cruiser1 je napisal/-a:Logičen korak. Ljudje so zabiti in se radi pohvalijo kaj vse odplačujejo in na kaj vse so naročeni.Mnoga podjetja znajo nepotrebne neumnosti dobro zaračunati. Sploh kar se tiče vseh teh "pametnih" digi dagi blesarij.
HitriZajcek je napisal/-a:Mogoče je pa bolj logičen, kot ti (sarkastično) pišeš?
HitriZajcek je napisal/-a:Glede točk 1 in 2:
1: Avto brez aktiviranih "dodatkov" bo imel ceno X EUR. Na to ceno se obralčuna recimo kasko. Čez en dan permanentno aktivira za 5-10 tisočakov (toliko opreme moraš navesiti na oskubljenega BMWja, da se ne voziš ravno z ekvivalentom stare Dacie) opreme. Kako zdaj vsa ta dodatna oprema vpliva na ceno kaska? Že zdaj imaš recimo možnost za avto nakvadno dokupit kamero za snemanje prometa ... si že kdaj slišal da bi to podražilo kasko za avto? Jaz še nisem.
2: Če bo nedelujoče, ti bodo v salonu to opcijo zelo težko prodali, kajne?
HitriZajcek je napisal/-a:cruiser1 je napisal/-a:Logičen korak. Ljudje so zabiti in se radi pohvalijo kaj vse odplačujejo in na kaj vse so naročeni.Mnoga podjetja znajo nepotrebne neumnosti dobro zaračunati. Sploh kar se tiče vseh teh "pametnih" digi dagi blesarij.
Mogoče je pa bolj logičen, kot ti (sarkastično) pišeš?
1: Določene stvari se plača od maloprodajne cene avtomobila. Če je nekaj "storitev", ki jo lahko aktiviraš za vedno nakandno, potem ni del cene iz katere se računa npr. kasko pa davekUgodnejše kot pa da moraš ob nakupu plačat isti znesek in se potem vsi po vrsti obesijo gor.
2: Čez N let bodo rabljeni avtomobili te generacije prišli v cenovni doseg nekoga, ki bi rad specifično konfiguracijo - npr. bi imel ogrevanje volana in sedežev ter vse varnostne sisteme in kamere, mu je pa vseeno za muziko in navigacijo (izmišljen primer pač). Brska po oglasih (avto.net itd.), kakšna je verjetnost, da bo našel ravno avto z željenim motorjem v svoji najljubši barvi pa da bo še imel točno tako opremo kot se je sam zamislil? No, če je možno opremo kasneje aktivirati, se nabor kandidatov kar naenkrat razširi ...
3: Kakšen je strošek ozdelave (in testiranja, kot npr. porabe) NNN kombinacij nekega modela avta? Mogoče je dejansko ceneje delat čisto tehnično enako opremljene avte (vsaj kar se tiče nekih sistemov) in jih pač prodajat po željah stranke, namesto da je čisto vsak skonfiguriran individualno? Gleede na to, kako delajo avte Japonci (nekaj paketov opreme, brez individualne konfigurabilnosti), mogoče ni tako slaba ideja, pač v ceni avta je nekaj več stroškov, ti ne rabiš čisto vseh stvari, ampak se morda drugje prihrani ker je manj različnih kombinacij delov, manj razlik v proizvodnji ...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 16 gostov