Stanje v tovarni ni rožnato. Osrednji model je še vedno 3110, ki je v bistvu faceliftana volga 21, ki so jo začeli proizvajat leta 1968. Oblikovno je spremenjen samo prednji in zadnji del z notranjostjo glede na oreginal iz leta 1968. Prav tako je mehanika pri osnovnem modelu skoraj identična. Nekoč slavna tovarna ki je izdelovala avtomobile za največje komunistične živine je po koncu USSR skoraj propadla, modeli so postali močno zastareli, zaradi padca kupne moči in izgube zagarantiranih strank so morali spustiti tudi ceno- s tem je seveda povezano varčevanje in ogromna izguba na kvaliteti in imidžu. Podobna usoda je doletela vse proizvajalce bivših USSR vozil.
Zaradi prevelikih stroškov in premajhnega povpraševanja so ukinili proizvodnjo prvega post sovjetskega modela- retro oblikovano veliko limuzino imenovano GAZ 3111. Izdelovali so jih v letih 99-04 in ni nikoli zaradi pomankanja denarja doživela velikoserijske masovne proizvodnje.Izdelovali so jo po naročilu in veliko proizvodnje je bilo ročne zato je bil avto predrag, poleg vsega je pa še temeljil na stari mehaniki.
Prvi model ki naj bi bil popolnoma nov, prvič po letu 1968 je GAZ 3115. Avto je popolnoma na novo zasnovan, precej manjši in relativno sodoben.Tovarno še vedno mučijo težave, zato se lahko zgodi da zaradi morebitne nezanimivosti tega modela v času ko naj bi prišel na trg, kljub temu, da je popolnoma pripravljen na proizvodnjo- samo denarja ni se kljub optimizmu GAZ-ovcev pojavlja možnost ponovitve usode modela 3111.
Tehnične značilnosti:
Dolžina 4,5m medosna razdalja 2,7m
Motorji:
2,3 16V 130KM, 2,5 140KM kasneje še 1,7 , 2,0 in 2,0 Turbo.
Zavore: ABS 4x diski

