Podroben test ruskega premijskega vozila Aurus Senat https://auto.mail.ru/article/107930-aurus-senat-test-drajv-mashinyi-prezidenta/





[img]
https://resizer.mail.ru/p/d3223c2e-4773 ... Fpaf4.webp[/img]




Nekaj povzetkov iz testa:
Vendar se Aurus v gibanju sploh ne zdi okoren – vozite ga kot navaden avto in na njegove ogromne dimenzije se v trenutku navadite. Visok položaj sedenja (skoraj kot pri križancu) izboljša vidljivost, "električni stroj" pa resnično zelo dobro zgladi vse prehodne trenutke in pomaga pri pospeševanju – Senat zelo dobro "sledi" stopalki za plin. Samo malo jo pritisnete – in velik črn pokrov motorja se brez najmanjšega zamika požene naprej. Pri največji hitrosti 250 km/h ni dvoma, da Aurus pospešuje s pritiskom predsedniškega letala Il-96 – brez drame, a samozavestno.
Aktivni tempomat deluje dobro – ne hiti z takojšnjim zaviranjem avtomobila, če nekdo zapelje na vozni pas (ali če menjate vozni pas tesno za drugim avtomobilom), vendar Aurus dovolj hitro pospeši, da ne draži tistih, ki vozijo za vami.
Glede zavor ni pritožb (razen ropotajočega pedala, ko ga spustite), Senat pa nepričakovano dobro ostane na pravi poti, tudi če hitro "ppipeljete" v ovinke. Da, nagibanje je veliko, a celoletne pnevmatike Pirelli Scorpion Verde All-Season križanca dimenzije 255/50 R20 sploh ne pomislijo na to, da bi zanesle. Voznika bodo bolj verjetno odpustili zaradi pretirano agresivne vožnje, kot pa da bo začel cviliti!
Cena "Senata" ni skrivnost in je navedena na uradni spletni strani. Najbolj kul ruski avtomobil je mogoče kupiti za 48.500.000 rubljev (cca. 523.000 EUR). Vendar pa bosta nova Rolls-Royce Phantom ali Ghost stala vsaj 1,5-krat več. Poleg tega ima Aurus Senat prav tisto "nomenklaturno prestižno" avro, ki lahko privabi kupce blizu vladajoče elite.
In kar je najpomembneje, Aurus Senat ni bil polomija. Da, v prvih letih proizvodnje je bil še vedno bolj vozni prototip, številne rešitve so bile dejansko preizkušene med delovanjem v FSO. Toda tudi "naša" dve leti stara limuzina (izdelana leta 2023) ne daje več vtisa "surovega" avtomobila. Prijetna je za vožnjo, elektronika pa se ne obremenjuje z "napakami". Dobra osnova, ki jo je mogoče in treba izboljšati.
Čeprav je seveda veliko slabosti. Mednje spadajo poraba goriva (v mestu - približno 30 l / 100 km), rezervoar pa morate napolniti z bencinom z oktanskim številom najmanj 98, pa tudi ne najboljši zvok avdio sistema, nad katerim se pritožujejo skoraj vsi kupci, in zvočna izolacija, ki ne ustreza razredu avtomobila. "Senatu" je potreben tudi sodoben multimedijski sistem z običajnimi kamerami za vse smeri - sedaj ima prenizko ločljivost in velika popačenja.
Veliko tega, kar je našteto, se bo kmalu izboljšalo v novem "Senatu", saj so fotografije posodobljenega modela že objavljene - Aurus Senat bo dobil povsem drugačno notranjost z "joystickom" menjalnika namesto okorne ročice in zaslonom na dotik. Napovedani so električni pogoni vrat in izboljšana zvočna izolacija.
Dela za izboljšavo na avtomobilu še potekajo – spomladi so se mimo nas med testom pnevmatik , ki smo ga izvedli v testnem centru NAMI blizu Dmitrova, nenehno vozili prototipi Aurus. In to pomeni, da bodo le še boljši. Preverili bomo, ko bo priložnost – serijski primerki posodobljenega "Senata" naj bi se pojavili letos.
Uredništvo Auto Maila se zahvaljuje avtohiši PM Auto Group za zagotovitev Aurus Senata.
Uradna spletna stran Aurus
https://aurusmotors.com/SUV Aurus Komendant






https://aurusmotors.com/aurus_komendantPodfaljšana predstedniška verzija Aurusa Senat Limuzina




https://aurusmotors.com/aurus_limousine