Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Po nov 14, 2005 6:40 pm

Popravek: Moj rekord z 350Z natunano je 8 minut in 2 sekundi. 8) Eden je 8:07 dva 8:17 ostalo pa nad 8:20.Sem šel zanalašč preverit. :lol:

Vem, da je le igra ampak kolikor mi je znano so razlike med to igro in resnico le malenkostne. Nekje sem slišal za vzporeden posnetek pravega M3 (Al Skylina ali karkoli že) in iz GT4 in sta skoraj identična. :shock:

Se pa strinjam, da je Ferrari še vedno veliko več kot samo ime...ampak da pri Porscheju za plačan denar dobiš veliko več!

Po domače povedano Ferrari je VW, Porš pa Hyundai. Pa, da ne bo kdo resno vzel. :lol:
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch Po nov 14, 2005 7:58 pm

Glede Ferrari vs Porsche sem ze povedal svoje mnenje in seveda je tudi res, da dobis pri Porscheju vec za denar, kako tudi ne, saj je cenejsi. Ferrari nima samo ime in tudi vecina novinarjev, ki so ne-nemci pravijo, da so trenutno dalec pred vsemi, to je tudi Jeremy rekel, pa ceprav ga noben resno ne jemle, ker je komicen. Imam zelo rad it. avte in bi si nekega dne res zelo zelel Maserati oz. Ferrari, mi je pa nekako Porsche ne tako pozerski in boxer-turbo zame ena najbolsih kombinacij.
O legi pa raje nebi, ker pac nisem vozil ne eno ne drugo, tako da "strokovne" prijave niso primerne, vem pa to, da je Porsche od prvih RR (rear engine - rear wheel drive) zelo napredoval in ne pristanes za vsako napako v malinah.
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Po nov 14, 2005 9:30 pm

Dejch je napisal/-a:Glede Ferrari vs Porsche sem ze povedal svoje mnenje in seveda je tudi res, da dobis pri Porscheju vec za denar, kako tudi ne, saj je cenejsi. Ferrari nima samo ime in tudi vecina novinarjev, ki so ne-nemci pravijo, da so trenutno dalec pred vsemi, to je tudi Jeremy rekel, pa ceprav ga noben resno ne jemle, ker je komicen. Imam zelo rad it. avte in bi si nekega dne res zelo zelel Maserati oz. Ferrari, mi je pa nekako Porsche ne tako pozerski in boxer-turbo zame ena najbolsih kombinacij.
O legi pa raje nebi, ker pac nisem vozil ne eno ne drugo, tako da "strokovne" prijave niso primerne, vem pa to, da je Porsche od prvih RR (rear engine - rear wheel drive) zelo napredoval in ne pristanes za vsako napako v malinah.


Kar se tiče napak, za katere pristaneš v malinah, te lahko "razveselim", da boš z GT2 in GT3 še vedno z zelo malo trudo obiral svoje najljubše sadje. Top Geara sam ne jemljem resno, ker ni namenjen resni obravnavi vozil, temveč zabavi. Prav zaradi tega ga tudi sam redno gledam. O tem koliko pred vsemi je Ferrari, ti pove to, da ima 996 Turbo S letnika 2005 s športnim podvozjem celo boljše performanse kot F430. Glede na to, da so prva vozila na trg prišla konec leta 1999, je to nezanemarljiv dosežek. Sam se bom v prihodnje raje držal P-carov.

Tattoo:
Radical SR8 je ravno toliko cestno vozilo kot kak čoln. Dejstvo je, da ga v veliko državah ne moreš homologirati za cestno uporabo, poleg tega pa gre za res popolnoma oskubljeno vozilo. Carrera GT je na drugi strani pravo cestno vozilo, z vso pripadajočo varnostno in udobnostno opremo. Zato nas v mojih krogih večina Carrero GT obravnava kot rekorderja za cestna vozila.

P.S.: Časi v GT4 so kar se Nordschleifa tiče zelo ohlapni.

Lp
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Po nov 14, 2005 10:32 pm

PureTNT je napisal/-a:Tattoo:
Radical SR8 je ravno toliko cestno vozilo kot kak čoln. Dejstvo je, da ga v veliko državah ne moreš homologirati za cestno uporabo, poleg tega pa gre za res popolnoma oskubljeno vozilo. Carrera GT je na drugi strani pravo cestno vozilo, z vso pripadajočo varnostno in udobnostno opremo. Zato nas v mojih krogih večina Carrero GT obravnava kot rekorderja za cestna vozila.

Lp


Ja saj vem, da je Radical SR8 na robu legalnosti (če ni že čez rob), ampak uradno je prvi na lestvici road legal avtomobilov - pa čeprav so morali ZELO ZELO 'raztegniti' homologacijska pravila o legalnosti, da so SR8 spravili skozi. :lol: Je pa seveda res, da če pa gledamo samo čase resnično legalnih cestnih avtomobilov, je pa najhitrejči Porsche Carrera GT! :)
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
Biskvitek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 582
Pridružen: Ne apr 25, 2004 9:05 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Biskvitek Sr nov 16, 2005 9:29 pm

Našel eno slikco od GT3....
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
Tilen
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1145
Pridružen: Če avg 28, 2003 7:44 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Tilen Pe nov 18, 2005 12:53 pm

Biskvitek je napisal/-a:Našel eno slikco od GT3....
Slika


Če tipo ne bolj gledal na cesto, ne bo več dolg nov :lol: GT3 je dirkaški avto in ne pozerski, stari ata za volanom! :P :lol:
Slika
 
Uporabniški avatar
dr. Samo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: Sr maj 25, 2005 10:57 am
Kraj: Kranjstrdam

Napisal/-a dr. Samo Pe nov 18, 2005 1:38 pm

Biskvitek je napisal/-a:Našel eno slikco od GT3....
Slika


Ful hud :shock:
Pa še črn je :wink:
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Pe nov 18, 2005 2:18 pm

Tilen je napisal/-a:
Biskvitek je napisal/-a:Našel eno slikco od GT3....
Slika


Če tipo ne bolj gledal na cesto, ne bo več dolg nov :lol: GT3 je dirkaški avto in ne pozerski, stari ata za volanom! :P :lol:


Tale star ata je zagotovljeno boljši voznik od vseh uporabnikov teh forumov. Pa tudi veliko drugih...
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Pe nov 18, 2005 4:05 pm

PureTNT je napisal/-a:Tale star ata je zagotovljeno boljši voznik od vseh uporabnikov teh forumov. Pa tudi veliko drugih...

:lol: Točno tako!!! :lol:

Tale ata mogoče Walther Röhrl?!
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Pe nov 18, 2005 6:55 pm

Tattoo- je napisal/-a:
PureTNT je napisal/-a:Tale star ata je zagotovljeno boljši voznik od vseh uporabnikov teh forumov. Pa tudi veliko drugih...

:lol: Točno tako!!! :lol:

Tale ata mogoče Walther Röhrl?!


Ne, to ni on. Je pa član tovarniške testne ekipe.
 
Uporabniški avatar
AMG Kompressor
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: Če nov 03, 2005 5:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a AMG Kompressor Sr nov 23, 2005 4:57 pm

čist huda fotka....pa ata je vrjetn gledal levo, k je po desno zavil :idea:
Slika
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch So nov 26, 2005 8:35 pm

PureTNT: Ker pravis, da si vozil GT2 in GT3. Ali bi lahko povedal, zakaj sta tezka za vozit tocno?
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a don CONSIGLIO So nov 26, 2005 8:54 pm

Dejch je napisal/-a:PureTNT: Ker pravis, da si vozil GT2 in GT3. Ali bi lahko povedal, zakaj sta tezka za vozit tocno?


Vajine osebne stvari uredita po zasebnih sporočilih, prosim.

LP,
don CONSIGLIO
Slika
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch So nov 26, 2005 9:22 pm

Sej to ni osebna stvar. Navaja se tudi na GT3 in kaksne vozne lasnosti ima. Res pa je, da ni za prihajoci model. Mislm, da dost folka daje dosti bol off topic poste in raje uno popravljajte. Je pac samo vprasanje in cisto nic drugega.
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a don CONSIGLIO So nov 26, 2005 9:27 pm

Se nanašam predvsem na vse tvoje poste (tudi TNTjeve, ampak ti si začel) v debati "Kaj narediti takemu norcu". Niti približno me ne zanima kaj imata, ampak zagotovo tega ne bosta reševala tukaj. Če mi imaš še kaj za povedat te prosim, da mi pišeš na PM.

Tukaj je razprave o tem konec.

LP,
don CONSIGLIO
Slika
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch So nov 26, 2005 9:42 pm

Cisto nic nimava in ne vem od kje tebi, da karkoli imava? Karkoli sem njemu napisal ni bilo osebne narave, ni bilo sovrazno misljeno in ce on to ve, bi lahko ostali tudi. Nobenega podjebavanja ni bilo iz moje strani in vse kar sem jaz povdaril v omenjenem topicu, je to, da tudi on kot vsak ga je znal usrat in nisem nikoli povdarjal cisto nic drugega. Tako da mislim, da bos sedaj dojel, da ni niti to vprašanje mišljeno provokacijsko, ampak samo informativno, ker jaz nisem vozil in me samo zanima. Kaj je tukaj narobe pa prosim obrazlozi, ce bo obrazlozitev dobra, bom sel na PM, ker tukaj definitivno nisem, da delam tezave.
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Ne nov 27, 2005 10:42 am

Dejch je napisal/-a:Cisto nic nimava in ne vem od kje tebi, da karkoli imava? Karkoli sem njemu napisal ni bilo osebne narave, ni bilo sovrazno misljeno in ce on to ve, bi lahko ostali tudi. Nobenega podjebavanja ni bilo iz moje strani in vse kar sem jaz povdaril v omenjenem topicu, je to, da tudi on kot vsak ga je znal usrat in nisem nikoli povdarjal cisto nic drugega. Tako da mislim, da bos sedaj dojel, da ni niti to vprašanje mišljeno provokacijsko, ampak samo informativno, ker jaz nisem vozil in me samo zanima. Kaj je tukaj narobe pa prosim obrazlozi, ce bo obrazlozitev dobra, bom sel na PM, ker tukaj definitivno nisem, da delam tezave.


Don, ni nobene provokacije. Dejch, si že kdaj slišal za lift oversteer? Ko pri vozilu, ki ima toliko teže nad zadnjo osjo popustiš plin, zadek divje odnese v smeri vožnje. Drugače takšnega vozila voziti pri normalnih hitrostih ni nobena znanost, vendar se pri večjih hitrostih zahtevnost potencira. Čim boš z GT3 v ovinek prišel s preveč plina in ga boš popustil, boš doživel najgrozljivejšo reakcijo, kar si jih kdaj doživel. Nadaljni dogodki so odvisni od spretnosti ter malo tudi od sreče. GT2 je še zahtevnejši zaradi dokaj opazne "stopničke" pri ca. 3500 obratih, kar se ti lahko poleg že naštetih karakteristik GT3 maščuje pri vožnji iz ovinka, ko dodaš plin. Kolesa zakopljejo, zadek postane nestabilen in ga odnese, spustiš plin in avto se zavrti. Ob tem zelo trdo nastavljeno podvozje ne pomaga (čeprav jih iz tovarne načeloma pošiljajo nastavljene za podkrmarjenje). Da ne omenjam dejstva, da oba avtomobila tehtata prek 1400 kg. Nova GT3 in GT2 bosta PSM imela serijsko ravno zaradi teh značilnosti.

Lp
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch Ne nov 27, 2005 11:07 am

PureTNT je napisal/-a:
Dejch je napisal/-a:Cisto nic nimava in ne vem od kje tebi, da karkoli imava? Karkoli sem njemu napisal ni bilo osebne narave, ni bilo sovrazno misljeno in ce on to ve, bi lahko ostali tudi. Nobenega podjebavanja ni bilo iz moje strani in vse kar sem jaz povdaril v omenjenem topicu, je to, da tudi on kot vsak ga je znal usrat in nisem nikoli povdarjal cisto nic drugega. Tako da mislim, da bos sedaj dojel, da ni niti to vprašanje mišljeno provokacijsko, ampak samo informativno, ker jaz nisem vozil in me samo zanima. Kaj je tukaj narobe pa prosim obrazlozi, ce bo obrazlozitev dobra, bom sel na PM, ker tukaj definitivno nisem, da delam tezave.


Don, ni nobene provokacije. Dejch, si že kdaj slišal za lift oversteer? Ko pri vozilu, ki ima toliko teže nad zadnjo osjo popustiš plin, zadek divje odnese v smeri vožnje. Drugače takšnega vozila voziti pri normalnih hitrostih ni nobena znanost, vendar se pri večjih hitrostih zahtevnost potencira. Čim boš z GT3 v ovinek prišel s preveč plina in ga boš popustil, boš doživel najgrozljivejšo reakcijo, kar si jih kdaj doživel. Nadaljni dogodki so odvisni od spretnosti ter malo tudi od sreče. GT2 je še zahtevnejši zaradi dokaj opazne "stopničke" pri ca. 3500 obratih, kar se ti lahko poleg že naštetih karakteristik GT3 maščuje pri vožnji iz ovinka, ko dodaš plin. Kolesa zakopljejo, zadek postane nestabilen in ga odnese, spustiš plin in avto se zavrti. Ob tem zelo trdo nastavljeno podvozje ne pomaga (čeprav jih iz tovarne načeloma pošiljajo nastavljene za podkrmarjenje). Da ne omenjam dejstva, da oba avtomobila tehtata prek 1400 kg. Nova GT3 in GT2 bosta PSM imela serijsko ravno zaradi teh značilnosti.

Lp


Hvala. Spraseval sem pa zato, ker dosti ljudi govori, da sta sinfoniji za vozit in ne tezavna. Seveda jih vozil se v zivljenju niso.
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Ne nov 27, 2005 11:42 am

Dejch je napisal/-a:
PureTNT je napisal/-a:
Dejch je napisal/-a:Cisto nic nimava in ne vem od kje tebi, da karkoli imava? Karkoli sem njemu napisal ni bilo osebne narave, ni bilo sovrazno misljeno in ce on to ve, bi lahko ostali tudi. Nobenega podjebavanja ni bilo iz moje strani in vse kar sem jaz povdaril v omenjenem topicu, je to, da tudi on kot vsak ga je znal usrat in nisem nikoli povdarjal cisto nic drugega. Tako da mislim, da bos sedaj dojel, da ni niti to vprašanje mišljeno provokacijsko, ampak samo informativno, ker jaz nisem vozil in me samo zanima. Kaj je tukaj narobe pa prosim obrazlozi, ce bo obrazlozitev dobra, bom sel na PM, ker tukaj definitivno nisem, da delam tezave.


Don, ni nobene provokacije. Dejch, si že kdaj slišal za lift oversteer? Ko pri vozilu, ki ima toliko teže nad zadnjo osjo popustiš plin, zadek divje odnese v smeri vožnje. Drugače takšnega vozila voziti pri normalnih hitrostih ni nobena znanost, vendar se pri večjih hitrostih zahtevnost potencira. Čim boš z GT3 v ovinek prišel s preveč plina in ga boš popustil, boš doživel najgrozljivejšo reakcijo, kar si jih kdaj doživel. Nadaljni dogodki so odvisni od spretnosti ter malo tudi od sreče. GT2 je še zahtevnejši zaradi dokaj opazne "stopničke" pri ca. 3500 obratih, kar se ti lahko poleg že naštetih karakteristik GT3 maščuje pri vožnji iz ovinka, ko dodaš plin. Kolesa zakopljejo, zadek postane nestabilen in ga odnese, spustiš plin in avto se zavrti. Ob tem zelo trdo nastavljeno podvozje ne pomaga (čeprav jih iz tovarne načeloma pošiljajo nastavljene za podkrmarjenje). Da ne omenjam dejstva, da oba avtomobila tehtata prek 1400 kg. Nova GT3 in GT2 bosta PSM imela serijsko ravno zaradi teh značilnosti.

Lp


Hvala. Spraseval sem pa zato, ker dosti ljudi govori, da sta sinfoniji za vozit in ne tezavna. Seveda jih vozil se v zivljenju niso.


Saj, da ne boš narobe razumel. Če imaš dovolj spretnosti in izkušenj sta res uživaška, vendar se težave pojavijo, ko nekaj narediš narobe.
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov