Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
The Honda Insight’s reign as the best-selling vehicle in Japan lasted only a month, as Toyota’s redesigned Prius captured the hearts - and wallets - of more Japanese buyers last month than any other car. The Prius, on its first month for sale in its domestic market, sold an impressive 10,915 units last month.
That compares favorably to the 10,481 Insights Honda sold in April. Honda still takes the title of having the first hybrid to top the monthly sales charts in Japan.
The Insight slid to third place - topped by Honda’s non-hybrid Fit.
Japan’s government tax breaks for hybrids are proving to be a successful incentive in showrooms.
DEKRA & AUTO BILD
Izvedeno prvo poskusno trčenje s hibridnim avtomobilom
Sreda, 11. november 2009, 17:45
V teh dneh smo dobili prvi neodvisni odgovor na vprašanje, povezano z varnostjo hibridnih avtomobilov, ki jih je na naših cestah čedalje več. Odgovor so priskrbeli v nemškem testnem centru organizacije DEKRA, kjer so skupaj z novinarji revije AUTO BILD opravili prvo evropsko poskusno trčenje s hibridnim avtomobilom znamke Toyota.
Ker v Evropi ne obstaja norma, ki bi urejevala predpise glede varnosti hibridnih avtomobilov so si v Neumünstru pomagali z severnoameriško normo FMVSS, ki predvideva izvedbo čelnega trčenja (100-odstotno prekritje) v stoječo, pod določenim kotom horizontalno zamaknjeno oviro pri hitrosti 50 km/h. Nemci so našli tudi triletnega štirikolesnega 'prostovoljca' znamke Toyota, ki se je po prevoženih 124.000 kilometrih prelevil v testnega 'samomorilca'. Prius II se je na tem testu obnesel veliko bolje od pričakovanj, ker so se Nemci zelo bali možnih 'stranskih učinkov', povezanih z 'uhajanjem' delovne napetosti (od 200 do 500 voltov) hibridnega pogona.
Pri takšnih avtomobilih lahko v primeru prometne nesreče pride tudi do kratkega stika med karoserijo in elementi hibridnega pogona, kar predstavlja tempirano bombo za vse morebitne reševalce. Zato so se Nemci po začetnem navdušenju, ki jim ga je ponudil vizualni pogled na skoraj nedeformiran A stebriček ter ohranjeno linijo bočnega praga kmalu ohladili in najprej nataknili gumijaste rokavice in se obenem še oborožili s "Spannungs-prüferji" pri prvem približevanju testnemu vozilu. Kmalu pa je vodja tega eksperimenta, Peter Rücker skupaj s kolegi ugotovil, da pri opravljenih meritvah možne prisotnosti električnega toka na karoseriji te razbitine niso zaznali nobenega 'uhajanja' električne energije. Z obzirom na podatek o namestitvi hibridnega pogona na voznikovo stran, ki jo je pri tem testu tudi najbolj skupila je to zelo razveseljujoča informacija. Nepoškodovana je ostala tudi kabelska povezava med spredaj nameščenim hibridnim pogonom ter nikelj-metal hibrid akumulatorji v zadnjem delu vozila, ki so v trenutku, ko se je prius srečal z oviro samodejno zaprli dotok električne energije.
Po nemških ocenah je varnostna celica modela prius II dobro opravila svojo nalogo varovanja in ohranjanja življenjskega prostora, ker se je malenkostno vdal le eden izmed obeh sprednjih stebričkov. Tudi uporabljene testne lutke so jo odnesle zelo srečno, ker so vse morebitne poškodbe ostale v zelenem območju nizkega tveganja. Ohranitev varnostne strukture pa demonstrira tudi neproblematično odpiranje vseh štirih bočnih vrat. Prav tako so izključili možnost požara in priusa ocenili kot vozilo z majhnim tveganjem ob delu reševalnih ekip, ki reševalcem omogoča normalno delo.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov