Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
XFX
Novinec
 
Prispevkov: 249
Pridružen: Sr maj 25, 2005 6:55 pm

Napisal/-a XFX So avg 27, 2005 8:56 am

Nixxon je napisal/-a:
Hmnja no. Men se je zdel glupo da pri športnih limuzinah skoraj več povdarka dajo na notranjost kot na vozne lastnosti. Poleg tega ima M5 več prostora zadaj, zmagal je pa vseeno CLS (baje zarad armaturke).

No kakorkoli. Rezultat je bil TOČNO tak kakršenga sem pričakoval: Merc je bolj udoben in mehkejši, M5 bolj hardcore in športen. Je bilo do sedaj tako z vsemi verzijami obeh avtov na trgu in tudi zdaj se ni nič spremenilo.


Zmagal je CSL, ker dopušča tudi udobno vožnjo in njegovega motorja ni potrebno vedno priganjat do 8k rpm. :P
Slika
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a don CONSIGLIO So avg 27, 2005 10:14 am

krt206 je napisal/-a:Mam doma oddajo s testom iz 5th geara, pa je avto res svaka mu čast


Fifth gear so rekli tudi, da je Evo VIII FQ400 zakon avto. Potem pa poglej kaj je Jeremy dokazal ;)

LP,
don CONSIGLIO
Slika
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide So avg 27, 2005 10:36 am

Norden je napisal/-a:Saj o tem avtu je že tekla debata. Glede na to, da se 500 konjev aktivira šele s posebnim gumbom, sicer pa se v osnovi avto vozi v "safe modu" in da ima omejeno število štartov (podobno kot ptica belka omejeno število vzletov) se človek vpraša, kako (kratko)trajno je to vozilo. Oljnih črpalk pa rajši ne omenjamo.
Pa še to- alfa 164 V6 turbo letnik '91 ima večjo litrsko moč motorja, pa zdrži čuda. In več deset štartov na polno brez težav. Prenos in podvozje morata pač biti prilagojena zmogljivosti motorja, pa je.


:clapclap :clapclap BRAVO!
Slika


don CONSIGLIO je napisal/-a:
krt206 je napisal/-a:Mam doma oddajo s testom iz 5th geara, pa je avto res svaka mu čast


Fifth gear so rekli tudi, da je Evo VIII FQ400 zakon avto. Potem pa poglej kaj je Jeremy dokazal ;)

LP,
don CONSIGLIO


Moraš vedet da je Top Gear bolj show kot resna oddaja in da se včasih poslužujejo takšnih ekstremov kot je primerjava z Stilotom da pokažejo da je avto "kao" crap, še čudno da ga niso peljali na teren in ga primerjali z defenderjem...Drugače rad gledam Top gear in me tovrstne "smešnice" ne motijo, se človek vsaj malo nasmeji, ampak njihovih ocen pa po večni ni resno za jemat. Kar se tega tiče je Tiff iz 5th geara bistveno bolj zanesljiv vir+da je boljši voznik...
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry So avg 27, 2005 3:13 pm

Norden je napisal/-a:Saj o tem avtu je že tekla debata. Glede na to, da se 500 konjev aktivira šele s posebnim gumbom, sicer pa se v osnovi avto vozi v "safe modu" in da ima omejeno število štartov (podobno kot ptica belka omejeno število vzletov) se človek vpraša, kako (kratko)trajno je to vozilo. Oljnih črpalk pa rajši ne omenjamo.
Pa še to- alfa 164 V6 turbo letnik '91 ima večjo litrsko moč motorja, pa zdrži čuda. In več deset štartov na polno brez težav. Prenos in podvozje morata pač biti prilagojena zmogljivosti motorja, pa je.


To, da primerjaš litrsko moč atmosfesrskega in turbo motorja pokaže tvoje (ne)znanje o avtomobilizmu. Mislš da je res problem dosečt magično mejo 100KM/l pri turbaču?Mala malica. Poskus to pri N/A motorju... ;)
Slika
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a don CONSIGLIO So avg 27, 2005 3:29 pm

Slide je napisal/-a:
Norden je napisal/-a:Saj o tem avtu je že tekla debata. Glede na to, da se 500 konjev aktivira šele s posebnim gumbom, sicer pa se v osnovi avto vozi v "safe modu" in da ima omejeno število štartov (podobno kot ptica belka omejeno število vzletov) se človek vpraša, kako (kratko)trajno je to vozilo. Oljnih črpalk pa rajši ne omenjamo.
Pa še to- alfa 164 V6 turbo letnik '91 ima večjo litrsko moč motorja, pa zdrži čuda. In več deset štartov na polno brez težav. Prenos in podvozje morata pač biti prilagojena zmogljivosti motorja, pa je.


:clapclap :clapclap BRAVO!
Slika


don CONSIGLIO je napisal/-a:
krt206 je napisal/-a:Mam doma oddajo s testom iz 5th geara, pa je avto res svaka mu čast


Fifth gear so rekli tudi, da je Evo VIII FQ400 zakon avto. Potem pa poglej kaj je Jeremy dokazal ;)

LP,
don CONSIGLIO


Moraš vedet da je Top Gear bolj show kot resna oddaja in da se včasih poslužujejo takšnih ekstremov kot je primerjava z Stilotom da pokažejo da je avto "kao" crap, še čudno da ga niso peljali na teren in ga primerjali z defenderjem...Drugače rad gledam Top gear in me tovrstne "smešnice" ne motijo, se človek vsaj malo nasmeji, ampak njihovih ocen pa po večni ni resno za jemat. Kar se tega tiče je Tiff iz 5th geara bistveno bolj zanesljiv vir+da je boljši voznik...


Vidiš, tukaj se pa niti približno ne strinjam s tabo. Top gear je res bolj show in nima veze, da je lahko Jeremy za odtenek slabši voznik kot Tiff. Jaz avtomobilske oddaje dojemam kot podajanje razumevanja.

Npr. isto se dogaja pri učenju smučanje (ali kakšnem drugem učenju). Tisti, ki je najboljši smučar ni praktično nikoli najboljši demonstrator, še manj nujno pa učitelj.

Isto je pri avt. oddaji. Jeremy vedno (ali pa vsaj skoraj) zadene point. Tiff (še manj pa ostali njegovi) pa po mojem ni tega zadel še niti enkrat. Pa od obeh oddaj sem pogledal skoraj vse serije. Menim, da gre za nek občutek postavljati si prava vprašanja. In Jeremy ni le novinar ali showman, zame je on že pravi filozof (vedno se sprašuje o bistvu nečesa).

Skratka, meni Fifth gear sploh ni slaba oddaja, vendar je Top Gear kilometre pred njimi.

LP,
don CONSIGLIO
Slika
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide So avg 27, 2005 3:46 pm

Vidiš don, že pri Micki je totalno zgrešil point...primerjal ga je z stilom da bi pokazal slabo elastičnost motorja...ja hudiča...ta avto ni za v natrpano mestno gnečo, ta avto je za na šrot al pa pisto, pa obrati skos nad tisto luknjo...
Tudi meni top gear NI slaba oddaja, ravno nasprotno, ampak nekatere njihove ugotovitve so pa...*jao*..., pa tudi tiste ki nimajo veze z BMW, da ne boš mislil da sem zaradi tega zdaj kaj pristranski... ;) Mi je pa Clarkson nasploh všeč kot voditelj, najbolj pa obožujem tisti humor in pri top gear skor vedno umiram od smeha...samo objektivnost pa ni ravno njegova vrlina...ampak če maš to v mislih ko gledaš, potem zlahka razbereš bolj objektivno oceno avtomobila...
Drugače pa saj veš...vsak ma svoj mnenje, ni panike če se ta razhajajo ;)
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a don CONSIGLIO So avg 27, 2005 4:08 pm

Slide je napisal/-a:Vidiš don, že pri Micki je totalno zgrešil point...primerjal ga je z stilom da bi pokazal slabo elastičnost motorja...ja hudiča...ta avto ni za v natrpano mestno gnečo, ta avto je za na šrot al pa pisto, pa obrati skos nad tisto luknjo...
Tudi meni top gear NI slaba oddaja, ravno nasprotno, ampak nekatere njihove ugotovitve so pa...*jao*..., pa tudi tiste ki nimajo veze z BMW, da ne boš mislil da sem zaradi tega zdaj kaj pristranski... ;) Mi je pa Clarkson nasploh všeč kot voditelj, najbolj pa obožujem tisti humor in pri top gear skor vedno umiram od smeha...samo objektivnost pa ni ravno njegova vrlina...ampak če maš to v mislih ko gledaš, potem zlahka razbereš bolj objektivno oceno avtomobila...
Drugače pa saj veš...vsak ma svoj mnenje, ni panike če se ta razhajajo ;)


To, da moraš imeti pri gledanju neko mero kritičnosti, ampak sam menim, da ti jo prav sam Clarksson napelje.

Jaz sem recimo videl point pri micki drugje kot ti. V bistvu je hotel on pokazati, da je to nemogoče hiter avtomobil (primerjava z Lambotom....), po drugi strani pa je hotel pokazati tisto najbolj hudo pomanjklivost micke in naredil zopet še eno pretirano primerjavo. Ki pa še zdaleč ni bila neumesna. Jaz bi trdil prej obratno. Razumljivo, da je micka športen avto in da ne j**e več kot toliko elastičnosti...ampak vseeno bi ga lahko imel vsaj toliko kot en švoh družinski avto. In to se meni zdi point vsega. V povzetku pa tudi pove, da je sicer zelo dober avto, da pa bi zaradi slabosti raje vzel FQ320 (kjer slabosti ne pridejo do izraza).

Se pa strinjam glede mnenj ;)

..... :oops: naslov teme..... :roll: pardon fantje. Govorimo o M5 :P

LP,
don CONSIGLIO
Slika
 
Norden
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Ne dec 14, 2003 10:31 pm

Napisal/-a Norden So avg 27, 2005 7:30 pm

Mick Jerry je napisal/-a:
Norden je napisal/-a:Saj o tem avtu je že tekla debata. Glede na to, da se 500 konjev aktivira šele s posebnim gumbom, sicer pa se v osnovi avto vozi v "safe modu" in da ima omejeno število štartov (podobno kot ptica belka omejeno število vzletov) se človek vpraša, kako (kratko)trajno je to vozilo. Oljnih črpalk pa rajši ne omenjamo.
Pa še to- alfa 164 V6 turbo letnik '91 ima večjo litrsko moč motorja, pa zdrži čuda. In več deset štartov na polno brez težav. Prenos in podvozje morata pač biti prilagojena zmogljivosti motorja, pa je.


To, da primerjaš litrsko moč atmosfesrskega in turbo motorja pokaže tvoje (ne)znanje o avtomobilizmu. Mislš da je res problem dosečt magično mejo 100KM/l pri turbaču?Mala malica. Poskus to pri N/A motorju... ;)


Seveda sem govoril o vzdržljivosti motorja, ki je pri prisilno polnjenem še toliko bolj pod vprašajem. Pa vendarle bi si upal trditi, da v tem primeru turbo nemara celo traja dlje. Kljub nadtlaku in večji litrski moči. Ti je zdaj kaj bolj jasno?
Most of the parts that break on the 156 are made in Germany
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS Ne avg 28, 2005 1:02 pm

don CONSIGLIO je napisal/-a:
krt206 je napisal/-a:Mam doma oddajo s testom iz 5th geara, pa je avto res svaka mu čast


Fifth gear so rekli tudi, da je Evo VIII FQ400 zakon avto. Potem pa poglej kaj je Jeremy dokazal ;)

LP,
don CONSIGLIO



Kaj pa je dokazal? Da lahko nardi mitsubishi hitrejsi serijski avto kot katerikoli audi, bmw ali lamborghini?? al mogoce to da na liter prostornine proizvede avto 200 konjev kljub temu pa dobis 3letno absolutno garancijo, mogoce pa najbolj sofisticiran 4x4 pogon na svetu? Nevem a vas je res tok impresioniralo tisto pospesevanje z 5to z dizlom? Formula sploh ne more speljat tko pa se ji zarad tega noben noben ne posmehuje...
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a don CONSIGLIO Ne avg 28, 2005 1:19 pm

HajdukS je napisal/-a:
don CONSIGLIO je napisal/-a:
krt206 je napisal/-a:Mam doma oddajo s testom iz 5th geara, pa je avto res svaka mu čast


Fifth gear so rekli tudi, da je Evo VIII FQ400 zakon avto. Potem pa poglej kaj je Jeremy dokazal ;)

LP,
don CONSIGLIO



Kaj pa je dokazal? Da lahko nardi mitsubishi hitrejsi serijski avto kot katerikoli audi, bmw ali lamborghini?? al mogoce to da na liter prostornine proizvede avto 200 konjev kljub temu pa dobis 3letno absolutno garancijo, mogoce pa najbolj sofisticiran 4x4 pogon na svetu? Nevem a vas je res tok impresioniralo tisto pospesevanje z 5to z dizlom? Formula sploh ne more speljat tko pa se ji zarad tega noben noben ne posmehuje...


Sem dva posta bolj gor napisal. Ne bom stokrat razlagal ene stvari, kjer ne pišem nič provokativnega in spornega. Samo dejstva. Sem povedal, da se strinjam z Jeremyjem in bi raje mel FQ320. Pa formula ni registrirana za vsakdanjo rabo. Če ni bilo dovolj razvidno bom zdej pojasnil, da smatram ta avto kot idealen, če ga ne misliš uporabljat za normalno vožnjo.

To je to. Sicer pa ne vem zakaj je treba še razpravljat o tem. Tema je M5 ;)

LP,
don CONSIGLIO
Slika
 
Uporabniški avatar
swifthead
Novinec
 
Prispevkov: 335
Pridružen: Po sep 20, 2004 4:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a swifthead To avg 30, 2005 11:36 am

se strinjam z don Consigliom!!!
Slika
 
Uporabniški avatar
krt206
Uporabnik
 
Prispevkov: 889
Pridružen: Ne mar 06, 2005 12:10 pm
Kraj: Kjer sem

Napisal/-a krt206 Če sep 01, 2005 7:24 pm

Šele zdejle sm videl del, v katerem jeremy testira m5 in moram rečt, da nevem zakaj se prepirate ker je tut jeremy reku, da je to najboljši avto kar ga je kdaj vozil in da je enostavno epski
Slika
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch Če sep 01, 2005 8:13 pm

Ne najbolsi je reku za F430, se pa m5 pribliza zelo. Sicer pa vsake toliko casa menja, ker avto je najbolsi za vozt, vsak tedn skor drgac. :D
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a FireSTORM Če sep 01, 2005 8:51 pm

Zm3-D3n je napisal/-a:RESPECTA!!!!!!!!!


ali-g :lol:

res
RESPECT(A)!!!!
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 23 gostov