Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso To maj 17, 2005 5:49 pm

PureTNT

Porš je Ferrari wanabe :P

Mnogi, ki šimfajo Ferrarije pa so Porsche driver wanabe-ji :P :P :P 8)


Pa ko bo CGT hitrejša od Enzota bodo moda ljudje celo pripravljeni za njo odšteti toliko denarja. Pa še to se ne bo zgodilo, ker bo v končni fazi še vedno zgolj Porsche.
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT To maj 17, 2005 7:42 pm

De_Tomaso je napisal/-a:PureTNT

Porš je Ferrari wanabe :P

Mnogi, ki šimfajo Ferrarije pa so Porsche driver wanabe-ji :P :P :P 8)


Pa ko bo CGT hitrejša od Enzota bodo moda ljudje celo pripravljeni za njo odšteti toliko denarja. Pa še to se ne bo zgodilo, ker bo v končni fazi še vedno zgolj Porsche.


In še eden od ljudi, ki športnega avtomobila ni videl niti od blizu. S tem je debata z moje strani končana.
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso To maj 17, 2005 8:45 pm

Tudi to si lahko misliš, čeprav poznam Porše z vozniškega sedeža. Ferrarija žal ne, pa zato Maseratija in TVR. ;)

Sicer pa ti ne zamerim tvojih domnev, zaradi poplave smrkavcev na takšnih forumih.
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec To maj 17, 2005 8:57 pm

men so te teme prov zabavne
gledal sm primerjalni test porša gt in slra
pa sta tm tm
pol zveš da je enzo ''kinder jajček'' proti gt-ju
za slra ste si pa že razjasnl kva je- ga prehiti m3
m3 je prbližn isto kot imprza wrc-sti, k pa vemo da ni dost bolša na mobi krogu od megana- sport seveda
torej če povzamemo nekaj tem o katerih ste se razpisal
enzo= megan- sam da je le ta prostornejši, ma več zicov, lohka jih kupš še pa još za enga enzota.....
pa ne me zdej napadat, ker samo povzemam )v splošnem seveda) vse kar ste napisal do zdej
aja mal pomislte predn kurcate kakšnega super športinka- se ne imenuje za brezveze super športik- da nau spet pršl do takih primerjav
lp
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT To maj 17, 2005 10:43 pm

kljukec je napisal/-a:men so te teme prov zabavne
gledal sm primerjalni test porša gt in slra
pa sta tm tm
pol zveš da je enzo ''kinder jajček'' proti gt-ju
za slra ste si pa že razjasnl kva je- ga prehiti m3
m3 je prbližn isto kot imprza wrc-sti, k pa vemo da ni dost bolša na mobi krogu od megana- sport seveda
torej če povzamemo nekaj tem o katerih ste se razpisal
enzo= megan- sam da je le ta prostornejši, ma več zicov, lohka jih kupš še pa još za enga enzota.....
pa ne me zdej napadat, ker samo povzemam )v splošnem seveda) vse kar ste napisal do zdej
aja mal pomislte predn kurcate kakšnega super športinka- se ne imenuje za brezveze super športik- da nau spet pršl do takih primerjav
lp


Nihče te ne napada, vendar Top Gear ne šteje kot objektivna oddaja. Tam si namreč videl domnevno enakovrednost obeh avtomobilov. SLR s svojimi 1800 kilogrami in petstopenjskim avtomatikom pač ni na istem nivoju kot CGT in Enzo. Avto je zgrešen poizkus združevanja koncepta superšportnika in grand tourerja. Vidiš nesmisel v prejšnjem stavku? Je pa vsekakor dobro reklamiran in prepoznaven, ker gre pač za "McLaren" (o tem, koliko je McLarnov razvojni tim s tem avtomobilom imel zares opraviti kroži veliko špekulacij, vendar kolikor vem ne prav veliko). Ne vem kje si našel primerjavo z M3, vendar je zabavna. Megane je superšportnik :mrgreen: !!!

DeTomaso:
Ferrari ni nič posebnega, če ne vzameš moje besede si čimprej priskrbi vozniški sedež, pa boš videl o čem govorim. Kot sem rekel, izdelajo jih malo, to pa je tudi vse. Kar se tiče kakršnekoli zgodovine sega Auto Union (prehodnik Porscheja in Audija) še v čas pred drugo svetovno vojno, ko so skupaj z MB dosegali tudi za danes izjemno impresivne mejnike.

Lp
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Sr maj 18, 2005 7:25 am

PureTNT je napisal/-a:
kljukec je napisal/-a:men so te teme prov zabavne
gledal sm primerjalni test porša gt in slra
pa sta tm tm
pol zveš da je enzo ''kinder jajček'' proti gt-ju
za slra ste si pa že razjasnl kva je- ga prehiti m3
m3 je prbližn isto kot imprza wrc-sti, k pa vemo da ni dost bolša na mobi krogu od megana- sport seveda
torej če povzamemo nekaj tem o katerih ste se razpisal
enzo= megan- sam da je le ta prostornejši, ma več zicov, lohka jih kupš še pa još za enga enzota.....
pa ne me zdej napadat, ker samo povzemam )v splošnem seveda) vse kar ste napisal do zdej
aja mal pomislte predn kurcate kakšnega super športinka- se ne imenuje za brezveze super športik- da nau spet pršl do takih primerjav
lp


Nihče te ne napada, vendar Top Gear ne šteje kot objektivna oddaja. Tam si namreč videl domnevno enakovrednost obeh avtomobilov. SLR s svojimi 1800 kilogrami in petstopenjskim avtomatikom pač ni na istem nivoju kot CGT in Enzo. Avto je zgrešen poizkus združevanja koncepta superšportnika in grand tourerja. Vidiš nesmisel v prejšnjem stavku? Je pa vsekakor dobro reklamiran in prepoznaven, ker gre pač za "McLaren" (o tem, koliko je McLarnov razvojni tim s tem avtomobilom imel zares opraviti kroži veliko špekulacij, vendar kolikor vem ne prav veliko). Ne vem kje si našel primerjavo z M3, vendar je zabavna. Megane je superšportnik :mrgreen: !!!

DeTomaso:
Ferrari ni nič posebnega, če ne vzameš moje besede si čimprej priskrbi vozniški sedež, pa boš videl o čem govorim. Kot sem rekel, izdelajo jih malo, to pa je tudi vse. Kar se tiče kakršnekoli zgodovine sega Auto Union (prehodnik Porscheja in Audija) še v čas pred drugo svetovno vojno, ko so skupaj z MB dosegali tudi za danes izjemno impresivne mejnike.

Lp

m3 sm najdu v temi slra- kjer bi ugotovil da je slr daleč najpočasnejši in najslabši avto, ki ga vsak 16v skor poči dol
gre sam zato, da sm hotu povdart kakšni nesmisli se pišejo na forumu
jst recimo bi mel slra prec ok tud gt al pa enzota :lol:
in sploh ne j***m če je za odtenek slabši čez ovinke- gre sigurn še ful dobr
folk preveč resno jemle, če je nekje vidu da je za pol sec slabši, pol pa takoj misl da je s svojim hyundajem 1.3 (pa brez zamere--ni blo tko mišlen, kokr se sliši) skor tolk hitr
zavedat se je trebada so po hitrosti naši avtomobili daleč pod hitrimi avti- ok nekateri forumovci jih seveda majo, ki pa so daleč daleč za nekim slrom, ki pa po moje ni zelo stran od enza recimo
seveda ne spada avto menjalnik v tak avto
res je tudi da senisem vopzil še z nobenim super športnikom, razni amgji in porsheji, pa vem približno kaj delajo in si sploh ne upam pomislt, kva bo delu nek bugatti z 1001 konjem
lp
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Sr maj 18, 2005 11:10 am

kljukec je napisal/-a:
PureTNT je napisal/-a:
kljukec je napisal/-a:men so te teme prov zabavne
gledal sm primerjalni test porša gt in slra
pa sta tm tm
pol zveš da je enzo ''kinder jajček'' proti gt-ju
za slra ste si pa že razjasnl kva je- ga prehiti m3
m3 je prbližn isto kot imprza wrc-sti, k pa vemo da ni dost bolša na mobi krogu od megana- sport seveda
torej če povzamemo nekaj tem o katerih ste se razpisal
enzo= megan- sam da je le ta prostornejši, ma več zicov, lohka jih kupš še pa još za enga enzota.....
pa ne me zdej napadat, ker samo povzemam )v splošnem seveda) vse kar ste napisal do zdej
aja mal pomislte predn kurcate kakšnega super športinka- se ne imenuje za brezveze super športik- da nau spet pršl do takih primerjav
lp


