















Najnovejši in odslej tudi najmočnejši dizelski štirivaljnik nameščen v Laguno, je plod sodelovanja z japonskim Nissanom. Omenjeni motor zmore proizvesti 127 kW moči (175 KM) pri 3750/min in 360 Nm največjega navora že pri 1750 /min. Da je temu tako, so motor opremili boljšimi s piezo-električnimi injektorji, izboljšali so vbrizg goriva, za lažje doseganje emisijskega standarda EU4 je motorju nameščen tudi filter trdih delcev.
Laguna s tem motorjem pospeši od 0 do 100 km/h v 8,4 sekunde, najvišje izmerjena hitrost pa znaša 225 km/h. Tovarna obenem zagotavlja ugodno porabo goriva, ki naj bi v povprečju znašala le šest litrov na sto prevoženih kilometrov.
V Sloveniji bo Laguna z omenjenim dizelskim agregatom na voljo le z bolje opremljenim paketom Elite, temu primerna pa bo tudi cena. Za limuzinsko izvedbo je potrebno odšteti 6.695.000 tolarjev, za kombi različico pa okroglih sedem milijonov tolarjev. Predvidoma v sredini prihodnjega meseca bo z najnovejšim dizlom opremljen tudi Espace.
metallic je napisal/-a:Res ni glih best seller več...Je le en najstarejših avtomobilov v svojem razredu.
Drgač pa kritike letijo predvsem na 01-02 modele, zdej (vsaj po statistiki) ni več tok problemov.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov