Vizualno mi deluje zelo dolg, velik preskok od zdajšnje generacije. Z ekrani niso pretiravali, še je nekaj fizičnih gumbov, menjalnik na sredini, ... Ti plastični blatniki tudi mene motijo, ne želim si jih niti na SUV.
Malo preveril podatke, daljši za 11cm. hibrid 1.0GDI, 115KM. Če je to mišljena sistemska moč 115KM, je odločno premalo. Moral bi imeti na izbiro še 150KM, ali vsaj 130. CO2 kuponi so naredili en velik zmazek, koristi nobene.
Res izgleda dolg, lahko pa, da so raztegnili fotografije Ne vem, zakaj postajajo moderne te piano black obrobe? Kaj jih nima tudi novi clio načrtovane? Ni boljšega načina, kako hitro izmaličit videz avta, kot s spraskanimi obrobami blatnikov, da bo izgledal precej starejši, kot v resnici je.
Očitno so postale te plastične obrobe blatnikov ponovno trend, ker optično povečajo kolesa oz. dajo avtu SUV pridih. Zakaj ponovno? Zato, ker to ni neka noviteta. Pa ne zaradi omenjenih SUV vozil, kjer je to precej prisotno že dlje časa ampak konkretno v tem razredu je imela tako že Honda Civic mk8 cca. 20 let nazaj. Res ni bila piano black plastika, so pa bile črne plastične obrobe. Ali pa še bolj nazaj vsem dobro znana Opel Corsa, tako 2. kot 3. gen. Tako, da ni to nekaj novega..
imam ignisa, ki je star 21 let s takimi obrobami seveda mat plastika in so kot nove te black gloss na novih avtih so po enem letu popolnoma spraskane in za kozlati