Nihče te ne napada, vendar Top Gear ne šteje kot objektivna oddaja. Tam si namreč videl domnevno enakovrednost obeh avtomobilov. SLR s svojimi 1800 kilogrami in petstopenjskim avtomatikom pač ni na istem nivoju kot CGT in Enzo. Avto je zgrešen poizkus združevanja koncepta superšportnika in grand tourerja. Vidiš nesmisel v prejšnjem stavku? Je pa vsekakor dobro reklamiran in prepoznaven, ker gre pač za "McLaren" (o tem, koliko je McLarnov razvojni tim s tem avtomobilom imel zares opraviti kroži veliko špekulacij, vendar kolikor vem ne prav veliko). Ne vem kje si našel primerjavo z M3, vendar je zabavna. Megane je superšportnik :mrgreen: !!!

DeTomaso:
Ferrari ni nič posebnega, če ne vzameš moje besede si čimprej priskrbi vozniški sedež, pa boš videl o čem govorim. Kot sem rekel, izdelajo jih malo, to pa je tudi vse. Kar se tiče kakršnekoli zgodovine sega Auto Union (prehodnik Porscheja in Audija) še v čas pred drugo svetovno vojno, ko so skupaj z MB dosegali tudi za danes izjemno impresivne mejnike.

Lp

m3 sm najdu v temi slra- kjer bi ugotovil da je slr daleč najpočasnejši in najslabši avto, ki ga vsak 16v skor poči dol
gre sam zato, da sm hotu povdart kakšni nesmisli se pišejo na forumu
jst recimo bi mel slra prec ok tud gt al pa enzota :lol:
in sploh ne j***m če je za odtenek slabši čez ovinke- gre sigurn še ful dobr
folk preveč resno jemle, če je nekje vidu da je za pol sec slabši, pol pa takoj misl da je s svojim hyundajem 1.3 (pa brez zamere--ni blo tko mišlen, kokr se sliši) skor tolk hitr
zavedat se je trebada so po hitrosti naši avtomobili daleč pod hitrimi avti- ok nekateri forumovci jih seveda majo, ki pa so daleč daleč za nekim slrom, ki pa po moje ni zelo stran od enza recimo
seveda ne spada avto menjalnik v tak avto
res je tudi da senisem vopzil še z nobenim super športnikom, razni amgji in porsheji, pa vem približno kaj delajo in si sploh ne upam pomislt, kva bo delu nek bugatti z 1001 konjem
lp


Kar se tiče nesmislov se popolnoma zavedam, da se pišejo bedarije (Accent 1.3 ga pa že ne bo ujel. Mora biti vsaj Megane 1.6 16v!), vendar se sam dosti gibljem v krogu višjecenovnih vozil in ti povem, da je vse relativno. Misliš, da je Enzo res vreden toliko, kot pet (5!) F430? Kje pa, vendar se z vedno večjimi zmogljivostmi razmerje cena/zmogljivost prične povečevati v prid ceni. SLR bi vsekakor pokazal zadnje liču skoraj vsem vozilom (skoraj ;) ) na tem forumu, vendar to ni nek velik dosežek. Zakaj? Avto stane 450.000 EUR. Za ta denar pričakujem bodisi odlično uravnotežen ročni ali pa sekvenčni menjalnik, pričakujem lažji avto, ne 1800 kilskega prašiča, pričakujem urejeno aerodinamiko, ne stanja "in developoment" še več kot leto po splovitvi vozila. In to pri vozilu, ki je bilo od vseh treh velikih najbolj promovirano. Ni dvoma, da bi veliko ljudi neznansko uživalo v vožnji z njim, vendar avtomobil v primerjavi s Carrero GT in Enzom zbledi. Da ne boš rekel, zakaj ponovno omenjam njiju; SLR se je podtavil kot neposreden tekmec tema dvema voziloma, cenovno je v isti kategoriji, torej njegove pozitivne in negativne lastnosti dobijo popolnoma drugačno težo kot če bi primerjali recimo A3 in Astro.
 
Uporabniški avatar
YOC
Uporabnik
 
Prispevkov: 887
Pridružen: Pe feb 14, 2003 10:53 am
Kraj: Spredi levo (LJ)

Napisal/-a YOC Sr maj 18, 2005 2:25 pm

Ne bom se spušču v te globoke debate ampak čist moje mnenje glede designa: Spravil bi ga v 80-a leta. Tko kr neki za Ferrari.

lp

8)
Bolje 10 konjev premalo pod haubo, kot en osel preveč za volanom!!!
WWWWRRRRRRRRUUUUUUUMMMMMMMMM..........
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a don CONSIGLIO Sr maj 18, 2005 8:33 pm

Kar precej prelitega črnila (oz. obrabljenih tipk) v tej razpravi. Po večini bi se kar strinjal s Pure TNT-jem. Mislim, ne vem, če je zdravo primerjati Meganea pa Enzota...

Kar je blo pa na Top Gearu glede SLRa in P GT bi pa samo pet spomnu, da je Jeremy ogrooomen oboževalec vsega, kar ima vsaj kak napis, ki spominja na Britansko poreklo... Njegova izjava: "Verjetno so pri McLarnu naredili odličen superšportnik, ki bi bil precej brezkompromisen. Potem so prišli nemci in dodali neumen avtomatski menjalnik in vsa idiotska elektronska pomagala." Se pravi, da je po njegovi logiki avto odličen, ampak so ga neumni nemci pokvarili (dobro, v bistvu se precej strinjam z njim). Na tak način on potem dostikrat priredi absolutno oceno. Menim, da če na avtu ne bi pisalo McLaren, bi podelil gladko zmago Carreri GT.

Poleg tega moramo paziti tudi proge, na katerih se testira... pa Enzo sigurno ni petkrat boljši od F430, kot bi nakazovala cena - gre za statusni simbol, poleg tega pa je treba porazdelit ogromne stroške razvoja.... Bi pa tudi jaz uvrstil Enzota in P GT skupaj, SLR pa malce drugam - predvsem zaradi avtomatskega menjalnika in teže (čeprav je krasen avto).

Na žalost pa itak taki avtomobili pridejo skoraj vedno v roke ljuem, ki tega potenciala niti približno ne znajo izkoristiti - ato so taki vti BREZVEZE!

LP,
don CONSIGLIO
Slika
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Sr maj 18, 2005 9:15 pm

PureTNT je napisal/-a:
kljukec je napisal/-a:men so te teme prov zabavne
gledal sm primerjalni test porša gt in slra
pa sta tm tm
pol zveš da je enzo ''kinder jajček'' proti gt-ju
za slra ste si pa že razjasnl kva je- ga prehiti m3
m3 je prbližn isto kot imprza wrc-sti, k pa vemo da ni dost bolša na mobi krogu od megana- sport seveda
torej če povzamemo nekaj tem o katerih ste se razpisal
enzo= megan- sam da je le ta prostornejši, ma več zicov, lohka jih kupš še pa još za enga enzota.....
pa ne me zdej napadat, ker samo povzemam )v splošnem seveda) vse kar ste napisal do zdej
aja mal pomislte predn kurcate kakšnega super športinka- se ne imenuje za brezveze super športik- da nau spet pršl do takih primerjav
lp


Nihče te ne napada, vendar Top Gear ne šteje kot objektivna oddaja. Tam si namreč videl domnevno enakovrednost obeh avtomobilov. SLR s svojimi 1800 kilogrami in petstopenjskim avtomatikom pač ni na istem nivoju kot CGT in Enzo. Avto je zgrešen poizkus združevanja koncepta superšportnika in grand tourerja. Vidiš nesmisel v prejšnjem stavku? Je pa vsekakor dobro reklamiran in prepoznaven, ker gre pač za "McLaren" (o tem, koliko je McLarnov razvojni tim s tem avtomobilom imel zares opraviti kroži veliko špekulacij, vendar kolikor vem ne prav veliko). Ne vem kje si našel primerjavo z M3, vendar je zabavna. Megane je superšportnik :mrgreen: !!!

DeTomaso:
Ferrari ni nič posebnega, če ne vzameš moje besede si čimprej priskrbi vozniški sedež, pa boš videl o čem govorim. Kot sem rekel, izdelajo jih malo, to pa je tudi vse. Kar se tiče kakršnekoli zgodovine sega Auto Union (prehodnik Porscheja in Audija) še v čas pred drugo svetovno vojno, ko so skupaj z MB dosegali tudi za danes izjemno impresivne mejnike.

Lp



Si bom priskrbel sedež v Ferrariju, enkrat že. Ampak, da me je že 3200GT navdušil bolj kot 911, potemn to pomeni, da me bo ferrari še bolj, ne??

Glede zgodovine pa poglej, kaj so dosegle srebrne puščice na nordschleife leta 1936 in leta 1936 proti eni tako pritlehni znamki kot je Alfa Romeo. ;) Bogi Tazio še svoje himne ni mogel slišati, zaradi arogantnosti nemcev, ki so tako kot že mnogokrat prej in še večkrat pozneje na dirkaliških stezah zopet klonili proti šalabajzastim makaronarjem.
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Sr maj 18, 2005 9:46 pm

De_Tomaso je napisal/-a:
PureTNT je napisal/-a:
kljukec je napisal/-a:men so te teme prov zabavne
gledal sm primerjalni test porša gt in slra
pa sta tm tm
pol zveš da je enzo ''kinder jajček'' proti gt-ju
za slra ste si pa že razjasnl kva je- ga prehiti m3
m3 je prbližn isto kot imprza wrc-sti, k pa vemo da ni dost bolša na mobi krogu od megana- sport seveda
torej če povzamemo nekaj tem o katerih ste se razpisal
enzo= megan- sam da je le ta prostornejši, ma več zicov, lohka jih kupš še pa još za enga enzota.....
pa ne me zdej napadat, ker samo povzemam )v splošnem seveda) vse kar ste napisal do zdej
aja mal pomislte predn kurcate kakšnega super športinka- se ne imenuje za brezveze super športik- da nau spet pršl do takih primerjav
lp


Nihče te ne napada, vendar Top Gear ne šteje kot objektivna oddaja. Tam si namreč videl domnevno enakovrednost obeh avtomobilov. SLR s svojimi 1800 kilogrami in petstopenjskim avtomatikom pač ni na istem nivoju kot CGT in Enzo. Avto je zgrešen poizkus združevanja koncepta superšportnika in grand tourerja. Vidiš nesmisel v prejšnjem stavku? Je pa vsekakor dobro reklamiran in prepoznaven, ker gre pač za "McLaren" (o tem, koliko je McLarnov razvojni tim s tem avtomobilom imel zares opraviti kroži veliko špekulacij, vendar kolikor vem ne prav veliko). Ne vem kje si našel primerjavo z M3, vendar je zabavna. Megane je superšportnik :mrgreen: !!!

DeTomaso:
Ferrari ni nič posebnega, če ne vzameš moje besede si čimprej priskrbi vozniški sedež, pa boš videl o čem govorim. Kot sem rekel, izdelajo jih malo, to pa je tudi vse. Kar se tiče kakršnekoli zgodovine sega Auto Union (prehodnik Porscheja in Audija) še v čas pred drugo svetovno vojno, ko so skupaj z MB dosegali tudi za danes izjemno impresivne mejnike.

Lp



Si bom priskrbel sedež v Ferrariju, enkrat že. Ampak, da me je že 3200GT navdušil bolj kot 911, potemn to pomeni, da me bo ferrari še bolj, ne??

Glede zgodovine pa poglej, kaj so dosegle srebrne puščice na nordschleife leta 1936 in leta 1936 proti eni tako pritlehni znamki kot je Alfa Romeo. ;) Bogi Tazio še svoje himne ni mogel slišati, zaradi arogantnosti nemcev, ki so tako kot že mnogokrat prej in še večkrat pozneje na dirkaliških stezah zopet klonili proti šalabajzastim makaronarjem.


Če te je 3200GT navdušil bolj kot 911, potem pa, se opravičujem, res ne veš o čem govoriš. 3200GT je res mehak in nevodljiv, tako da bodisi to, ali pa si res tako nastrojen proti NEmcem. Drugače pa ne vem kaj se toliko sekiraš glede arogantnih Nemcev? Tudi sam jih ne maram preveč, vendar to ne pomeni, da so njihovi izdelki zanič.
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Sr maj 18, 2005 10:32 pm

Volan je bil malo morda nekumunikativen, vsekakor pa je avtomobil v zavojih deloval mnogo bolj predvidljivo proti kot 911. Ne vem morda je imel ta, ki sem ga jaz peljal, kaj dodelano podvozje. Motor je vsekakor imel boljši in občutek kdaj je na meji in kdaj ne, tudi.

Glede nemcev pa sem res malo nastrojen, ker skozi zgodovino v poglavju športnih avtomobilov niso pokazali ne vem kaj, a jih vseeno mnogi kujejo v zvezde. Pa tudi doma smo jih imeli cel kup pa nekako niso bili ravno nadavtomobili. Imeli smo Audi 100 l.76, BMW 2002, Bmw 1602, Bmw 520 prva serija, druga serija, tretja serija, BMW 318 druga serija, tretja serija, VW Golf mislim, da enih pet modelov(pač čas parnih in neparnih številk pa je šel deda in je kupil tri naenkrat) , pa še kak passat bi se našel in še kaj.ž

Glede zgodovine nemcev pa je tako:

Kdo ima največ zmag v rallyu?
Kdo ima največ zmag v Formuli 1?
Kdo ima največ zmag v evropskem pokalu turnih avtomobilov?
Katera je edina znamka, ki je zmagala tako formulo 1, rally in 24 ur Le Mans?
Kateri je bil najhitrejši serijski avtomobil narejen pred drugo svetovno vojno?
Kateri je bil najbolj prestižen avtomobil pred drugo svetovno vojno?
Kateri je bil najhitrejši avtomobil na navadnih cestah (postavil rekord) pred drugo svetovno vojno?
Kateri avtomobil ima najvišje povprečje zmag na sezono v pokalu DTM?
Kateri je bil edini avtomobil s V6 motorjem, ki je zmagoval v DTM pokalu, napram tekmecom z V8 motorji?
Kateri avtomobil je bil edini doslej, ki je 6 krat zapored osvojil formulo 1?
Kateri avtomobil je bil edini doslej, ki je 6 krat zapored zmagal rally prvenstvo?
Kateri je bil prvi avtomobil z nizko presečnimi pnevmatikami na svetu?
Kateri avtomobil je bil prvi s samonosno karoserijo na svetu?

Naprej pa se mi ne da pisat. :(

Argumenti pač govorijo svoje, poslušamo pa jih kakor sami hočemo.
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Sr maj 18, 2005 11:06 pm

De_Tomaso je napisal/-a:Glede zgodovine nemcev pa je tako:

Kdo ima največ zmag v rallyu?
Kdo ima največ zmag v Formuli 1?
Kdo ima največ zmag v evropskem pokalu turnih avtomobilov?
Katera je edina znamka, ki je zmagala tako formulo 1, rally in 24 ur Le Mans?
Kateri je bil najhitrejši serijski avtomobil narejen pred drugo svetovno vojno?
Kateri je bil najbolj prestižen avtomobil pred drugo svetovno vojno?
Kateri je bil najhitrejši avtomobil na navadnih cestah (postavil rekord) pred drugo svetovno vojno?
Kateri avtomobil ima najvišje povprečje zmag na sezono v pokalu DTM?
Kateri je bil edini avtomobil s V6 motorjem, ki je zmagoval v DTM pokalu, napram tekmecom z V8 motorji?
Kateri avtomobil je bil edini doslej, ki je 6 krat zapored osvojil formulo 1?
Kateri avtomobil je bil edini doslej, ki je 6 krat zapored zmagal rally prvenstvo?
Kateri je bil prvi avtomobil z nizko presečnimi pnevmatikami na svetu?
Kateri avtomobil je bil prvi s samonosno karoserijo na svetu?

Naprej pa se mi ne da pisat. :(

Argumenti pač govorijo svoje, poslušamo pa jih kakor sami hočemo.



Da se kdo slučajno ne bo zmotil, na niti eno vprašanje ni mogoče odgovoriti z nemškim odgovorom. ;)
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec So maj 21, 2005 9:33 am

madonca se z dobrimi avtomobili vozte- pa ne sam da se vozte tud vozte jih
svaka čast
logično da se ne more primerjat jugec in enzo halo
pa logično je tud da enzo ni 5x bolši od f 430- sam je treba povedat da tud f 430 ni 10x bolši od megana
logično ker avtomobili z normalnim motorjem ne morjo pospešt v 0,3 s in prebijat zvočni zid, tud na ovinkih se ne da zarad gravitacije pelat 10x hitrejš od običnega avta......
neki morte odmislt pri primerjavah
CENE SO PRI TAKIH AVTIH POPOLNOMA NERELAVANTNE
slr se prodaja od 400k eur do 600.000
za nekoga ki si lahko privošči avto za pol mio eur ali pa milion, ga ne zanima kolk stane- kupu bo tisto kar si bo zaželel
lp
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS So maj 21, 2005 11:35 am

Sori TNT tokrat se ne strinjam s tabo... Enzo se mi zdi glede športnosti in tehnike (f1 komponente) precej pred carrero gt. Tut zasnovan je bol sportno (aerodinamika se mi zdi veliko bolj dirkalna npr.)...

Od kdaj so pravi sportniki roadsterji z usnjem in leseno bulo na menjalniku? :idea:
 
Uporabniški avatar
Bel-Tirid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1547
Pridružen: Po feb 09, 2004 7:52 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Bel-Tirid So maj 21, 2005 1:26 pm

PureTNT je napisal/-a:
kljukec je napisal/-a:
PureTNT je napisal/-a:
kljukec je napisal/-a:men so te teme prov zabavne
gledal sm primerjalni test porša gt in slra
pa sta tm tm
pol zveš da je enzo ''kinder jajček'' proti gt-ju
za slra ste si pa že razjasnl kva je- ga prehiti m3
m3 je prbližn isto kot imprza wrc-sti, k pa vemo da ni dost bolša na mobi krogu od megana- sport seveda
torej če povzamemo nekaj tem o katerih ste se razpisal
enzo= megan- sam da je le ta prostornejši, ma več zicov, lohka jih kupš še pa još za enga enzota.....
pa ne me zdej napadat, ker samo povzemam )v splošnem seveda) vse kar ste napisal do zdej
aja mal pomislte predn kurcate kakšnega super športinka- se ne imenuje za brezveze super športik- da nau spet pršl do takih primerjav
lp


Nihče te ne napada, vendar Top Gear ne šteje kot objektivna oddaja. Tam si namreč videl domnevno enakovrednost obeh avtomobilov. SLR s svojimi 1800 kilogrami in petstopenjskim avtomatikom pač ni na istem nivoju kot CGT in Enzo. Avto je zgrešen poizkus združevanja koncepta superšportnika in grand tourerja. Vidiš nesmisel v prejšnjem stavku? Je pa vsekakor dobro reklamiran in prepoznaven, ker gre pač za "McLaren" (o tem, koliko je McLarnov razvojni tim s tem avtomobilom imel zares opraviti kroži veliko špekulacij, vendar kolikor vem ne prav veliko). Ne vem kje si našel primerjavo z M3, vendar je zabavna. Megane je superšportnik :mrgreen: !!!

DeTomaso:
Ferrari ni nič posebnega, če ne vzameš moje besede si čimprej priskrbi vozniški sedež, pa boš videl o čem govorim. Kot sem rekel, izdelajo jih malo, to pa je tudi vse. Kar se tiče kakršnekoli zgodovine sega Auto Union (prehodnik Porscheja in Audija) še v čas pred drugo svetovno vojno, ko so skupaj z MB dosegali tudi za danes izjemno impresivne mejnike.

Lp

m3 sm najdu v temi slra- kjer bi ugotovil da je slr daleč najpočasnejši in najslabši avto, ki ga vsak 16v skor poči dol
gre sam zato, da sm hotu povdart kakšni nesmisli se pišejo na forumu
jst recimo bi mel slra prec ok tud gt al pa enzota :lol:
in sploh ne j***m če je za odtenek slabši čez ovinke- gre sigurn še ful dobr
folk preveč resno jemle, če je nekje vidu da je za pol sec slabši, pol pa takoj misl da je s svojim hyundajem 1.3 (pa brez zamere--ni blo tko mišlen, kokr se sliši) skor tolk hitr
zavedat se je trebada so po hitrosti naši avtomobili daleč pod hitrimi avti- ok nekateri forumovci jih seveda majo, ki pa so daleč daleč za nekim slrom, ki pa po moje ni zelo stran od enza recimo
seveda ne spada avto menjalnik v tak avto
res je tudi da senisem vopzil še z nobenim super športnikom, razni amgji in porsheji, pa vem približno kaj delajo in si sploh ne upam pomislt, kva bo delu nek bugatti z 1001 konjem
lp


Kar se tiče nesmislov se popolnoma zavedam, da se pišejo bedarije (Accent 1.3 ga pa že ne bo ujel. Mora biti vsaj Megane 1.6 16v!), vendar se sam dosti gibljem v krogu višjecenovnih vozil in ti povem, da je vse relativno. Misliš, da je Enzo res vreden toliko, kot pet (5!) F430? Kje pa, vendar se z vedno večjimi zmogljivostmi razmerje cena/zmogljivost prične povečevati v prid ceni. SLR bi vsekakor pokazal zadnje liču skoraj vsem vozilom (skoraj ;) ) na tem forumu, vendar to ni nek velik dosežek. Zakaj? Avto stane 450.000 EUR. Za ta denar pričakujem bodisi odlično uravnotežen ročni ali pa sekvenčni menjalnik, pričakujem lažji avto, ne 1800 kilskega prašiča, pričakujem urejeno aerodinamiko, ne stanja "in developoment" še več kot leto po splovitvi vozila. In to pri vozilu, ki je bilo od vseh treh velikih najbolj promovirano. Ni dvoma, da bi veliko ljudi neznansko uživalo v vožnji z njim, vendar avtomobil v primerjavi s Carrero GT in Enzom zbledi. Da ne boš rekel, zakaj ponovno omenjam njiju; SLR se je podtavil kot neposreden tekmec tema dvema voziloma, cenovno je v isti kategoriji, torej njegove pozitivne in negativne lastnosti dobijo popolnoma drugačno težo kot če bi primerjali recimo A3 in Astro.


ja, to da je SLR mejhn počasnejši kot konkurenta je res, je pa zato bolj udoben, lahko ga uporabljaš za vsakodnevne voznje (do stacune) meni (osebno) lepši od obeh dveh. Avto pritegne pozornost vsakega, ker je le najboljši mrcedes. ( sm bil presenecen, ko sem v kopru videl SLR-a in zraven 50 folka, ki so se slikali, eden pa po eden okoli 2 uri)
Če bi imel denar se nebi dolg odločal bi vzel SLR-a. tako kot se odlačajo skoraj vsi ki imajo denar za najboljše avte.

In seveda spet bomo prisli k, da je enzo bolj udoben kot SLR, da pri 300km/h ne plava kot SLR da je veliko hitrejsi, da je lazje vodljiv, ima vec opreme, se manj kvari... Isto kot tema "SLR".

Kateri je hitrejsi pri teh avtih so potrebna j***a, da avto vozis do limita. Kdor pa je tak da bi vozil miljon evrov do limita, pa itak nikoli nebo imel takega avta.
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
anel18
Novinec
 
Prispevkov: 133
Pridružen: To apr 26, 2005 1:12 am
Kraj: Postojna

Napisal/-a anel18 Po maj 23, 2005 9:51 pm

Odličen avto!!! Ampak ferrari kot formula....
anlee
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov