Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

avto pije na gasu in cuka??!

Napisal/-a Renault_user So maj 08, 2010 7:10 pm

Živjo!

Koliko možnosti je, da so šli tuljava in (ali) kabli za sveče, če avto cuka, če težko speljuje s križišča (ko moraš iz nule pač ponovno speljat) je treba dodati ful preveč gasa. Avto tudi ful preveč pije ko pritiskaš na stopalko za plin (npr. pospeševanja ali še bolj izrazito strm klanec (= je takoj 20-27L trenutna), če voziš po ravnini s konstantno hitrostjo pije nekako normalno (razen če je mrzel potem je tudi pri 50km/h okrog 10Litrov porabe dokler se ne ogreje, pa ko je mrzel tudi bolj izrazito cuka oz. ga mori pri speljevanjih). Cuka oz. prekinja ga tudi, če s kako 3. pelješ v breg kakih 70... Čudno se mi zdi, tudi, da od npr. 90 -100 km/h v 4. prestavi ne gre z lahkoto, temveč imaš občutek kot bi avto zalivalo, oz. probal sem pohoditi gas tudi do "podna" pa je lezlo navzgor zelo počasi???!! avto ima namreč 100 konjičev (Clio III 1.2Tce) in se mi zdi, da to ni ravno normalno... avto je star manj kot 2 leti, 30.000km

:?
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster So maj 08, 2010 9:52 pm

če je star manj kot 2 leti, potem predvidevam da ima garancijo. jst bi avto (ker je pač nov) popravijo na uradnem servisu, seveda pod garancijo.

da ti 1.2 mlinček kuri 20-27 litrov v strm klanec je normalno. pač bolje da gledaš povprečno porabo, kot pa trenutno porabo na BC :P. če našo zafiro zateram v breg pokaže trenutno porabo 40litrov (več pa tk ne more kazat). a si mislu da če avto kuri pri normalni vožnji 6L, bo pa pri pospeševanju in v bregu kuril 8litrov. si se zelo zmotil...
Lep pozdrav :)
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Napisal/-a Renault_user Ne maj 09, 2010 6:18 am

nihče ne govori o 8L v breg... 8L ima povprečno porabo...:)
zakaj nihče od vas ne odgovori na konkretno vprašanje?!!!!! to o uradnem servisu so pravljice, ker avta nočejo popraviti...

če nimaš pojma raje ne odgovoarjaj, sploh pa ne tako kot predhodnik! To kar si povedal ti mi pove lahko vsak...
 
Uporabniški avatar
kamnčan
Novinec
 
Prispevkov: 187
Pridružen: Po jan 19, 2009 8:36 am
Kraj: kamnik

Napisal/-a kamnčan Ne maj 09, 2010 7:39 am

Kva si pa nasiln. Hec hec

Ja nejlaži bos probu če bos avto przgov pa usak kabl posebi dol potegnu iz svečke pa vidu če dela iskro. Pa če je slučajno šla cinšpula pol bi ti avto itak sam po treh cilindrih delu (če mas jh 4). Tko d to probi pol bomo pa vidl. Več ti pa nažalost ne znam pomagat. Drgač se pa lohk do kerga vaškega pelš pa ti bo on povedu.

Lp Rok
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Ne maj 09, 2010 11:48 am

Če avta nočejo popraviti maš druge organe (inšpekcije in podobno) in če je avto v garanciji ne praskaj nič in naj ga rihtajo,če pa se ne znaš zmenit oziroma popizdit pa ti žal ne more nihče pomagat.
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Napisal/-a Renault_user Ne maj 09, 2010 4:41 pm

glejte, nisem hotel moraliziranj, glede na to da vas je nekaj mehanikov bi človek pričakoval, da bi mi lepo povedal svoje mnenje (in mi v % povedali koliko je po vaše možnosti, da je nekaj v zvezi s tuljavo, kabli...), saj se mi zdi, da sem simptome dovolj dobro opisal... Aja pa čare, jst nimam mesece časa, da bi letal in se kregal, jaz avto vozim in rabim... In zdej smo porabili skor deset postov, da ste vi heroji premoralizirali zadevo, namesto da bi odgovorili v slogu: "Veš, mislim, da je to in to"...sramota, da je ni...

Hvala A.com, super ste!


P.S: Verjetno se človek ne bi obrnil na vas, če bi mu avto drugje že zrihtali... Filozofija servisov pa je danes taka: Samo da je vozen...in če je, je za njih dober.... preprosto je za njih vse v redu... še enkrat lepa hvala!
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Ne maj 09, 2010 5:23 pm

