancije smo avto prodali in kupuli yarisa. V 7 letih ni imel niti enga izrednega servisa in ko smo pred dvema mesecema spet menjali avto ni bilo nikakeršnega dvoma kaj bomo kupili...
8000rpm je napisal/-a:Toyota ima definitivno ja velike problemeNe pljuvajte po japonski avtomobilh, ker še vedno nimajo strojnih problemov kot nemški. in že 100krat je bilo rečeno, da so bile težave toyote , ne v izdelavi, ampak v delih katere oni kupijo!
Loooooojz je napisal/-a:B3NZ0 je napisal/-a:Doma imamo isto Polota 1.2 od 2002 oz. 2003 prvi lastniki, redno servisiran avto, avto vozi mati za v službo, 86000 km, pa imam samo graje čez avto za povedat, preskočila ketna, spredaj v desni roki nekaj stalno poka, je mehanik menjal roke in nevem kaj še vse, in še vedno ropota, sploh ko zapelješ vzvratno, pedal za sklopko, katera je hidravlična kdaj kar notri ostane in jo moraš ven potegniti (verjemite da je med vožnjo to kar zoprno, sploh če takrat ne moreš niti prestaviti vmes), gretje zafrkava (imaš stikalo na mrzlo, piha pa do konca vroče), skratka takih stvari ne bi pričakoval... Sploh glede na to da je avto res lepo vožen, servisiran na uradnem servisu in da smo prvi lastniki, skratka polom od avta...
zdej mi je že malo smešno, ampak razen sklopke sem imel prav tako enake težave, poleg že prej naštetih. Do gretja, da bi ga popravlja,l pa sploh še nisem prišel, ker tudi dela tako da piha vroče ko je na hladnem....
zdej bom pripravil denar še za sklopko.
~toMmy~ je napisal/-a:A se meni samo zdi al so ti "stari" poloti nasploh pogosto omenjani kot problematični? Kje so jih sploh proizvajali oz. kje jih proizvajajo? Nasplošno nimam sicer odličnih izkušenj z VW, so pa zelo zelo dobre. Pač tu pa tam se pri starejših kakšna malekost pokvari, vendar skoraj ni omembe vredno. Zaenkrat je VW vedno v ožjem izboru, ampak teh starejših polotov si pa res nebi upal kupovat, prepogosto se sliši kakšna pripomba...
Komentarji, da se na japoncih kvarijo samo stvari, ki jih ne dela sama znamka, je pa itak višek sarkazma! Vsak avto ima toliko sestavnih delov od zunanjih dobaviteljev, da je smešno kaj takšnega trdit. Polj bi osebno lahko trdil, da za edino napako na mojem avtu ni kriv VW ampak Sachs? Komu pa mažete oči s tem, razen sebi?
branee je napisal/-a:Nauk tega bi lahko bil sledec; tisti, ki ni mojster oz je laik kar se tice avtomobilov naj pri kupovanju rabljenega vozila, le tega zapelje na amzs da dajo diagnostiko cez ki sicer traja in ni zastonj, ampak posledicno ne kupis macka v zaklju.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 14 gostov