Zgleda da imajo nove motorje, sploh pri Talismanu 1,75 blue dci in 2.0 blue dci. Dodan AdBlue sistem... Vsi agregati imajo čudežno povečane CO2 emisije ob enaki porabi... Je pa res, da je to zgleda šlamparija pri Renaultu, ker so frajerji samo prostornino spremenil in CO2, vse ostale podatke pa pustili od starih modelov, tako težo kot porabo, še boljša bučka je pa da ima 1,75 blue dci v švohnejši varianti pogon ventilov z jermenom, v močnejši pa isti motor z verigo... Pa pustimo to, da je poraba in teža kar prevzeta še s starih 1.5 dci motorjev... Bizgeci...
Je pa osnovna varianta dražja za tisočaka €.
PS: lahk bi kak prispevek na to temo naredil, glede na to, da gre kar za veliko spremembo motorizacije pri zdaj drugi najbolj popularni znamki v Sloveniji (verjetno je podobnih sprememb deležna komplet prodajna paleta) Pri meganu sem videl, da so TCE motorji zdaj FAP...




Še za lažjo primerjavo:
