Pozdravljen, kar se tiče tega motorja, citiram iz drugih forumov:
"do letnika 2006 so bile v A4 in passat vgrajene 2.0 TDI mašine z oznako BLB. Z njimi je bilo dosti problemov, posebno zaradi slabe oziroma šibke stene bloka motorja med 1. in 2. batom, kar je posledično privedlo do razpok, mešanja vode z oljem in še česa hujšega.
2.0 TDI glave so bile delane v treh izvedbah:
03G 103 308 A - 90% glav poči
03G 103 308 B - 50% glav poči
03G 103 308 C - 0,9% glav poči(extremni primeri)" to je prva slabost - pokanje glav
drugo: strošek zna biti tudi s kakšnim vztrajnikom, in s šobami (passati z 2.0TDi so precej znani po tem - kombinacija s siemensovimi šobami.
Od 2004 do 2008 so se v omenjen model vgrajevali naslednji motorji:
BLB 140 KM
BPW 140 KM
BNA 136 KM
BRC 136 KM (oznake 170KM ne poznam)
Ko boste avto kupovali vzamite oznako motorja, ter poguglajte, ali ima ta motor kakšne probleme. Lahko se sprehodite tudi do Bosch servisa in tam povprašate za dotični motor.
Za avtomatski menjalnik, pa naj drugi povedo, ki si ga lastijo.
Tukaj pa še tabela motorjev z oznakami, ter letnicami splavitve, za lažjo predstavo, koliko časa je kateri izmed motorjev na tržišču (dlje kot je, večja je verjetnost da so porodne težave odpravljene):
http://www.ersatzteilbox.com/kfz/fitsFor.php?id=66185
Ppodobno temo najdete tukaj:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?p=1305574&sid=738b0b09121dc93fb878e3a9d0aeb34f
Tema o šobah:
http://www.team-vw.si/viewtopic.php?f=32&t=9741&start=0 (tukaj je potrebna registracija)
Lp
Saša
Vaša teorija je nora, a vprašanje, ki nas razdvaja je le, ali je dovolj nora, da bi lahko bila pravilna (N. B.)