Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Je že kdo imel kakšno bljižnje srečanje s...

Napisal/-a Templar To sep 07, 2004 8:51 pm

Novim peugeotom 407. Mislim ali ga je kdo vozu ga ima kolega ko ga ma... :?:

Zanima me predvsem 2.0 HDI. Neki ste že pisal pred časom sam nič konkretnga....

Še enkrat:SEM PREGLEDAL VSE NA FORUMU GLEDE 407 IN DO SEDAJ ŠE NIČ OPRIJEMLJIVEGA!
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Milan Panic
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 55
Pridružen: Ne apr 25, 2004 2:25 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Milan Panic To sep 07, 2004 9:08 pm

kolega ga ima kaj te pa zanima
:lol:
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi To sep 07, 2004 9:25 pm

Hdi 2.0 136 kojev, zelo vredu potegne... Oprema notr je bol klasična kot zgleda na zunej, pač standard... Je pa precej kvalitetno izdelan, pa tud materiali prepričajo... Lega je vrhunska v tem razredu, kot sm slišal... Nism pa sprobal ;)

Je pa one hell of a shark car :D
Slika
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide To sep 07, 2004 9:29 pm

Najraj tega ne bi napisu, ker me bo itak kdo križu, pa tud vozu ga nisem...
Ampak bom vseen, če rad voziš hitro...drseče...ga raje pozabi, ESP se samodejno vklopi nad 50km/h in pokvari zabavo...
Če ga boš uporabljal pa skladno z namenom, torej elegantna vožnja, potem pa mislim da je ta avto lahko več kot odličen partner za na cesto...če ti je oblika všeč seveda :wink:

LP
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi To sep 07, 2004 9:33 pm

Slide je napisal/-a:Najraj tega ne bi napisu, ker me bo itak kdo križu, pa tud vozu ga nisem...
Ampak bom vseen, če rad voziš hitro...drseče...ga raje pozabi, ESP se samodejno vklopi nad 50km/h in pokvari zabavo...
Če ga boš uporabljal pa skladno z namenom, torej elegantna vožnja, potem pa mislim da je ta avto lahko več kot odličen partner za na cesto...če ti je oblika všeč seveda :wink:

LP


Dej no Slide, od tebe smo pa več prčakval. Sej navsezadnje smo tuki, da predelujemo avte, ne? Sicer pa mislm,da se tega avta ne bo ravn za driftat uporablal... :?

Neway:

Maš dve možnosti - al ESP izklopiš (in ja, da se - vse se da, tud klimo lahko izklopiš, lažje kot si mislite...)

Al pa počakaš, da se ESP pokvari, sej navsezadnje je pa to peugeot... Hehe, don't count on it - ta avto se ne bo kvaril veliko, to pa zanesljivo vem!
Slika
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar To sep 07, 2004 9:39 pm

Milan Panic je napisal/-a:kolega ga ima kaj te pa zanima
:lol:


Zanima me predvsem poraba goriva, turbo luknja, menjalnik, prtljažna kapaciteta(ki na papirju ni velika), izdelava spoji vrat in armatura, servisi, delovanje klime(baje ni dorasla veliki površini stekla in se avto bej greje ko hudič)

Ker v naslednjega pol do 3/4 leta nameravamo zamenjat avto bi ta po ceni še glih noter prišu(ni pa edini) Rabli bi ga predvsem za dolge relacije in občasne izlete s polno naloženim(morjeitd) trenutni ima samo 100KM in še bencinc kar pomeni da se naložen hitro upeša na avtocestnih klancih pa tudi prehitevanje je drugače kot s praznim avtom bolj tak tak.

Se mi pa predvsem dopade to da ima čist in močen motor s 6 stopenjskim menjalnikom ki mislim da bi moral biti nuja ob vsakem sodobnem dizlu z obilico navora sploh pa sedaj ko se avtoceste širijo in če ti zbije obrate za kakih 400 se to kr precej pozna.
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Uporabniški avatar
Bigg Daddy
Novinec
 
Prispevkov: 166
Pridružen: Če maj 27, 2004 10:02 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Bigg Daddy To sep 07, 2004 9:41 pm

to pa zanesljivo vem!


:P jest tut, sam tist špegu k je na vratih je mal preveč nazaj zmontiran, skor tko k pr 101ki
There's some crazy muthafuckaz in this world, lot crazy then me
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide To sep 07, 2004 9:50 pm

Pugi je napisal/-a:
Slide je napisal/-a:Najraj tega ne bi napisu, ker me bo itak kdo križu, pa tud vozu ga nisem...
Ampak bom vseen, če rad voziš hitro...drseče...ga raje pozabi, ESP se samodejno vklopi nad 50km/h in pokvari zabavo...
Če ga boš uporabljal pa skladno z namenom, torej elegantna vožnja, potem pa mislim da je ta avto lahko več kot odličen partner za na cesto...če ti je oblika všeč seveda :wink:

LP


Dej no Slide, od tebe smo pa več prčakval. Sej navsezadnje smo tuki, da predelujemo avte, ne? Sicer pa mislm,da se tega avta ne bo ravn za driftat uporablal... :?

Neway:

Maš dve možnosti - al ESP izklopiš (in ja, da se - vse se da, tud klimo lahko izklopiš, lažje kot si mislite...)

Al pa počakaš, da se ESP pokvari, sej navsezadnje je pa to peugeot... Hehe, don't count on it - ta avto se ne bo kvaril veliko, to pa zanesljivo vem!


Se opravičujem za res rahlo neprimerno izjavo :oops: :oops: :oops: ...ampak nadležnega ESP-ja ki se vklaplja nad 50 res ne maram... :wink:
Torej...sej sm napisu...ne vem kako Templar vozi in sm napisu tud to opcijo!
Sam bi seveda če bi že kupil 407 lepo kruzal počasi, kot se za takšen avto spodobi :!:
Tako da me ne razumi napak Pugi...nisem mnenja, da je ta avto za driftanje...nikdar pa ne veš, kakšen voznik je Templar :wink:
In da, ESP se da ausšaltat, vendar se sam vključi, ko prekoračiš 50km/h... :wink:
Ampak kot sem že ufff...2x povedal...to je seveda avto za elegantno vožnjo in kot tak mislim da bo zelo dobro služil...Kokr sm ga gledal zunaj, so karoserijski spoji zgledno natančni, pa tudi drugače mislim da te ne bi smelo skrbet preveč zaradi izdelave :wink:

LP
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Milan Panic
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 55
Pridružen: Ne apr 25, 2004 2:25 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Milan Panic To sep 07, 2004 10:30 pm

Templar je napisal/-a:
Milan Panic je napisal/-a:kolega ga ima kaj te pa zanima
:lol:


Zanima me predvsem poraba goriva, turbo luknja, menjalnik, prtljažna kapaciteta(ki na papirju ni velika), izdelava spoji vrat in armatura, servisi, delovanje klime(baje ni dorasla veliki površini stekla in se avto bej greje ko hudič)

Ker v naslednjega pol do 3/4 leta nameravamo zamenjat avto bi ta po ceni še glih noter prišu(ni pa edini) Rabli bi ga predvsem za dolge relacije in občasne izlete s polno naloženim(morjeitd) trenutni ima samo 100KM in še bencinc kar pomeni da se naložen hitro upeša na avtocestnih klancih pa tudi prehitevanje je drugače kot s praznim avtom bolj tak tak.

Se mi pa predvsem dopade to da ima čist in močen motor s 6 stopenjskim menjalnikom ki mislim da bi moral biti nuja ob vsakem sodobnem dizlu z obilico navora sploh pa sedaj ko se avtoceste širijo in če ti zbije obrate za kakih 400 se to kr precej pozna.



