Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
mistervegas
Uporabnik
 
Prispevkov: 863
Pridružen: Sr sep 15, 2004 12:45 am
Kraj: Ptuj, okolica

Napisal/-a mistervegas Ne feb 27, 2005 9:43 pm

Cyrus je napisal/-a:Eh jest bi bil že z R32 kr zadovoljen :lol:


jaz pa že z CTR da bi te jezu
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a don CONSIGLIO So mar 12, 2005 9:14 pm

Tukaj je še en zelo verjeten fotošop na temo R36! Uživajte:

Slika

Zakon!

LP,
don CONSIGLIO
Slika
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate So mar 12, 2005 10:51 pm

don CONSIGLIO je napisal/-a:Uživajte


Tocno tako 8)
Slika
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS Ne mar 13, 2005 1:30 pm

Konkurenca evotu in imprezi?! LOL. :D :shock: :D
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS Ne mar 13, 2005 1:36 pm

Slide: v teh uradnih podatkih od top geara ki si jih ti napisal je samo stock 265KM evo 8. Poglej si oddaje z verzijami fq300 pa fq400 :twisted: Kolega pred tabo je kr prav napisal... Cajti (mam te oddaje sam se mi ne da iskat) so pa mensezdi okol 1:25 FQ300 pa nekaj pod 1:22 FQ400...
 
Uporabniški avatar
Lesane Parish Crooks
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Ne dec 19, 2004 2:12 pm

Napisal/-a Lesane Parish Crooks Ne mar 13, 2005 1:56 pm

_VeNoM_ je napisal/-a:Slika

Volkswagen golf R36
Bomba v kompaktnem razredu



Najzmogljivejša različica zlatega Volkswagnovega kompaktneža kaže, kako se lahko iz navadnega serijskega avtomobila ustvari pravi bolid.

Golf pete generacije se je zavihtel zelo visoko, a vseeno ni izpolnil vseh pričakovanj, nova astra pa že grozi s prevzemom prvega mesta najbolje prodajanega avtomobila v kompaktnem razredu, kjer že dobra tri desetletja vlada njegovo veličanstvo golf. Zato je Volkswagnov vodja, dr. Bernd Pischetsrieder, ukazal, da naslednika najbolj športne različice golfa, R32, predstavijo svetu že septembra, torej ta mesec, na pariškem avtosalonu. Naslednik, ki nosi oznako R36, je sicer še koncept, ki bo svojo tržno predstavitev doživel šele po analizi mnenj strokovne javnosti, novinarjev in drugih obiskovalcev salona. Vendar pa je že sama napoved predstavitve dovolj, da ljubiteljem cestnih 'dirkalnikov' hitreje požene kri po žilah.
Da spomnimo, najzmogljivejša 'štirka', golf R32, je opremljen z motorjem 3.2 V6 s 177 kilovati (241 KM), ki ga požene do 247 km/h, pospešek do prvih 100 km/h pa traja vsega 6,6 sekunde. V golfu R32 so bili v najboljši kombinaciji združene oprema, moč, zmogljivosti in tehnologija. Vse je bilo za oceno odlično, dokler ni prišla alfa 147 GTA z 250 konjskimi močmi oz. 184 kilovati, ki je ponudila boljše zmogljivosti kot nemški tekmec.
Strogi Volkswagnov vodja, ki je pred tem predsedoval BMW-ju, tega preprosto ni mogel sprejeti. Zato je svojemu razvojnemu oddelku takoj naložil, da mora biti nova različica ultrašportnega golfa še zmogljivejša in še boljša od predhodnika ter prehiteti vse tekmece. Da bi ugodili vodji, so morali strokovnjaki prostornino motorja V6 s 3,2 povečati na 3,6 litra, kar je ob izdatni dodelavi sistema za napajanje, vžig in izpuh moč motorja povečalo na 206 kW (280 KM). Motor deluje s tehnologijo neposrednega vbrizga goriva FSI (Fuel Stratified Injection), kar pomeni večplastno polnjenje. To deluje tako, da utoru valjev lokalno doseže bogata zmes, ki se usmeri na svečko in se enostavno vžge. V drugih delih valja je zmes osiromašena (namesto razmerja zraka in goriva 14,7 : 1 je razmerje 30 : 1 ali celo 50 : 1). Tako je celotna zmes osiromašena, kar velja samo v primeru majhne in srednje obremenjenosti motorja. V kombinaciji z vrhunsko aerodinamiko je zagotovljena tudi relativno ugodna poraba goriva, ki se giblje od 9 do 13 litrov na sto kilometrov (povprečje 11 l/100 km).


:con :clapclap :clapclap
to si pa dobr povedu!!!
tisti k pa vn hodte s hlodi,drvmi,jajci in podobnimi zadevami ,se greste pa lohk nazaj okol bloka z BMX -om pojat,pa slikce svojih talkih,"hipersuperduperekstafantastičnih artefaktov na 4 zvitih feltnah gledat"

LP
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Ne mar 13, 2005 3:30 pm

HajdukS je napisal/-a:Slide: v teh uradnih podatkih od top geara ki si jih ti napisal je samo stock 265KM evo 8. Poglej si oddaje z verzijami fq300 pa fq400 :twisted: Kolega pred tabo je kr prav napisal... Cajti (mam te oddaje sam se mi ne da iskat) so pa mensezdi okol 1:25 FQ300 pa nekaj pod 1:22 FQ400...


Tole je moj izvirni post :huh: Glej rdeč tekst...
Slide je napisal/-a:No da ne bo tle preveč ugibanj...Alfa je vozila krog 1:30, Micka Evo VIII je vozila 1.28.9, EVO VIII s primerljivo močjo torej 320 KM, pa je mel že čas 1.26...kar pomeni 4 sekunde oziroma celo večnost...to je izredno hiter avto in bil je hitrejši celo od lotusovega exige-a :wink:

Drugač pa...uradni podatki, da se ne bote :/:o:/
URADNI PODATKI SO NA 2. STRANI, šparamo s prostorom

Manjka pa še čisto na vrhu Carrera GT ki je mela čas 1.19.8 torej najhitrejši avto na testni progi Top Gear doslej...
Če bo mela pa res tri samozaporne dif. nasledna 147 GTA, pol bo pa R32 najmanjši problem...bo skor težko konkurenco najdit :wink: Ampak če jih bo pa zagotovo mela, je pa pomoje še vprašanje...Pa recimo da bojo odpravl tud učink težkega nosu...pol bo res zanimiv boj v tem razredu

LP


Če bi prebral dobro moj post, bi morda opazil še kaj drugega kot samo tiste uradne čase...beri ZAČETEK posta in kakšen čas je dosegl normalni Evo s 300 KM(1:28,6) ja prav si prebral, avto ni imel 265 konjev, toliko jih je imela le različica za v Srednjo evropo, ker je mogla zadostit normam glede izpuha. V angliji sta bili verziji z 275KM in 300 konji, na testu s stigom v glavni vlogi, pa je različica z 300 konji!
(Citat: "This isn't the car that Jeremy drove in Scotland, it's the 301 HP FQ version, with 25 more than STANDARD and 1 more than the Subaru...And it crosses the line in...1,28,9 )
EVO VIII MR FQ320, torej 320KM pa je dosegel (1.26,00) FQ400 pa v času pisanja posta sploh še ni blo(post oddan junija, FQ400 pa je prišel nekje jeseni če se prav spomnim, tako da bi ga bolj težko uturil tjale zraven mar ne?
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS Po mar 14, 2005 12:22 pm

Res je ja, sm preveru. 8)

Sam tazadnga z fq400 nism najdu a mogoce ves kok je mel cajt tocno? :?
 
Uporabniški avatar
uršolinko
Novinec
 
Prispevkov: 163
Pridružen: To okt 19, 2004 1:05 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a uršolinko Po mar 14, 2005 1:01 pm

j***a NA KUBIK.

LP rc :twisted:
I was born to be 2-fast and 2-furious!!!!
Tajger
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch Po mar 14, 2005 1:43 pm

Sam kaj bos z FQ400, ce je za normalno voznjo totalno neuporabn. Noben ne pomisl na turbo lag, ki je ogromen. Ni mi pa tud jasn zakaj nekdo primerja GTA z EVO, ker sta pac dost razlicna. Pocakite raj na 159 q4 gta pa bo.
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a don CONSIGLIO Po mar 14, 2005 2:19 pm

HajdukS je napisal/-a:Res je ja, sm preveru. 8)

Sam tazadnga z fq400 nism najdu a mogoce ves kok je mel cajt tocno? :?


Točno tako kot je rekel Dejch. Fq 400 sploh ni serijski avto, poleg tega pa so jih naredili cca 100, če se ne motim.... :roll:

Dejmo se prosim omejit na avtomobile, ki so res primerljivi. V prodajnem obsegu (vsaj kolikor toliko), namembnosti, ceni, uporabnosti, velikosti, obliki karoserije, moči,....

Če ima tema naslov GOLF R edition, ne moreš govoriti o dirkalnem stroju z imenom fq400.

LP,
don CONSIGLIO
Slika
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS Po mar 14, 2005 3:02 pm

mah sej jst itak pravim da se golf niti alfe ne da primerjat ze s serijskim Evotom sam informativno me je zanimal, kok je mel cajt..

Drugac pa tut sam pravim da bi bla najbolsa izbira serijski mr340 al pa 320...
 
Uporabniški avatar
BossM
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 80
Pridružen: So okt 02, 2004 3:08 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a BossM Po mar 14, 2005 7:18 pm

BTW FQ 400 ima tako veliko turbo luknjo, da ima še navaden civilni TDI/JTD manjšo, drugače pa huda zadevca :twisted:
 
Uporabniški avatar
RAPMAN
Uporabnik
 
Prispevkov: 1232
Pridružen: Če okt 23, 2003 6:20 pm
Kraj: Ljubljana - Trnow

Napisal/-a RAPMAN Če feb 23, 2006 11:19 pm

no še v to temo eden iz slovenije r32 hud k svina :shock: :shock: 8) :twisted: ;)

v tej temi sm dau že slikce tko da evo

http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... c&start=20


to je to res je hud do jaja 8) :twisted:

đrim car ;)
>>ZIDEK<<
Slika
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 15 gostov