Cyrus je napisal/-a:Eh jest bi bil že z R32 kr zadovoljen
jaz pa že z CTR da bi te jezu
_VeNoM_ je napisal/-a:
Volkswagen golf R36
Bomba v kompaktnem razredu
Najzmogljivejša različica zlatega Volkswagnovega kompaktneža kaže, kako se lahko iz navadnega serijskega avtomobila ustvari pravi bolid.
Golf pete generacije se je zavihtel zelo visoko, a vseeno ni izpolnil vseh pričakovanj, nova astra pa že grozi s prevzemom prvega mesta najbolje prodajanega avtomobila v kompaktnem razredu, kjer že dobra tri desetletja vlada njegovo veličanstvo golf. Zato je Volkswagnov vodja, dr. Bernd Pischetsrieder, ukazal, da naslednika najbolj športne različice golfa, R32, predstavijo svetu že septembra, torej ta mesec, na pariškem avtosalonu. Naslednik, ki nosi oznako R36, je sicer še koncept, ki bo svojo tržno predstavitev doživel šele po analizi mnenj strokovne javnosti, novinarjev in drugih obiskovalcev salona. Vendar pa je že sama napoved predstavitve dovolj, da ljubiteljem cestnih 'dirkalnikov' hitreje požene kri po žilah.
Da spomnimo, najzmogljivejša 'štirka', golf R32, je opremljen z motorjem 3.2 V6 s 177 kilovati (241 KM), ki ga požene do 247 km/h, pospešek do prvih 100 km/h pa traja vsega 6,6 sekunde. V golfu R32 so bili v najboljši kombinaciji združene oprema, moč, zmogljivosti in tehnologija. Vse je bilo za oceno odlično, dokler ni prišla alfa 147 GTA z 250 konjskimi močmi oz. 184 kilovati, ki je ponudila boljše zmogljivosti kot nemški tekmec.
Strogi Volkswagnov vodja, ki je pred tem predsedoval BMW-ju, tega preprosto ni mogel sprejeti. Zato je svojemu razvojnemu oddelku takoj naložil, da mora biti nova različica ultrašportnega golfa še zmogljivejša in še boljša od predhodnika ter prehiteti vse tekmece. Da bi ugodili vodji, so morali strokovnjaki prostornino motorja V6 s 3,2 povečati na 3,6 litra, kar je ob izdatni dodelavi sistema za napajanje, vžig in izpuh moč motorja povečalo na 206 kW (280 KM). Motor deluje s tehnologijo neposrednega vbrizga goriva FSI (Fuel Stratified Injection), kar pomeni večplastno polnjenje. To deluje tako, da utoru valjev lokalno doseže bogata zmes, ki se usmeri na svečko in se enostavno vžge. V drugih delih valja je zmes osiromašena (namesto razmerja zraka in goriva 14,7 : 1 je razmerje 30 : 1 ali celo 50 : 1). Tako je celotna zmes osiromašena, kar velja samo v primeru majhne in srednje obremenjenosti motorja. V kombinaciji z vrhunsko aerodinamiko je zagotovljena tudi relativno ugodna poraba goriva, ki se giblje od 9 do 13 litrov na sto kilometrov (povprečje 11 l/100 km).
HajdukS je napisal/-a:Slide: v teh uradnih podatkih od top geara ki si jih ti napisal je samo stock 265KM evo 8. Poglej si oddaje z verzijami fq300 pa fq400Kolega pred tabo je kr prav napisal... Cajti (mam te oddaje sam se mi ne da iskat) so pa mensezdi okol 1:25 FQ300 pa nekaj pod 1:22 FQ400...
Slide je napisal/-a:No da ne bo tle preveč ugibanj...Alfa je vozila krog 1:30, Micka Evo VIII je vozila 1.28.9, EVO VIII s primerljivo močjo torej 320 KM, pa je mel že čas 1.26...kar pomeni 4 sekunde oziroma celo večnost...to je izredno hiter avto in bil je hitrejši celo od lotusovega exige-a![]()
Drugač pa...uradni podatki, da se ne bote![]()
URADNI PODATKI SO NA 2. STRANI, šparamo s prostorom
Manjka pa še čisto na vrhu Carrera GT ki je mela čas 1.19.8 torej najhitrejši avto na testni progi Top Gear doslej...
Če bo mela pa res tri samozaporne dif. nasledna 147 GTA, pol bo pa R32 najmanjši problem...bo skor težko konkurenco najditAmpak če jih bo pa zagotovo mela, je pa pomoje še vprašanje...Pa recimo da bojo odpravl tud učink težkega nosu...pol bo res zanimiv boj v tem razredu
LP
HajdukS je napisal/-a:Res je ja, sm preveru.![]()
Sam tazadnga z fq400 nism najdu a mogoce ves kok je mel cajt tocno?
Po forumu brska: Google [Bot] in 15 gostov