Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Sr jan 27, 2010 8:45 am

Slika
Ampak od avtomobila za 150k EUR in s takim poudarkom na "attention to details" bi pa vseeno pričakoval malo lepše stikalo za vklop luči, kot pa običajni velikoserijski odlitek?! :? Če so se lahko potrudili pri ključu / stikalu za zagon motorja in stikalu električne ročne, potem bi se lahko tudi tu...


CITROENAR ŠT 1 je napisal/-a:...te nove fotke so razkrile, da pa ni tako malo placa zadaj kot sem prej mislil. Panamera ima močnega konkurenta.

Na podlagi katere slike si pa ti to zaključil?! :shock:

Spodnja slika ravno ne potrjuje tvojih besed...še posebej če pomisliš, kakšne akrobatske sposobnosti je moral imeti možakar, da se je sploh spravil na zadnji sedež! :lol:

Slika

Se pa strinjam, da je Rapid (zaenkrat) edini pravi konkurent Panameri! ;)
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
Daedalus
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1951
Pridružen: To sep 02, 2008 6:00 pm

Napisal/-a Daedalus Sr jan 27, 2010 2:12 pm

Če bi se odločal med Panamero in tem, me prostor zadaj nebi sploh skrbel. Predvsem na podlagi zelo kompleksne računske enačbe, ki se glasi Rapide:Panamera=Catherine Zeta-Jones:La Toya.
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Sr jan 27, 2010 3:16 pm

http://img.autohome.com.cn/upload/spec/6075/u_2010012418100254638.jpg
tudi spredaj zgleda da ni to avo za velike...
se mi zdi malo prostora, težko vstopanje, nizko se sedi, visoka sredinska konzola...
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr jan 27, 2010 3:17 pm

Daedalus je napisal/-a:Če bi se odločal med Panamero in tem, me prostor zadaj nebi sploh skrbel. Predvsem na podlagi zelo kompleksne računske enačbe, ki se glasi Rapide:Panamera=Catherine Zeta-Jones:La Toya.


:clapclap :pivo :tomidelej:

Tattoo- je napisal/-a:Se pa strinjam, da je Rapid (zaenkrat) edini pravi konkurent Panameri! ;)


Kaj pa je narobe s Quattroporte-jem?

BTW - ne moreš se strinjat, da je Rapid edini pravi konkurent (ker tega on ni napisal!), lahko se samo s tem, da je pravi konkurent.
 
Uporabniški avatar
modri D.
Uporabnik
 
Prispevkov: 867
Pridružen: Po apr 09, 2007 9:38 pm

Napisal/-a modri D. Sr jan 27, 2010 3:38 pm

esem je napisal/-a:Kaj pa je narobe s Quattroporte-jem?


To se tud jst sprašujem - zame je še vedno prva izbira. Prvič zato, ker je res limuzina in se da zadej normalno sedet (če ne ni fore takega avta, ane?), drugič pa zato, ker se pri Astonu (Panamere sem ne bom mešal, ker je na zunaj skropucalo) niti malo niso potrudili za obliko, čeprav je lep - je res le premalo podaljšan (glede na razmere zadaj) DB9. Quattroporte je en in edini. In od leta 2004, ko so ga prvič predstavili (!!), meni vsako leto zgleda bolje.

Lp, D.
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Sr jan 27, 2010 3:44 pm

RAPID pomoje nima prave konkurence, ostalo je razred ali dva manj ugledno...
Zadnjič spremenil kolesar, dne Sr jan 27, 2010 4:42 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
DeNalDo
Novinec
 
Prispevkov: 276
Pridružen: Če jul 24, 2008 3:10 pm

Napisal/-a DeNalDo Sr jan 27, 2010 4:12 pm

kolesar je napisal/-a:panamera pomoje nima prave konkurence, ostalo je razred ali dva manj ugledno...

tale je pa mal bosa ne ;)
Ferrari is scaled down version of God
 
Uporabniški avatar
vers
Novinec
 
Prispevkov: 142
Pridružen: Pe jul 25, 2003 8:08 pm

Napisal/-a vers Sr jan 27, 2010 4:19 pm

ker brezvezn šolter za luči.... ko da so kopiral od opel kadetta e pa sam mal plastike dodal!c c c
skrpucalo cisto
razumem,da se otroci spikajo in kadijo travo in nasploh drogirajo!!!!ampak da sedijo na mrzlem betonu to pa nebom nikol razumel!!!:)
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr jan 27, 2010 4:26 pm

kolesar je napisal/-a:panamera pomoje nima prave konkurence, ostalo je razred ali dva manj ugledno...


Kolesar - to, da Porsche dela tudi kolesa, ga še ne naredi razred ali dva bolj uglednega od Maseratija ali Astona. :-P :roll:
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Sr jan 27, 2010 4:42 pm

zmotu sm se mislu sm napisat da je RAPID za razred prestižnejši....
ko vidiš maseraitja na cesti ni nč posebnega...

je pa hudič ko pri nas ni servisa za tole, pa cene verjetno konkretne (dost višje kot npr. za mercedesa S)
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Sr jan 27, 2010 6:12 pm

esem je napisal/-a:Kaj pa je narobe s Quattroporte-jem?

Nič...samo od kar jaz pomnim je Quattroporte vedno spadal med klasične (športne) limuzine?! Po tvoje so potem tudi Mercedes S 63/65 AMG, Audi S8, BMW 750i konkurenca Rapidu in Panameri?! :?:

esem je napisal/-a:BTW - ne moreš se strinjat, da je Rapid edini pravi konkurent (ker tega on ni napisal!), lahko se samo s tem, da je pravi konkurent.

Ne vem, kaj je bil namen tvojega premetavanja mojih besed in iskanja dlake v jajcu ampak mislim, da sem zgoraj dovolj nazorno obrazložil, zakaj sem izpustil Quattroporte-ja in zakaj mislim, da je Rapid (zaenkrat) edina prava konkurenca Panameri (in vice-versa)! ;)
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Pe jan 29, 2010 6:00 am

Tattoo- je napisal/-a:
CITROENAR ŠT 1 je napisal/-a:...te nove fotke so razkrile, da pa ni tako malo placa zadaj kot sem prej mislil. Panamera ima močnega konkurenta.

Na podlagi katere slike si pa ti to zaključil?! :shock:


Ups, priznam, da nisem pogledal linka in drugih fotk in prejšnjo izjavo popravljam, da le ni toliko placa kot sem upal, sklepajoč po tej sliki:
Slika

Tu je videt, da se sicer da sedet zadaj brez nogami za vratom in se da sprednji sedeš lahko bolj naprej, vsaj tako domnevam, ampak še vedno je premalo placa glede na velikost avta, kljub temu, da se Rapid ne poteguje za prostornost:
Slika

Prtljažnik je kar plitek, vsaj s te fotke:
Slika

Da bi bila kabinska prostornost predvsem v dolžino večja, pa bi bil lahko bi rekel neoporečen :mrgreen: Ampak bi ga vseeno imel :twisted:

Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Sr feb 17, 2010 4:40 am

Aston Martin Rapide and configure your new Gallery (Part 1)

February 16, 2010 at 19:44

Slika

To the delight of lovers of Aston Martin here is a new gallery of photographs that will please those who like stylish sedans and race. And it lets you explore the beautiful English in new colors and new postures.


But before you unveil the gallery, I suggest you access the configuration of the English brand of luxury that you should do your Aston Martin (http://blogautomobile.fr/tag/aston-martin) fast (http://blogautomobile.fr/tag/rapide) me to you.

So to please you, create your Aston Martin (http://blogautomobile.fr/tag/aston-martin here.

http://www.astonmartin.com/configurator/rapide_select.asp

Place the gallery of the beautiful http://blogautomobile.fr/tag/rapide

Slika
Slika
Slika
SlikaSlika
SlikaSlika
SlikaSlika
SlikaSlika
SlikaSlika
SlikaSlika
SlikaSlika
SlikaSlika
Slika

A very nice sedan in which we would do well a few hundred kilometers from time to time.

Slika

Through Aston Martin.


http://blogautomobile.fr/aston-martin-configurez-rapide-une-nouvelle-galerie-51025

:DDD :pivo

Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
lexer
Novinec
 
Prispevkov: 280
Pridružen: Pe jan 01, 2010 8:49 am

Napisal/-a lexer Pe feb 19, 2010 12:41 pm

Na obstoječi model vrgli par vrat to je to...Čist mim usekano...Brez dodatnih vrat je lepši.Konkurent je Panameri ampak kako hudo ji bo hodil v zelje?
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Pe feb 19, 2010 1:52 pm

Obiširno spisan test Rapida...

Driven: 2011 Aston Martin Rapide

Slika

Winding Road o ceni Rapida je napisal/-a:And, yes, it is grossly overpriced at an outlet-sounding starburst figure of “just $199,950!” (really $201,300 after tipping various tax people—more than twice the pre-option list price of a Porsche Panamera 4S).

Thankfully, it is grossly just as satisfying to drive all day until the 23.9-gallon tank goes bone dry. Twice.


Winding Road o prostornosti Rapida je napisal/-a:The Rapide surprisingly, however, thanks a lot to three inches of added headroom over a DB9, though not exactly easy, can fit two healthy adults of six-feet in height back there without any problems, and drive like that for medium-long trips. You’re socked in pretty snugly, but it does feel good. Over six feet, or a keen sufferer of clinical claustrophobia? You’re on your own to decide. Getting in and out in the back seats is awkward, albeit doable. Just duck your head well getting in and bring up your knees equally well getting out. Such are the prices we pay for living with the sexiest execution of this swoopy sedan style yet attempted.


Winding Road o preglednosti Rapida je napisal/-a:One other immediate criticism of the Rapide (and then we’ll get to the whys of loving the thing so much, we promise) is inarguably minimalized visibility fore, middle, and aft. Design director in Gaydon, Marek Reichman, has led in creating the sleekest member in this far-upper segment partly by having an overall height that is 2.3 inches lower, at 53.5 inches, than the next rival, the Panamera Turbo. The A-pillar is very thick, while the sun visors need to be tiny, and consequently give tiny help in blocking sun, with no help at all through the side windows. The B-pillar is very thick, and so looking over the left shoulder helps little. Then the rearmost upper creates one of the all-time great blind spots. Unhappily there are no standard onboard cameras to help out (they are offered exclusively as Works Service bespoke options). A final area where Aston has fallen a bit short, too, is by continuing in Rapide to use one of the very worst onboard sat-nav systems, borrowed from Volvo.


Winding Road o voznih lastnostih je napisal/-a:Because the car drives brilliantly, that’s why. It moves like a sports car with only two seats and two doors. The new ZF six-speed Touchtronic 2 sequential automatic mounted on the rear axle and with steering wheel paddles, once you’re simply in go-forward and damn-the-torpedoes mode, is brilliant with the Sport button poked on. (No manual six-speed is to be offered with the Rapide.) This is the Aston with the tightest steering ratio so far, at 15:1, to somewhat account for the longer wheelbase, and it results in a large car driving and reacting like a smaller car. Actually like a DB9 only better, since additional work has been done on tempering occasionally rude kickbacks we’ve felt on the DB9 through the steering column during weight shifts and drives over undulating surfaces.


Winding Road driven: 2011 Aston Martin Rapide
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Pe feb 19, 2010 2:03 pm

To pa je avto, prestiž, športnost...

super!
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11164
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Re: 2010 Aston Martin Rapide

Napisal/-a martin_krpan Sr jan 23, 2013 7:26 pm

2013 Rapide S z rahlimi kozmetičnimi spremembami. Motor po novem razvija 550 konjev.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

http://www.autoweek.nl/nieuws/21995/ein ... n-rapide-s
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Re: 2010 Aston Martin Rapide

Napisal/-a Tattoo- Sr jan 23, 2013 9:06 pm

martin_krpan je napisal/-a:2013 Rapide S z rahlimi kozmetičnimi spremembami. Motor po novem razvija 550 konjev.

Slika

Meni osebno so ga spredaj, s to rahlo kozmetično spremembo, konkretno zajebali...mi je bil prej (s preklano mrežo hladilnika) veliko bolj eleganten! :huh:

P.S.: Drugače pa odličen video o vsakodnevnem življenju z Rapidom:

EVO diaries: Aston Martin Rapide
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov