Citroen na Ženevskem avtomobilskem salonu.
01.03.2010
CITROËN NA AVTOMOBILSKEM SALONU V ŽENEVI DINAMIČNOST IN USTVARJALNOST, OKOLJEVARSTVENA POLITIKA IN STORITVE
80. mednarodni avtomobilski salon v Ženevi je za znamko CITROËN priložnost, da dokaže svojo dinamičnost in kreativnost:
•po lansiranju vozila DS3 znamka CITROËN vstopa v novo fazo z razširjeno ponudbo linije DS z dvema konceptnima voziloma: DS3 Racing ultra športna izvedenka vozila DS3, ki jo je razvil Citroën Racing, in DS High Rider ki daje slutiti na nov model v izboru vozil;
•znamka CITROËN, ki že dolgo aktivno sodeluje na področju zmanjševanja porabe goriva in toplogrednih plinov, predstavlja demonstracijsko vozilo C3 Picasso e-HDi, ki prinaša številne inovativne tehnološke rešitve na tem področju (Stop&Start, robotizirani menjalnik, okolju prijazni materiali, streha s fotonapetostnimi celicami), C-ZERO, drugo električno vozilo CITROËN sledi vozilu Berlingo First in Survolt, konceptno vozilo, ki je razburkalo avtomobilske standarde z združitvijo dirkalnega duha, sofisticiranosti in ekologije;
•CITROËN je v prednosti tudi na področju storitev:
eTouch je sklop storitev, ki zajema klice v sili in pomoč na cesti, ki jih omogoča vgrajena SIM kartice, pa virtualno knjižico vzdrževanja in storitev okolju prijazne vožnje, dostopne prek Interneta.
WiFi on board je brezžična povezava v vozilu, ki potnikom omogoča, da se priklopijo na Internet v vozilih znamke Citroën in tako za to izkoristijo čas vožnje.
CITROËN NADALJUJE SVOJO PUSTOLOVŠČINO DS
Februarja 2009 je Citroën senzacionalno najavil prihod nove linije prestižnih vozil: linijo DS. Ta je že tedaj nakazovala enega od vidikov nove dinamike blagovne znamke Citroën, ki jo povzema slogan: Créative Technologie. Nekonformistična in drzna linija DS pooseblja užitek, prefinjenost, svobodo drugačnega razmišljanja o avtomobilu. Po uspešnem začetku prodaje vozila DS3 CITROËN ponuja dve novi konceptni vozili: DS3 Racing in DS High Rider.
DS3 RACING: izredno športna odločitev CITROËN se je vpisal v zgodovino avtomobilskega športa z osvojenimi petimi naslovi svetovnega prvaka v rallyu WRC v kategoriji konstruktorji in šestimi naslovi v kategoriji voznik in sovoznik, ki sta jih osvojila Sébastien Loeb in Daniel Elena. Znamka Citroën avanturo nadaljuje z avtomobilom DS3 Racing. Inženirji ekipe Citroën Racing so si prisvojili avtomobil DS3 in ga preoblikovali v skladu s podobo, ki pritiče oddelku dirkalnih avtomobilov pri znamki Citroën.
Zasnova izžareva izredno dirkalne lastnosti: to je na primer vgradnja elementov iz karbona in posebne dodatne opreme, ki izhaja s področja avtomobilističnih tekmovanj. Ekipa Citroën Racing je poskrbela za nastavitve 1,6-litrskega motorja, ki razvije moč 200 KM. Podvozje in preme so bile predmet izredno natančne obdelave. Inženirji so se odločili, da veliko pozornosti namenijo intenzivnim občutkom in nenehnemu dialogu, ki poteka med voznikom in cesto.
DS HIGH RIDER: dinamičnost, kompaktnost in ekskluzivnost
S konceptnim vozilom DS HIGH RIDER Citroën vstopa v novo fazo, ki nakazuje prihodnost linije DS. Moderna vizija dinamičnosti, ki postavlja kompaktnost za temeljno vrednoto in odpira pot drugačni uporabi, novim užitkom v avtomobilizmu ter inovativnim tehnološkim postopkom, ki se opirajo predvsem na pogonski sklop Full Hybrid 4.
Brez zanikanja čarov klasičnih kupejev je CITROËN s tem konceptom izumil nov način izražanja dinamičnosti avtomobila. Manj omejujoče in manj ekskluzivne mere so bolje prilagojene voznim pogojem našega časa in hkrati znova obujajo užitek v vožnji.
CITROËN, ZNAMKA, KI AKTIVNO SODELUJE NA PODROČJU VAROVANJA OKOLJA
Družba CITROËN, ki že vrsto let aktivno deluje na področju zmanjševanja porabe goriva in s tem posledično tudi izpustov toplogrednih plinov, je med vodilnimi znamkami na področju varovanja okolja po zaslugi:
•1/3 prodanih vozil z maksimalnim izpustom 120 g CO2 na km,
•42 % prodanih vozil z izpustom CO2 , ki znaša največ 130 g na km,
•izvedenk vozil C3 in DS3, ki ponujajo verzije z izpustom 99 g CO2 na km,
•vgradnje tehnologije Stop&Start druge generacije od leta 2010 dalje v vsa vozila,
•začetka prodaje popolnega hibrida DS5 leta 2011.
Znamka ponuja številna vozila iz svojega izbora vozil z visoko stopnjo varovanja okolja. Sicer pa CITROËN svoje najbolj ekološke modele označuje z ekološko oznako Airdream®.
C3 PICASSO e-HDi: nov pristop k trajnostnemu razvoju
CITROËN je uvedel novo oznako: e-HDi. Z njo bodo opremljeni modeli z vgrajenimi inovativnimi tehnologijami, ki vključujejo novo generacijo mikro hibridnega sistema Stop&Start. Omenjena tehnologija ponuja izredno udobno uporabo skupaj s polnjenjem baterije med upočasnjevanjem in zaviranjem, kar prispeva k manjši porabi goriva in manjšemu izpustu CO2. Demonstracijsko vozilo C3 Picasso e HDI, opremljeno z motorjem 1.6 HDi, razpolaga s sistemom Stop&Start druge generacije in z robotiziranim ročnim menjalnikom.
V demonstracijsko vozilo so vgrajene tudi najnovejše tehnologije s področja trajnostnega razvoja:
•streha iz polikarbonata s 70 fotonapetostnimi celicami z močjo 160 W omogoča polnjenje baterije, zmanjšanje uporabe alternatorja in torej manjšo porabo goriva;
•proizvodnja uporablja okolju prijazne materiale v večjih količinah. Po zaslugi uporabe novih delov, kot so talne obloge, penasta guma na sedežih, okrasni pokrovi koles ali rezervoar za gorivo, znaša njihov deležskoraj 20 %. Za leto 2011 si je CITROËN postavil cilj, da bo na vsakem od novih modelov uporabil 20 % okolju prijaznih materialov.
C-ZERO: 100 % električni pogon
Nič litrov goriva, nična emisija CO2, nič hrupa! CITROËN z vozilom C-ZERO razširja svojo ponudbo v nižjem razredu vozil z vozilom na 100 % električni pogon. To novo mestno vozilo je bilo zasnovano za lažje premikanje po mestu: majhne mere, hitro polnjenje in količina energije, ki zadošča za vsakodnevne poti, tako tihe, da lahko pozabimo na mestni hrup. Prava koncentracija tehnologije in kreativnosti, ki že danes izpolnjuje zahteve za jutri.
Z več kot 5500 že proizvedenimi električnimi vozili se je znamka CITROËN opremila z nenadomestljivo izkušnjo, ki ji bo omogočila prvo mesto na tržišču, kjer v prihodnjih letih pričakujemo močno rast.
CITROËN C-ZERO, ki bo naprodaj v zadnjem tromesečju leta 2010, bo poleg vozila Berlingo First Electrique, ki je plod sodelovanja s podjetjem Venturi, drugo Citroënovo vozilo na električni pogon.
Ob začetku prodaje vozila C-ZERO bo CITROËN ponudil inovativno rešitev za uporabo avtomobila v prihodnosti.
Tako bodo vse CITROËNOVE stranke po zaslugi Internetnega portala ali klica na eno številko lahko glede na svoje potrebe na svojih potovanjih uporabljale vsa vozila iz izbora vozil CITROËN. V glavnih mestih bodo z enostavnim klikom ali telefonskim klicem vozila dostavljena strankam neposredno na kraj klica.
Že danes bodo prve storitve na voljo za stranke Business LLD (z dolgoročnim najemom).
Konec leta bo v Franciji in nato še drugod po Evropi na voljo popolna ponudba, ki bo vsakomur omogočala, da si bo priskrbel vozilo in pripravil svoja potovanja prek številnih storitev, ki vključujejo tudi električna vozila.
Tako bo CITROËN odločno prispeval k enostavnejšim potovanjem.
SURVOLT: očarljiv, nenavaden in navdušujoč!
Survolt je nadaljevanje CITROËNOVEGA razmišljanja o razpoznavnih in nenavadnih električnih vozilih, ki ga je udejanjil s konceptnim vozilom Revolte, predstavljenim na zadnjem avtomobilskem salonu v Frankfurtu. Survolt konvencionalna pojmovanja postavlja na glavo in ponuja povsem drugačno vizijo: očarljivost in ekstravaganco iz sveta visoke mode je brezhibno združil z dinamičnostjo dirkalnih avtomobilov. Z novim električnim pogonskim sklopom pa si je nadel še kanček drznosti.
Preseči svoje lastne meje, iti še dlje, upati si in ustvarjati: želja je zapisana v genih znamke CITROËN. Spodriniti temelje ustaljenim normam, spreminjati pravila, razgibati linije, nenehno presenečati: razburljivo iskanje novosti je že polnih 90 let vodilni motiv znamke, ki še vedno ponuja inovativne proizvode, ki so korak pred svojim časom. Skladno s to podobo tudi Survolt razbija protokole in krši pravila. Survolt je športno-atletska izpeljanka vozila Revolte, po katerem je podedoval gensko zasnovo, in predstavlja harmonično povezavo med očarljivostjo in dirkalno strastjo.
CITROËN je v prednosti tudi na področju STORITEV
CITROËNOV slogan Créative Technologie (Kreativna tehnologija) se kaže tudi v novih inovativnih storitvah.
eTouch: sklop storitev za pomoč v vozilu
Na glavnih evropskih trgih bo CITROËN v letu 2010 na skoraj celotnem izboru svojih vozil ponudil storitev eTouch. Gre za sklop storitev, ki zajema klice v sili in pomoč na cesti, ki so na voljo po zaslugi vgrajene SIM kartice, pa še virtualno knjižico vzdrževanja in storitev okolju prijazne vožnje, dostopne prek Interneta.
Za klice deluje eTouch popolnoma neodvisno. Sistem je namreč opremljen z GPS modulom in SIM kartico, ki ne potrebuje telefonske naročnine in brez časovne omejitve. Na vozilu sta prisotna dva gumba, in sicer gumb "SOS" za klice v sili (v primeru trka se klic lahko sproži samodejno) ter gumb "Dvojna puščica" za klicanje pomoči na cesti. Obe storitvi sta brezplačni in na voljo 24 ur na dan vse dni v tednu.
S storitvijo eTouch je za vozilo na voljo cela paleta Citroënovih storitev, ki so na dosegu roke.
Vgrajena brezžična povezava (WiFi on board): mobilni internet
CITROËN v svojih vozilih ponuja internetno povezavo s pomočjo enote WiFi on board, ki potnikom omogoča nemoteno uporabo interneta med njihovim potovanjem. Prodaja se kot dodatna oprema brez naročnine, ponuja brezžično povezavo ter deluje s SIM kartico posebnega internetnega ključa 3G/3G+, ki jo stranka naroči pri operaterju, ki ga sama izbere. Potniki jo lahko uporabljajo med potovanji in tako med potovanjem koristno izrabijo svoj čas.
40 LET VOZILA Citroën SM: KREATIVNA TEHNOLOGIJA (CRÉATIVE TECHNOLOGIE) ŽE PRED SVOJIM ČASOM
80. avtomobilski salon v Ženevi predstavlja pomembno obletnico za znamko Citroën; 11. marca 1970 je CITROËN prvič predstavil legendarni SM, bajni GT, ki je zaradi svojih zmogljivosti in lahkotnega premagovanja cestnih pasti kraljeval na asfaltu. 40 let pozneje je Kreativna Tehnologija (Créative Technologie) še vedno aktualna.
Šušljalo se je, ni nujno da je res, da je mogoče koncept GQ neke vrste spomin alo pa poklon SM-u na francoskih forumih.