Ja, avto, ko bo avto (in ce bo - glede na lastnosti), ker do sedaj je to le
vozilo kot je tudi omenjeno v tekstu.
Povsem jasno je, da taksna mikrovozila ne bodo nikoli avtomobili ze zaradi lastnosti, ki pa so bile ze opisane z nadaljnjim linkom v naslednjem postu:
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... 75#1228275
s citatom:
Torej prvo kot prvo... zakaj Aixam tako imenujejo na tisti strani katero si mi prilepil. Ocitno
niti ne poznas zgodovine Aixam-a kaj so izdelovali preden so leta 1984 vstopili v microcar
vozila (v zacetku moped) in cemu je to v besedilu tako napisano.
Definicija microcar vozila je zacrtana in lepo te prosim, da mi ne mahas pred mano z
nekimi ne-dejstvi, ubistvu ne samo ne-dejstvi, pac pa tudi sam zanikas nekaj kar napises.
Od kdaj je stirikolo - osebni avto? od kdaj ima osebni avto 4kW? ...samo ustavi se, lepo prosim.
Definicijo microcar vozil si preberi tu:
http://en.wikipedia.org/wiki/Microcar#DefinitionV kolikor ne locis sem povedal tudi, da je to vozilo
microcar oz. stirikolo,
Microcar
z veliko pa je podjetje katero je tudi del Aixam-a in se nekaterih vlagateljev iz Italje.
Lahko bi se preprosto izrazal z besedilom "to vozilo" ali "ta lahki stirikolesnik"... ce bi
seveda pomislil, vendar tebi je lazje biti pameten in tako zaznamovati svojo prihodnost
na a.com.
In ko smo ze pri avtomobilih je bil tole
prvi slovenski elektrik:
http://www.ad-pecjak.si/ECO/R5Elektro.htm Da pa overodostojim odebeljeni tekst pa tu se dokaz: IMV/Revoz