Dragi moj prijatelj!Tale tvoj avto je še precej nov in najbrž tukaj ni nekoga ki bi te mašine dnevno šravfal da bi ti vedel povedat in ja lahko so kabli,če jih ta avto sploh ima,lahko so špule,lahko je kak senzor,lahko je kakšna podtlačna cev,lahko je lambda sonda...to je turbo??Lahko da krmiljenje turbine kaj serje,lahko je kaj zamašeno...In še enkrat ti pravim avto pelji na servis in naj ugotovijo kaj je in če ne bojo hoteli na prvem pooblaščencu pejt na drugega in naj se peljejo s teboj da bojo videli kaj te matra,naj priklopijo tester in naj se z testerjem vozijo,tisto glede trenutne porabe je brezveze,ker ko ti zabiješ gas tudi trenutna poraba naraste zelo visoko in tisto nikakor ni mirodajno,čudno pa se mi zdi da glede na simptome ne gori nobena lučka.
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Napisal/-a Renault_user Ne maj 09, 2010 5:35 pm

glej avto je nekaj časa kakih 5000km delal tudi tako kot mora, zato natančno vem kako se mora obnašati.
vse kar si naštel sem že dal skozi (pa ne na enem pooblaščencu), zdaj pa imam nategovanja dost in bom sam rešil zadevo...očitno tudi brez vaše pomoči...

ja kaj, a me imaš za norca? tudi sam vem, da je lahko 30 litrov ali več (odvisno od avta) normalno v klanec, samo ti pravim, da je na istem klancu, prej ko je delal pil nekje do 15, 16, 17, če si bil fajn na gasu...a veš, imam referenco, ker sem vse to opazil pri vožnji po istih cestah v podobnih razmerah...lambda ni fuč, katalizator tudi ne, kar me čudi, če sem se recimo 20 tisoč vozil s švoh oz. crkajočo tuljavo, ki je ena za vse 4 cilindre. Turbina dela bp.
 
kamal
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: So maj 12, 2007 5:08 pm

Napisal/-a kamal Ne maj 09, 2010 7:28 pm

Če imaš samo eno tuljavo potem, ko je npr. pri koncu noče včasih vžgat. Se matra. Potem pride pa do tega, da enkrat enostavno crkne in ne da iskre, kar pomeni, da avto ne bo vžgal. Seveda v primeru, da se ti to ne zgodi med vožnjo.

Za kable, če ti prebijajo lahko pogledaš pri delujočem motorju v temi. Če ti prebijajo boš opazil iskre. Potem, če ne delujejo vsi cilindri ti avto, ko daš gas in ga spustiš najverjetneje crkne. Za povečano porabo pa je smiselna samo lambardna sonda. Če ta ne deluje imaš lahko porabo tudi do 4 litre višjo kot normalno, seveda v hrib ravno tako samo, da se razmerje spremeni-poveča. Najprej poglej kable, lahko tudi iskre na svečkah.
Se vidmo ko se zagledamo.
 
Uporabniški avatar
Romzis
Novinec
 
Prispevkov: 206
Pridružen: Sr maj 06, 2009 8:35 am
Kraj: okolica LJ

Napisal/-a Romzis Po maj 10, 2010 7:03 am

Lej, če se servisi delajo norca, vzami en velik plakat, ga montiraj v avto in jim ga pripelji pred salon/servis. Na plakatu pa kakšna sočna, npr. "TA AVTO NE DELA, RENAULT PA NE ZNA POPRAVIT".
-----------------------
Romzis
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Napisal/-a Renault_user Po maj 10, 2010 7:50 am

Vsem je znano, nisem prvi ki je to doživel na renultovih servisih...

@kamal: malo preveč posplošuješ zadeve, ne veš pa da če je ena stvar samo rahlo fuč oz. če crkuje nikakor ni enako kot če sploh ne dela.... So ljudje že imeli težave s tuljavo, pa jim zato avto ni nič crkoval ali ne vžigal??? Halo!!?
 
Uporabniški avatar
kamnčan
Novinec
 
Prispevkov: 187
Pridružen: Po jan 19, 2009 8:36 am
Kraj: kamnik

Napisal/-a kamnčan Po maj 10, 2010 7:58 am

Ne pizdi pa ne šinfaj skos. A si probal kar sm ti napisal v svojem prvem postu. Tako boš takoj vedel. Se pa strinjam iz vsem ki so ti napisali da se skregej na servisu in naj ti ga popravljajo pa če tudi cev mesec. Tko al pa tko so ti primorani dati avtomobil (nadomestni seveda), tako, da avtomobil boš imel da boš se lahko vozil.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3154
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Po maj 10, 2010 8:07 am

Na tak dialog ni odgovora. Ne poveš ne tipa avta in ne tipa motorja, da bi si človek ogledal napajanje in vžiganje v Dialogysu. Če je turbo, je lahko krmiljenje variabilnega pritiska, kar usmerja z dvema podtlačnima senzorjema, ki sta enaka. Torej poskusi menjavo med sabo, če so enake številke gor. Potem je lahko ventil uravnavanja tlaka zapacan, ki je potem stalno odprt (normalno miga pa od 1,13 do 98,8% zapiranja) in se ne zapira sinhrono s pritiskom na gas. Ko doseže predviden navor začne spuščati pritisk polnjenja mimo, da ni prehudo, kot npr Impreza WRC z natančno istim Mitsubishi TD04, pa drugače krmiljenim. Ne vemo ali je BorgWarner kompresor ali Mitsubishi. Pusti zajedljivost pri miru, najdi strokovnjaka, ki kaj ve o polnjenju, npr Senica v Dolu, ki dizeljne čipa, pa ti bo povedal kaj in kako. ali pa izdaj skrivnosti motorja in tipa, pa še kakšno rečemo. Lahko je samo plastika s filtra za zrak odvita, če zaslišiš nekakšno sopihanje ob dodajanju gasa ali spuščanju.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3154
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Po maj 10, 2010 8:11 am

Tudi dagnostika je samo orodje, kot je 10 ključ orodje, če nimaš pojma o delovanju, ti nič ne pove. Nima vsak občutka za 1,5kg v roki za košaro sklopke zategnit in veliko vijakov brezvezniki potrgajo ali najmanj pretegnejo.
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Napisal/-a Renault_user Po maj 10, 2010 8:14 am

@joztom?????
Vse sem povedal... Slabo si prebral... Še vedno ta moj pacient: pomoje je mašina D4F Turbo (1.2 Tce), 100KM, 30.000, 2008 letnik

brez zamere
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3154
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Po maj 10, 2010 9:33 am

To bo verjetno težava z merjenjem razlike pritiskov (Facet 10.3055 senzor/Renault 0281002552). Kompresor je pa izgleda Mitsubishi TD025MR-06TA.
Priponke
Clio_Turbo_1.pdf
(69.28 KiB) Prenešeno 136 krat
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Po maj 10, 2010 9:42 am

joztom je napisal/-a:To bo verjetno težava z merjenjem razlike pritiskov (Facet 10.3055 senzor/Renault 0281002552). Kompresor je pa izgleda Mitsubishi TD025MR-06TA.

to bi tester pokazal in gorela bi lučka(rumena) za motorni menađment......

Renault_user je napisal/-a:Živjo!

Koliko možnosti je, da so šli tuljava in (ali) kabli za sveče, če avto cuka.......


kupi vse to novo in zamenjaj_ob enem še nove svečke daj in avto obvezno vozi na "močnejši" bencin (98/100) pa boš videl, seveda če bo enako/isto si vrgel denar in boš moral iskat "napako" naprej.....

PS če te tolaži kaj ima sodelavka od žene Modusa s tem motorjem......da ti ne govorim o nezadovoljstvu in porabi.....
 
kamal
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: So maj 12, 2007 5:08 pm

Napisal/-a kamal Po maj 10, 2010 9:58 am

Renault_user je napisal/-a:Vsem je znano, nisem prvi ki je to doživel na renultovih servisih...

@kamal: malo preveč posplošuješ zadeve, ne veš pa da če je ena stvar samo rahlo fuč oz. če crkuje nikakor ni enako kot če sploh ne dela.... So ljudje že imeli težave s tuljavo, pa jim zato avto ni nič crkoval ali ne vžigal??? Halo!!?
.

Se strinjam s tem, zato sem pa napisal, da če je tuljava ti kmalu ne bo vžigal itd. Pa daj še vse sveče iz avta na blok motorja in naj eden vergla pa glej kakšne so iskre. Ker kot si napisal tudi če tuljava samo crkuje mora na enem cilindru prekinjati iskro in zato bi ti potem avto trokiral. Sposodi si eno tuljavo pa probaj. Za kable pa že veš. Zato nič halo. Za te stvari, da jih preveriš rabiš pet minut ne pa leto pa pol. Zato tudi tukaj verjetno ni napaka.
Se vidmo ko se zagledamo.
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Napisal/-a Renault_user Po maj 10, 2010 10:10 am

@sašo: nekako take odgovore sem pričakoval...furam 98/100 že odkar so se pojavile težave.

Ja sej zdej imam vsega poln kufer in gremo lepo po vrsti (po metodi izključevanja -> ko bom nekaj kupil in videl na lastne oči, da je zamenjano se s tem ne bom več ubadal)...

Dnar bom zmetal stran, samo raje to, kot nočne more.
Za vozit je zdej tako naporen, da si zmatran samo od cukanja, speljevanja (ko moraš tiščat sklopko noter, pod 2 tisoč sploh ne spelje oz. tvegaš da ti ga zamori in crkne), ko pa je bil dober pa si speljeval z milimetri gasa in tako lepo, da imam skomine, ko se spomnim na tiste čase. Pa še dve oz. tri črtice olja mi je požrl... Najbolj noro pa je to, da vem, da ga muči ena butasta, da ne rečem banalna napaka na vbrizgu oz. en bat ne dela tako kot mora ali pa se samo na čase malo vključi...

In ja, ne čudim se, da ima še kdo težave s tem motorjem, ker če se pojavi serijska napaka, vemo kje smo...

@joztom: Tole se mi sliši in vidi kar zakomplicirano:)

Bom vseeno rekel hvala vsem. Lep dan!
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3154
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Po maj 10, 2010 10:49 am

Cinšpula je taka
Priponke
Clio_Cinšpula_1.pdf
(71.48 KiB) Prenešeno 205 krat
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov