Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Chip Tuning By Pugi Part 2: Zaključek debate + HB vs. ZW

Napisal/-a Pugi Pe dec 19, 2003 9:35 pm

Dober dan vsem prisotnim! Imam eno novico, ki bo nekatere osrečila, drugim pa po različnih postih na avtomobilizmu in mobisaksu sodeč pokvarila dan. Kot prvo si oglejt če si še niste temo Chip tuning v sloveniji...

No pa začnimo!

Danes je bil lep sončen dan! Ok, da neam bluzil - dones smo se odločil jet na DYNO TEST.
Kot ponavadi sem štartal iz kranja. Peljal sem se po avtocesti proti cestninski postaji približno 210, 215. Aja sej res, imam 1.6 - 80KW/108KM, P307 pa še flipe mam uspredej k mi čist aerodinamiko fentajo... OK.

Že ob prihodu so me pozdravili nasmeški gospoda znanega pod nickom Rapid in nekega mladeniča z prelepim P206 1.6 16V Ravnokar so opravili meritev. Nekaj čez 120KM, ne vem natančno. Pa js gledam - ti bi mel pa loh mal bolš zrak do filtra narjen... OK. Kul grem js mojga kužija sprobat kolk hitr teče.

Zapeljemo usranega do fundamenta Pugeca na valje... Privežemo ga, da se nebi strgal, priklopimo vse potrebno in potem... JE TULILO, SEKALO...
Gospod je pritisnil print, nam dal nekaj napotkov glede moči, izgub zaradi upora, moči na kolesih, in to je to....

Rezultat: 129 faking hors pavrs

Če ma zdj kšn plurac palac še kej za dodt nej pa roko uzigne...

Potem pa smo odpujsali v McDonalds, kjer smo se v družbi starejšega gospoda najedli. Gospod vozi GH dirke in je s svojim saxojem 1.6 16V v grupi 2.0 motorjev 7. od 19 tekmovalcev. Kul ane. No uglavnem gospod iz Slovenj Gradca bo tudi njemu napilil mašinco, ki sem jo videl na lastne oči in je res fantastična...

Še naprej je bil lep dan, poln spolzkih cest!


P.S. Pričakujem umirjene komentarje, ker mam RegYja na dosegu telefona in bo cenzura!! :D :D


JUHHHHHHHUUUUHUUU! Pugec pa leti en dva tri... :P
Zadnjič spremenil Pugi, dne Ne dec 21, 2003 11:44 am, skupaj popravljeno 3 krat.
Slika
 
GVX
Novinec
 
Prispevkov: 114
Pridružen: Pe apr 18, 2003 8:30 pm

Napisal/-a GVX Pe dec 19, 2003 9:50 pm

Zdravo!
Ali lahko pripopaš kakšen graf, ki bi nam stvar dokazal!
Sem gledal eno meritev tega gospoda iz SLG, pa niso rezultati niti senca(ne senica) teh, ki jih propagiraš ti.
L.P.
gvx
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Pe dec 19, 2003 10:03 pm

Kar se grafa tiče: g.Opravljalec meritev je izrecno prosil, če njegovih meritev ne dajemo na internet oz. forume, ker se on popolnoma izključuje iz te debate. List imam jst pa Rapid in še g.DimmSport, tako da se vsak lahko v vsakem trenutku zglasi pri kateremu od nas in vam bomo z veseljem pokazali meritve.

Lahko tudi povem, da imam 95% max navora med 2700 in 5700rpm, torej da avto vleče med tema ciframa konstantno. Graf je skoraj raven.
Slika
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Pe dec 19, 2003 10:07 pm

Aja še to - sm ga šel takoj umit pa pelat se igrt na ene ovinke, da se je mal zletov, ker vsak kuža dobi za dobro delo pohvalo in nagrado. :D
Slika
 
blink
Novinec
 
Prispevkov: 204
Pridružen: Če dec 11, 2003 5:59 pm

Napisal/-a blink Pe dec 19, 2003 10:13 pm

hehe..kul :) a original maš 110KM? Dej še graf gor..pa zakrij un del o rsrmotorsport, če nočejo bit objavljeni... me zanima kako poteka krivulja.

lp
 
Uporabniški avatar
Sportivo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1762
Pridružen: Pe avg 29, 2003 9:53 pm
Kraj: Cerkno

Napisal/-a Sportivo Pe dec 19, 2003 10:19 pm

Zanimivo, čeprav sem mislu da maš več kot 130km.
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Pe dec 19, 2003 10:25 pm

Original je 108KM, ki se označuje kot 110KM (dovoljena toleranca), ker je 81KW šele 110KM, js mam pa 80, da lih pašem v spodnji razred. Teoretično bi mogu zdj dat več za zavarovanje... Bom prašal, kako je s temi grafi? Ja, ni slaba ideja, da bi prekril določene podatke.
Slika
 
Uporabniški avatar
MGsax
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: Ne okt 27, 2002 2:51 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a MGsax Pe dec 19, 2003 10:29 pm

vse lepo in prav samo mene zanima kako je kaj z garancijo oz. drugače povedano da ti nena mašin apol čez 1000km zruži ali kaj podobnega??

kako je s tem??
SlikaSlika
če te zanima powerlifting ali strongman tekme klikni -
Stran za najmočnejše
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Pe dec 19, 2003 10:37 pm

Men je že vse crknilo, avspuh mi je eksplodiral. :wink:

Mal premisli na čem temelji tuning. Kar se motorja tiče ne more bit nič narobe, problem pri preveliki moči bi lahko ratal na diferencialu, menjalniku, bremzah.... Ampak je to premajhen prirastek moči, da bi kaj vplivalo. Recimo da bi imel zdej 300KM, tolk ko hoče met Hugo v ibici, bi se mi verjetno kaj hitro zjebal diferencial, menjalnik bi počepnil - v glavnem je pri večjih močeh kritičen prenos na cesto. Pri Veyronu je naprimer največji problem prenos,ker jim je en cajt vsakič pri polnem gasu zdrobilo vse to sranje....
Slika
 
Uporabniški avatar
MGsax
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: Ne okt 27, 2002 2:51 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a MGsax Pe dec 19, 2003 10:39 pm

sam bi tudi to dal samo sem malo skeptičen glede vzdržljivosti.

in se lepo pozna sedaj po tuningu
SlikaSlika
če te zanima powerlifting ali strongman tekme klikni -
Stran za najmočnejše
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Pe dec 19, 2003 10:43 pm

če mene prašaš motor še lepše teče, manj je cukanja. vleče pa konstantno od 2700 do 5700, pa tud do 7000 ga z lahkoto nabiješ. Edin to ne smeš delat, da ga v obrate skoz tišiš, ker je takrat obraba materiala večja.
Slika
 
Uporabniški avatar
Serđo™
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2412
Pridružen: Če mar 21, 2002 10:03 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Serđo™ So dec 20, 2003 12:01 am

nočem se kregat al pa kej, vendar...

http://www.mobisux.com/tabla/showflat.php?Cat=&Board=tunning&Number=1094919&page=0&view=collapsed&sb=5&o=14&fpart=1


glavni "dokaz"

pred in po tunanju (vidi se lepo datum in pomembne stevilke)
Slika


pugi: na katerih valjih ste ga merili?
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR So dec 20, 2003 12:08 am

Pugi že res da maš več konjev-sam ni nujno da bi ti serijsko zmerl 108 PS-tko da ti tale podatk bl mal pove, če nimaš meritve pred tuningom-tko kot je Sergio napisal
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi So dec 20, 2003 12:46 am

Ej prosm vs, da ne dajete več tolk glupih izjav... Tole pa zdej že ni več hec. Nočem se kregat, ampak nekateri ste pa res malo :roll: . Dobr da peugeot ne ve, da ima 130 konjske mašine in ne 110. Fantje no, ne ga srat.

Kot sem že rekel, merilec je nevtralen, hoče ostati neimenovan in nevpleten v tele stvari. Kot sem že rekel, če kdo zares hoče vidt rezultate testov, naj me kontaktira. Iz spoštovanja do gospoda, ki je opravil meritev pa stvari ne bom objavil, dokler ne bo on dovolil.

Mislm, a bi se zlagov a kaj... Zakaj le, sej je moj avto, men ni važn kolk ma konj, samo nekaterim se gre, ker so novi na trgu in ste jih zelo slabo sprejeli.
SLOVENCI SMO RES ZARUKANI. KO EN HOČE ZLEST IZ DREKA, GA DRUGI HOČJO TAKOJ NAZAJ POVLEČT.

DEJSTVA: 129KM, IZMERJENO NA VALJIH PRI URADNEMU MERILCU MOTOR NAJ BI IMEL 108KM
Lahko si ogledate zgorej graf kolega, ki ima isti motor in morm povedat, kar mi je povedal g.DimmSport, namreč da so tole foro izvedli skrajno podmuklo, ko tuning sploh še ni bil izveden do konca. Mislim da bo Rapid znal razložit, ampak fantje tistle na grafu nej vrjame tist k hoče... Na testu sva bla dva avta z enakim motorjem in oba sva dosegla čez 125 konjev, s tem, da je imel oni drugi slabo urejen dotok zraka - filter je imel v boxu, jast pa imam speljano cev v režo.

Ne vem zakaj skoz iščete izgovore, da nekaj lepega nebi bilo res. A hočte, da v Sloveniji nimamo tuninga? Gospodu ste uspel skorej uničiti voljo do vsega tegale! Še eno neumno izjavo v tem slogu, pa se vsi nekam pišite!!
JS MAM 130KONJEV, VI PA NE! In če me kakšen peugeot 307 z serijskim motorjem pihne, mu ga dam! Ker smo sprobaval s frendi in mi vsi 307 (2) gledajo v avspuhe!!!
Slika
 
MaTy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Če dec 11, 2003 11:48 am
Kraj: Slovenj Gradec

Napisal/-a MaTy So dec 20, 2003 12:57 am

Pozdravljeni,
Danes smo opravili nevtralne meritve na dveh serijskih ( MEHANSKO NEPREDELANIH )
avtomobilih in sicer :

PEUGEOT 206 1.6 16v ( originalna moč motorja 107CV ) med meritvijo montiran tovarniški filter zraka
PEUGEOT 307 1.6 16v ( originalna moč motorja 107CV ) med meritvijo montiran športni filter zraka

Pri obeh avtomobilih gre za popolnoma enak motor, tudi letnika avtomobilov sta enaka !

Naj POUDARIM še nekaj stvari glede meritve P206, ki se je izvedla pri RSR Motoršport,
Ta avtomobil ni SERIJSKI, dva dni preden se je delal tuning so zamenjali DIFERENCIAL,
tako da razčistimo z tem "serijski" !
Med sami tuningom nismo opazili nobenega "cukanja" ali kakšnih drugih čudnih stvari med vožnjo.

Verjamem, da tole ne bo pokvarilo vašega piknika, je pa fer, da si ogledate današnje meritve na nevtralnih valjih pri DVEH enakih avtomobilih z podobno našo predelavo, kot omenjeni P206 (torej 1.6 16V, 110KS oz. 107KS po tehnično servisni dokumentaciji).

Omenil bi samo še to, da lastnik P206 ni konstruktivno sodeloval pri tuningu ter nas je o narejeni meritvi ni obvestil - kljub temu da smo se po tuningu 2x dobili "na kavi", kjer bi lahko omenil da avto cuka ali kaj podobnega in mu je bil tudi ponujen ponoven tuning (iz razloga ker je hotel hitrejši avto za drag), bilo je zmenjeno da pride ponovno, pa ni prišel ampak je "šokiral" z meritvijo na forumu.
Tudi težav z napakami na elektroniki ni bilo ! ( omenjena je bila napaka MAP sens,...)
Kaj je bil namen vsega tega, lahko le ugibam.

Tukaj pa so rezultati današnjih meritev, če pa ima kdo izrecno željo videti original
iz tiskalnika DYNA jih lahko vidi kadarkoli, kjerkoli !

Linki:
http://www.car-invent.com/razno/dyno/p307.jpg
http://www.car-invent.com/razno/dyno/p307vent.jpg
http://www.car-invent.com/razno/dyno/p206.jpg

Pa brez zamere !

Lep pozdrav,
Matjaz
DIMSPORT - CHIP TUNING MIKROTEHNIKA
ASSISTENZA TECNICA - SLOVENIA
Mobile: +386 40 715 715
 
Uporabniški avatar
Serđo™
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2412
Pridružen: Če mar 21, 2002 10:03 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Serđo™ So dec 20, 2003 1:10 am

Maty, Pugi:

nihce se noce kregat, tisto sem prilimal le zato, ker so (in vedno) bojo deljena mnenja ;)

jst sicer ne stojim se na nobeni strani, vsaj dokler ne bom prisoten pri taki zadevi (merjenje pred, tuning, merjenje po).

Pred tem pa samo berem o zadevah.

Nikjer se nism javno povedal svojega mnenja oz. se zavzel za enega ali drugega, tu pa je slo zgolj za to, da se pokaze, da so tudi drugacni odgovori oz. mnenja oz. meritve.

Peace out ;)

Pugi: jst te sisnem :lol: ... mogoče.....no ja..... al pa tud ne :lol:
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi So dec 20, 2003 1:32 am

Serđio, sj je kul, te čist zastopm. Sam nekej pa morš vedt.
Ko peugeot naredi motor, gre ta skozi vrsto pregledov, eden od njih je tudi merjenje moči in vsi motorji v avtih (serijski) imajo enako moč, največ +-1kw in to je dejstvo, ne buča. Ko avto pride na cesto se ta razlika rahlo poveča zaradi temp zraka, vsebnosti kisika. Pri predelavi s šp filtrom se pozna kako dobro je do njega speljan zrak. Nikakor, absolutno nikakor pa ne more imeti motor oz avto, ki je registriran za 80kw s tem namenom, da je v nižjem rangu pri zavarovalnicah, 94KW. NEMOGOČE. To je tako, kot bi se zmotili in nanj namestili 20 colska platišča. MISSION IMPOSSIBLE. Bi nas zavarovalnice lovile po celemu Kranju :)

Ej prosm vas, sej dobr veste kako je s temi stvarmi no. Res ne vem, zakaj moram odgovarjat na take poste. Mislim, saj ni nič narobe s tem, da izrazite mnenje, samo naj bo malo bolj ...

Loh pa odpeleva en drag, da boš videl... :) (pa da bojo polcaji vidl:))
Slika
 
Uporabniški avatar
Serđo™
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2412
Pridružen: Če mar 21, 2002 10:03 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Serđo™ So dec 20, 2003 1:49 am

hehe, lahk odpeljeva...

sam jst igram dirty igro, speljem ze na 2 in ne na 3 :lol:
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi So dec 20, 2003 1:53 am

Sj je useen, isto boš zgubu, tud če jes štartam na 5:):)
Slika
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen So dec 20, 2003 1:54 am

Pugi je napisal/-a:Dobr da peugeot ne ve, da ima 130 konjske mašine in ne 110.


...hehehe...ej stari sem se ful nasmejo...
...ne smem kar želim...
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost