Matr ej sem se nasmejal odlični posti ej , ... v glavnem jaz to ne bi upal voziti ok sigurno je nekaj kar ne bošlo ! Pa tu se razvijajo SuperŠportniki od leta 1932 priznanih znamk, pa še jih kiksnejo
Glede teže in KM je razlika Primer tale Xantia v avatarju ima 152 KM in 215kmh končne po knjigi in 1230KG torej en 3.5 motor pa 250KM bi letelo okol 290kmh?
Samo pa res zapenjate nekateri za malenkosti, sej vam je vsem najbrž jasno da ima tudi teža nek vpliv, je pa ta v normalnih okvirih majhen, dosti manjši kot pa aerodinamika.
Superšportniki od recimo 800 pa do 1600kg bodo šli pri enakih konjih in aerodinamiki zelo podobno v končni hitrosti, seveda pa bo razlika kdaj jo dosežejo.
Ariel atom je težko primerjati tukaj saj ima slabo aerodinamiko, ta marrusia sploh tam na prvih slikah pa ima izredno aerodinamične linije.
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
Zdaj vidite zakaj renault ne da ven skic prototipov, za katere ko jih vidite vsi govorite, da bi s proizvodnje šli za med. Enostavno zato, ker so v realnosti avti s takšnimi potezami navadni plastik-fantastik, space-shuttle, rižota avti, ki bi jih malo kdo imel za to, da bi se zapeljal do parkplaca pred halo v kateri je v službi ali sparkiral pred trgovino.
Če pogledamo gre res za eno skico novega megana -spredaj, tako iz preteklosti, eno prvih še vesoljskih, medtem ko zadaj pa gre na žalost za zadnji del tovornega vagona iz prihodnosti.
Marussia sodeluje tudi v formuli 1 , kjer je poslovni partner novega moštva Virgin Racing . 1 februarja je bil v Londonu predstavljen novi motor Cosworth z moćjo 360 KM, kateri se bo vgrajeval v Marussijeve modele. Cosworth je tudi dobavitelj motorjev za dirkalnik moštva Virgin Racing.
Marussia je včeraj v Moskvi predstavila terenec F2. Ima sedem sedežev, štirikolesni pogon, drsna vrata in bogato multimedijsko opremo. Poleg individualnih kupcev tovarna z njim cilja tudi na različne službe, kot so vojska, gasilci ali prva pomoč. Tehnični podatki še niso znani, kot tudi ne še potrditev serijske proizvodnje.
SamoK je napisal/-a:pogledam prvo sliko si mislim: uuuuu pogledam drugo sliko: ehhhh
2x
3x
4x
10. septembra je stekla serijska proizvodnja avtomobilov Marussia modelov B1 in B2. Danes pa so v Moskvi odprli prvi prodajni avto salon Marussije. Po besedah ustanovitelja podjetja Nikolaja Fomenka, naj bi imeli že preko 700 naročil. Cenea za model B1 znaša cca. 100.000 EUR za model B2 pa 117.000 EUR. Trenutna letna kapaciteta tovarne v Moskvi znaša 1.000 vozil, vendar načrti za prihodnost so več kot ambicijozni. Naslednje leto naj bi odprli še tovarni v Nemčiji in Belgiji. Naslednje lato naj bi pričeli izdelovati tudi model SUV (cena naj bi se gibala med 45-50.000 EUR). V leta 2014 naj bi izdelali že 10.000 vozil. Trenutno so vozila homologirali v Rusiji in Evropi.