sorry ker se prej nise javil sem malo zabluzijo
pa zacnimo 407 oprema sport z dvojno izolacijo zvoka 20 hdi 136 konjev in gre mejckano cez 200 kmh vec ga nisem pelal ker je bil takrat se mlad, ker pa je tip biznismen je ze naredil 13000 km kupil pa ga je 22 6 to se pravi v slabih treh mescih je veliko prevozil bil je tudi na norveskem z njim in pravi da ni nobenih problemov imel z njim na hudi relaciji je naredil 1050 km z enim tankom povprecna poraba je bila 5.7 pri hitrosti med 130 in 150 v sesti predstavi menjalnik je zelo natancen avto je za obe vrsti voznje za sport in za eleganco za klimo pa sploh ni res da je svoh klima je prava p... rija ker avto priziges in dokler se zapeles kakih 100 metrov takoj cutis razliko ozvocenje ima kar uredu
prtljazna kapaciteta pa je veliko za priblizno tri trupla komot noter dastako je tudi izolacija v avtu zelo uredu tako pa tudi spji vrat in
armatura je lepo oblikovana gumbi so tocno tam kjer morajo biti aja pozabil sem povedat to da avto nima vecje porabe kot 8.2 ce ga orng ampak res orng tiscis mesna pa je tam okoli 6.5 pa do 7.6 to govorim kot kaze racunalnik v avtu
ima pa take povspeske da je hudo pa nisem pristas peugojev da ves samo ta avo se mi resno dopa kostal ga je 5.600,000 sit kar ni veliko za tak razred avtomobila
za prehitevanje se pa nic ne sekeraj ne vem ampak ce si zelo zaintereseran se javi pa se bomo dobili na kaki piaci ba bomo probali ce drzi to kar sem povedal sori za kaksne napake
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso To sep 07, 2004 11:56 pm

Vozil, prav 2.0 Hdi, tako kot ostala večina slovencev. Kvalitetno izdelan, dokaj dobri materiali, kultiviran motor, udobno, a hkrati malo bolj športno podzovje (za peougeot).

Motor ni divjak, niti surovež, a se vseeno dokaj lepo vrti in lepo premika limuzino. Pospeški se sicer čutijo, a gre le za 136 konjev in čudežev ni pričakovati. Tudi v visoke vrtljaje se ga spraviti, a po občutku sodeč bi se motor zelo branil vrtljajev nad 4500, kar pa razen redkih dizlov itak noben ne zmore, niti skoraj nihče ne potrebuje. Podvozje je boljše kot dosedanja od peugeota, a hkrati še vedno dosti premalo športno za tiste, ki so tega vajeni. Veliki večini pa se bo zdelo odlično in tudi daljše vožnje so neutrujajoče. Sicer sem na autocesti naredil le cirka 30km, a sem dobil takšen občutek.


Avto bi ocenil kot zelo dober za povprečnega uporabnika, lep in udoben. Večina bo zelo zadovoljna z njim, tisti, ki pa iščejo pri avtu nekaj več pa tako ne kopujejo peugeote.

Recimo Slide, pa še kdo (tudi jaz), pa bo potrkal na vrata kakšnega drugega avtosalona.
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi To sep 07, 2004 11:58 pm

Lol, kera pisava... :D :D :D


@Slide - ti mene ne zastopeš prov dobr!
Vsaka pizdarija na avtu se da ugasnt, pa tud če v Avtomagazinu 1000x napišejo da se ne zna. Peesda, na tester ga fukneš pa je. Če pa ne morš do testerja pridt, pa prid k men, pa tim kable potrgal, pa varovalke ven pometal, bo koj šlo pošrek. Kako pa misleš da gre moj pošrek, pa zakoplje tud :P Treba je kej več kot na uradni servis misliti...


VSE SE DA, sam če je volja in dost $ :wink:
Slika
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar Sr sep 08, 2004 10:47 am

Ne res se baje ne da izklopit kar so rekli tudi na Top Gear. Meni to čist ustreza ker mam rad bolj čisto kruzanje. sicer pa imam sanje da bi naš drugi avto predelal in bi driftal s tistim.

Hvala vsem za koristne informacije. :D
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Sr sep 08, 2004 11:38 am

Pugi je napisal/-a:Lol, kera pisava... :D :D :D


@Slide - ti mene ne zastopeš prov dobr!
Vsaka pizdarija na avtu se da ugasnt, pa tud če v Avtomagazinu 1000x napišejo da se ne zna. Peesda, na tester ga fukneš pa je. Če pa ne morš do testerja pridt, pa prid k men, pa tim kable potrgal, pa varovalke ven pometal, bo koj šlo pošrek. Kako pa misleš da gre moj pošrek, pa zakoplje tud :P Treba je kej več kot na uradni servis misliti...


VSE SE DA, sam če je volja in dost $ :wink:


Pol pa tak dobro... :mrgreen:
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Pirček
Novinec
 
Prispevkov: 317
Pridružen: Pe dec 12, 2003 7:26 am
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a Pirček To sep 14, 2004 1:44 pm

imel sem ga na testni vožnji.....dva meseca nazaj.....
ker, sem vajen udobne vožnje že z 406-ko, sem bil presenečen nad lego tega avta.....vse je klapal, karkoli sem pritistnil je štimal, brez škripanja in brez zamude....no, omenili pa niste turbo luknje....turbo luknja JE, čeprav sem nekje prebral, da novejši dizli ne poznajo tega izraza......ko sem vozil po avtocesti 120km/h - lep zvok turbince....(aja, radio sem ugasnil)....ko sem pritisnil na plin, se nekaj trenutkov ni nič zgodilo, potem pa me je prilimal na sedež.......nori pospeški.... sploh nisem opazil, da sem peljal veliiiiiiiiko več kot je omejitev...... :oops: ......zaradi gneče se nisem preseraval.....na ovinkih se zlo trdno drži ceste.......(al pa nism navajen tega občutka).....skratka - avto je super....velika slabost (vsaj zame) je za ta razred (pre)majhen prtljžnik!!.....z dvema otrokoma nebi šlo na dopust......rešitev je truga na strehi ali SW!......
Beam me up, Scottie!!
Slika
Slika
Zvestoba do roba!!
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar So okt 09, 2004 8:11 pm

Sem bil v testnem P407 in še nikoli nisem tako razočaran! :(
Zato bom v nadaljnem tektu izlil ves žolč na ta avto in če se kdo ne strinja s tem me boli leteči John travolta!

Avto je znotraj enako prostoren kot avto en razred manjši ali še to ne!
Šo podrobnem pregledu sem ugotovil da so da bi avto verjetno naredili bolj varen premaknili pedale in armaturko bolj v potniško kabino kar je dejansko zadeva. Kabina se začne šele nekako po 40% celotne dolžine :? . V konkurečnih izdelkih avensis mazda6 in celo 307 se predvsem zadaj boljše sedi.

Sam sem visok 187cm in ko sem si recimo v mazdi ali toyoti naravnal voznikov sedež sem zadaj imel če ne za glavo vsaj prostor za kolena. Tu pa sem se najprej vsedel nazaj. Prvo me je v glavo tišal en plastičen utor za haklc od zadnjega senčnika ki je ravno nad vsakim zadnjim sedalom :? . Pol pa se je fotr vsedu spredi (visok je 185cm) in si naravnal sedež. Najprej mi je zdrobil pogačice ko je dal sedež nazaj pol pa še zmučkal prste ko je sedež spustil. Reku sem OK pač limuzina.

Ampak se še ni končalo. Sicer lična armatura igračke levo desno hlajeni predalčki lučke cangerčki &stuf. Vse OK dokler ne ugotovim da je predalček ki je v sredini armturke če nimaš GPS barvnega zalona globok le kake 3cm in tako neuporaben za kakoli drugega razen za paket čigumijev ali malih robčkov. Tudi drugače se nisem mogel otrest občutka utesnjenosti. Edini plus je to da je avto razmeroma širok.

Tovarniški radio in CD nista modularnega sistema kot pri ostalih ampak sta not dana tak kot vsak drug radio ki ga kupiš v bofu ali kje drugje- to pomeni da ga lahko kdor ima pač čas odstrani s pomočjo kaveljčkov za tako početje saj so luknje že pripravljene! :evil:
Spoji natem delu so bili vsaj na praktično ovem testnem avtu so bili katastrofa. Če se malo potrudiš lahko izgubiš med spoji kreditno katrico!! :?

Ampak tu se šele začne. V sredinskem predalu je nek grd čepek čez neko vtičnico-ne ni 12V, ki ima zelo ostre robove in mi ni nihče znal povedat kateremu namenu služi.

Avto ni imel vgrajenega tempomata zato je na mestu kjer bi drugače bila ročka kraljeval grd neobdelan plastičen čep ki se ni čisto zlival z okolico in bil zaradi materiala celo kak odtenek svetlješi. Takrat sem opazil da škatla okrog volanskega droga zja na spoju!

Prtljažnik je poglavje zase. Za skoraj 10 litrov manjši od predhodnikovega in 50-120 litrov manjši od cenovno in razredno primerljive konkurence!
Avto višjega srednjega razreda s dediščino prejšnjega modela kot družinski avto ne more imeti prtljažnika velikega 407litrov samo zato da bi se slišalo cool da pa P 407 407litrov kuferama!! :x
Nevem zakaj niso bolj izkoristili dejstvo da ima avto zelo kratek zadnji previs(ki je uporaben pri parkingu ampak brez pomena zaradi nepregledno dolgega sprenjega dela) in ga povečali za kakih 20cm in pridobili še kak liter prtljažnika.

Tudi 407SW ni nič boljši saj ima do šip 430litrov prtljažnika kar je gotovo Top/Flop rekord za kravana. Edino kar je Zadaj je prostor za glavo to pa je tud vse!

Druga stvar ob sta težka kot svinec. 407 limuzina dizel je s 1580 težja od vseh v razredu celo od večjih avtov kot je A6 superb in malo manj ko E-klasa. Zaradi tega trpijo tudi zmogljivosti v nižjih obratih ko se turbna še ne zbudi čisto.
407 Sw je pa itak tank(samo po teži) na kolesih.

Turbo luknja je pa taka da moraš že v malo manjši hrib kr našibat obrate drugače avto samo godrnja od njega pa nič! In to v 2literskem dizlu. Smili se mi tisti ki bo kupil 1.6HDI s manj konji in navora.

In v živo tudi sama oblika mi deluje nedokončano. razpotegnjene luči spredaj ne pašejo s spaketkanimi zadnjimi lučmi in kratkim odsekanim zadkom. Lepše bi bilo če bi bile zadnje luči in del bolj po vzoru 607ke.

Lega je pa res zelo zelo udobna in nimam nič za dodat.

Osebno sem bil in bom bolj navdušen nad staro 406 ki je v vseh pogledih po moje boljši avto od sedeža in motorja dalje. Edina stvar so zvezdice in to da se 406 ne dere če nisi privezan. Protornost pa je še enkrat res katastrofa od avta!

Po moje so pri peugeotu zabredli s 407ko. Tako kot VWGolf ne more bit prestižni avto tudi 407 ne more bit športna limuzina to je naloga za alfe. Konec koncev je bil rezred 400 pri peugeotu vedno družinski avto in pri tem naj tudi ostane!
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Uporabniški avatar
Rjuhar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2634
Pridružen: Po jan 13, 2003 2:39 pm

Napisal/-a Rjuhar Ne okt 10, 2004 7:03 am

Jaz bi k negativnim izkusnjam dodal se, da so se pri avtu pri 14000 km(pa ceprav testnih) slisali 4je cricki izpod armature in da je v kabini smrdelo po dizlu... Kar se pa tice turbo luknje - meni se ni zdela tako grozna, ker se pospesuje relativno linearno in ni cutit, da bi mu vmes kaj zmanjkalo... Sicer sem bil pa jaz tudi razocaran nad avtom v celoti. Ali drugace - pricakoval sem vec.
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ Ne okt 10, 2004 7:54 am

Ma meni se je pa zdej kar udoben, verjetno bol ozadi ku ospredi :P
Kar se tiče 2.0HDi 16v lepo potegne sam se mi je zdej večji reakcijski čas ku pri 90hp :roll: (od kadar stisneš gas in ono gre :D )

Meni je všeč :D
LP 8)
Slika
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov