Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Prenovljena Nissan Primera

Napisal/-a INFINITI Ne nov 28, 2004 7:17 pm

Slika
Slika
Slika
Slika

S široko paleto izboljšav, nadgradnjo tehhnologije in novo šasijo je nissan primera od začetka novembra na voljo tudi v slovenskih prodajnih salonih.

Notranjost primere je bila deležna obsežnega preoblikovanja, ki vključuje posamezne detalje, boljšo ergonomijo in voznikovo udobje. Nove so obloge vrat z izboljšanim naslonom za roko in novimi mehkejšimi materiali, nova so stikala za električni pomik stekel kot tudi predali v vratih ter ročaji in kljuka vrat iz satiniranega kroma.

Povsem prenovljena je tudi osrednja konzola med prednjima sedežema, ki je sedaj enodelna. Pod njenim drsečim pokrovom se nahajata dva nosilca pločevink oz. manjših steklenic. Spremenjen je tudi dizajn ročice ročne zavore, ki je sedaj mehkejša.

Osrednja konzola ima pomično naslonjalo za roko, v katerem se skriva dvojni prostor za shranjevanje in kjer se da namestiti tudi držalo za mobilni telefon. Pod naslonjalom za roko oz. prostorom za shranjevanje je še en velik prostor, kjer se lahko shrani do 8 zgoščenk.

Konzola upravljalne plošče je očesu prijaznejša in ima le eno odprtino za menjavo zgoščenk. Pod odprtino za zgoščenko se nahaja nov odlagalni prostor, ki se odpre/zapre na pritisk in je primeren za shranjevanje ključev in denarnice, ki zaradi obloženega dna ne bodo drseli po prostoru.

Posebej opazne so spremembe na multifunkcijskem volanskem obroču. Spremenjena je oblika volana in vanj vgrajena stikala za upravljanje avdio sistema in potovalnega računalnika. Sama stikala so kromirana, mehkeje se odzivajo in so osvetljena, kar poenostavi upravljanje ponoči.

Spremenjena je tudi osrednja instrumentna plošča, saj je sedaj enodelna in bolj estetska. Šele pri vžigu motorja se kazalci in merilniki osvetlijo v oranžni barvi in ko motor ugasnemo, ponovno izginejo.

Kar se tiče sistema RDS-TMS, je primera odslej opremljena s t.i. dvojnimi uglaševalci, ki računalniku omogočajo nenehen nadzor zračnih valov za ažuriranje podatkov o prometu, voznik pa lahko medtem nemoteno posluša radijski sprejemnik. Sistem se bo nato prilagodil sprejetim ažurnim informacijam o prometu.

Sistem za vgradnjo mobilnega telefona, ki je na voljo pri primeri, omogoča vgradnjo številnih priljubljenih mobilnikov znamke Nokia, Siemens in SonyEricsson. Mobilni telefon je v predalu naslonjala za roko in očem skrit, zaslon telefona pa se prikazuje na zaslonu v sredini upravljalne plošče in omogoča enostaven in hiter dostop do imenika ter ostalih funkcij telefona.

Nadgrajen je tudi LCD zaslon sistema N-Form, ki ima lepšo grafiko in je večbarven. Ključna izboljšava N-Form zaslona je odslej barvna vzvratna kamera za boljšo preglednost pri natančnem manevriranju vozila.

Zunanjost primere je ostala nespremenjena, saj so Nissanove raziskave trga pokazale, da je opazna in izstopajoča oblika primere eden ključnih razlogov za nakup primere. Razširila se je le paleta barv karoserije, saj so obstoječim sedmim barvam dodali še štiri nove barve: temno modro (dark blue), ledeno modro (ice blue), zeleno-sivo (thunder quartz) in svetlo rjavo (café latte).
Poleg izboljšav v notranjosti in novih barv karoserije je bilo na primeri narejenih še nekaj pomembnih sprememb, ki postanejo očitne med vožnjo. Predelana elektroservovolan in obese izboljšata primerino stabilnost, udobje in lahkotnost upravljanja.

Prednje vzmeti so za 18 % bolj toge in premer prednjega prečnega stabilizatorja je zmanjšan za 1 do 2 milimetra (odvisno od različice). Prednjim blažilnikom dodan ventil pa omogoča bolj natančno uglasitev vzmetenja. Zadaj so vzmeti ostale nespremenjene, čeprav je premer zadnjega prečnega stabilizatorja povečan za 2 milimetra.

Servoojačevalnik volana je sedaj variabilen in nudi dodatno pomoč pri parkiranju in zmanjšano pomoč pri večjih hitrostih. Nadgrajen je tudi Nissanov elektronski sistem stabilnosti ESP. Gre za zadnjo generacijo Boschevega sistema, ki deluje skupaj z ABS ter tako pripomore h krajšanju zavorne poti, večji varnosti v trenutkih manjše stabilnosti in slabšega oprijema cestišča.

Obsežne spremembe bodo tako utrdile renome primere kot inteligentne izbire v razredu limuzin. Kot že omenjeno, se v novembu pričenja prodaja prenovljene primere, cena pa se prične pri 4.510.396 tolarjev za primero z 1,6-litrskim motorjem in opremo Visia. V primerjavi s prejšnjo primero so cene vidno ugodnejše pri različicah z dizelskimi motorji (1,9 dCi in 2,2 dCi), ki so zelo pomembni za ta segment vozil.

VIR: mobisux.com / Martin Volmajer
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
G0lden
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 507
Pridružen: Če apr 01, 2004 11:15 pm
Kraj: Maribor in okolica

Napisal/-a G0lden Ne nov 28, 2004 7:29 pm

oMfG !! :shock: :shock:
To pa mi je boljše od nevem kake m3-jke,takoj bi jo imel...sploh notranjost :shock: :shock:
 
Uporabniški avatar
RegY
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6720
Pridružen: Pe okt 25, 2002 1:18 am
Kraj: MariboR

Napisal/-a RegY Ne nov 28, 2004 7:34 pm

mene že pr twingotu moti, ko sem ga od bivše fural, da ma števec na sredini, ta pa ima vse od opozorilnih luči do vsega... bljah, ne morem jaz takega avta furat...
Slika
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a don CONSIGLIO Ne nov 28, 2004 7:49 pm

Avto je cool. Pošteno vozilo za pošteno ceno.

Ne vem pa, če bi lahko k temu še kaj preveč dodajali.

LP,
don CONSIGLIO
Slika
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Ne nov 28, 2004 7:52 pm

RegY je napisal/-a:mene že pr twingotu moti, ko sem ga od bivše fural, da ma števec na sredini, ta pa ima vse od opozorilnih luči do vsega... bljah, ne morem jaz takega avta furat...


Mah twingo pa primera imata popolnoma drugačno izdelavo armaturke, tale je dosti bolj pregledna. Jaz bom rekel takole, ko sem prvič videl notranjost sem bil skeptičen, vendar sem se med vožnjo samo zelo ugodno presenetil. N-from, je najbolj pregleden in intuitiven splet armaturnih funkcij kar sem jih sprobal, za razliko I-drive sistema, se voznik takoj znajde in zlahka krmili vse funkcije. Avto me je nasplošno presenetil, ker primera ni eden od prvih avtomobilov ko pomisliš na avtomobile v tej klasi, še posebej ob lepi mazdi 6. Ampak lajko povem tole, avto je najtišji kar sem jih vozil v tej klasi, ima fenomenalne zavore in lega na cesti je izvrstna. Ergonomija je bila meni osebno špica. Volanski obroč, pedalke, sedeži so se mi prilegali kot rokavice. Zares sem se počutil "kot doma". -Tudi drugi avti v tej klasi do bili dobri kar se tega tiče, a nobeden ni bil tako samoumeven kar se tiče ergonomije. Še posebej mi je bila super tista kamera za vzvratno vožnjo - lahko avto parkiraš na milimeter, ali pa enosatvno firbcaš kaj je za tabo, meni ki vsak dan vzvratno zapeljem na glavno cesto zadeva pomaga ogromno - ker je asferična leča in vidiš tudi bočno. Skratka meni je avto izvrsten, še posebej 2.2 dci kombinacija z izvrstnim dizlom. Če bi kupoval v tej klasi bi bila primera moj izbor.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov