Osnovna verzija bo imela 4.2-litrski V8 motor s suhim karterjem, ki bo razvil 420 KM. Pospeševal bo hitreje kot Porschejeva Carrera S X51 (s 381 KM), kar pomweni čas do 200 km/h v okviru 14 sekund. Polno opremljen, po možnosti s keramičnimi zavorami, bo v Nemčiji stal ca. 95.000 EUR.
Močnejša verzija bo imela Gallardov V10 motor prostornine 5.2 litra, z močjo 520 KM (Gallardo za modelsko leto 2008 dobi verzijo z neposrednim vbrizgom goriva in 550 KM).
Na voljo bosta ročni in sekvenčni menjalnik (ne DSG, temveč verzija, bolj podobna Lamborghinijevemu E-gearu). Ne gre pozabiti še na zvočni sistem proizvajalca Bang and Olufssen, ki bo verjetno najbolj kvaliteten avtomobilski sistem do sedaj. Imel sem si priložnost ogledati nekaj slik zunanjosti in notranjosti in povem lahko samo to, da je avtomobil izjemno kvalitetno zasnovan in izdelan. Notranjost je sploh nekaj posebnega. Imel bo tudi "adaptive suspension" sistem, ga pa bo moč naročiti tudi z eno od treh nastavitev: navadna - cestna uporaba, mešana - cestna in dirkališčna uporaba in športna - v glavnem za uporabo na dirkališču, bo pa vseeno normalno vozen po cestah.
Naj povem še, da ima Audi izdelan prototip s prisilno polnjenim desetvaljnikom (prek 600 KM), katerega usoda pa žal leži v rokah tržnega oddelka.
Vozilo z ročnim menjalnikom in opremljeno z gumami Pirelli P-Zero Corsa, je doseglo na Nordschleifu enak čas kot Gallardo. Čas je dosegel Sport Auto, v svojem Supertestu, ki ga boste lahko brali naslednji mesec.
Še slika s tega testa:
