Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder To sep 12, 2006 9:50 am

Stroski razvijanja avtomobila so za cirka 25% nabavne cene(priblizno taki so tudi stroski proizvodnje). Pa si lahko predstavljas, koliko bi stalo pripravit nek avto, ki ima pogon spredaj, da ga ima zadaj. Bi imeli veliko dela in stroskov.....
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR To sep 12, 2006 10:25 am

maniac je napisal/-a:rwd je pomemben za ljudi, ki uživajo v vožnji (udobni ali športni), ljudem, ki jim je avto samo za prevoz od točke A do B, je itak vozna dinamika...zadnja stvar pod soncem, važno je da je pocen, pa prostrono-torej FWD


Tako posploševanje pa tut ni potrebno.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply To sep 12, 2006 10:45 am

Maniac:

Kdo kupuje Focus, Golf, Astro ( govorimo o športnih variantah )... Tisti ki nimajo za BMW, Mercedes..? Ah daj no.

Mali " športniki " ala GTI, ST, R32, S3 stanejo od cca 6.000.000 SIT naprej ( Audi kar precej več ) za kar pa se dobi kar spodobno rabljeno serijo 3 ali pa 5. Torej si lahko privoščijo - mo tudi BMW.

Da ne govorim kaj se dobi pri BMWju novega za 6 mio SIT. Mogoče 318 z 129 KM.

In ti praviš, oziroma misliš ( za kar definitivno imaš pravico ), da ti avtomobil z zadnjim pogonom v tem primeru 318i z 129 KM, da veliko več voznih užitkov kot recimo A3 z 2.0 TFSI ali pa Vw GTI , ker pač imajo prednji pogon. Pač primerjam podobne cene.
Tukaj ciljam na tvojo izjavo : rwd je pomemben za ljudi, ki uživajo v vožnji (udobni ali športni), ljudem, ki jim je avto samo za prevoz od točke A do B, je itak vozna dinamika...zadnja stvar pod soncem, važno je da je pocen, pa prostrono-torej FWD.

LP
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply To sep 12, 2006 10:49 am

Še eno vprašanje. Če trdiš, da je zadnji pogon " zakon " :D zakaj potlej BMW izdeluje modele 325xi, pa 330xi, pa 330xd, pa 530xi...

Očitno je že potreba po temu, kaj misliš?
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith To sep 12, 2006 1:05 pm

simply je napisal/-a:Še eno vprašanje. Če trdiš, da je zadnji pogon " zakon " :D zakaj potlej BMW izdeluje modele 325xi, pa 330xi, pa 330xd, pa 530xi...

Očitno je že potreba po temu, kaj misliš?


zato ker zdej so vse firme postale tok pohlepn,e da so zacele stancat ceu bučkuriš, se prau porsche dela po novem terence, bmw dela awd, cakam da se JEEP naredi avto ki gre 400kmh..

mislm da se sam se ferrari drzi svoje originalne filozofije, ostali so se pa vsi prodal :(
 
8AK
Novinec
 
Prispevkov: 294
Pridružen: To jun 13, 2006 7:12 pm
Kraj: Ljubljana - Črnuče

Napisal/-a 8AK To sep 12, 2006 1:26 pm

mislm da se sam se ferrari drzi svoje originalne filozofije, ostali so se pa vsi prodal Sad

ne pozabi na maseratija ;)
Slika

Slika
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem To sep 12, 2006 1:43 pm

8AK je napisal/-a:
mislm da se sam se ferrari drzi svoje originalne filozofije, ostali so se pa vsi prodal Sad

ne pozabi na maseratija ;)

pa na Alfo, ta se k originalni filozofiji celo vrača
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem To sep 12, 2006 1:52 pm

Blinder je napisal/-a:Stroski razvijanja avtomobila so za cirka 25% nabavne cene(priblizno taki so tudi stroski proizvodnje). Pa si lahko predstavljas, koliko bi stalo pripravit nek avto, ki ima pogon spredaj, da ga ima zadaj. Bi imeli veliko dela in stroskov.....


Od kje ti ta cifra. Če stane en avto (npr Xsara picasso) povprečno 15 k eu in ga naredijo v 1 M komadih, je torej po tvoje strošek za razvoj skoraj 4 milijarde eurov. Za ta denar razvijajo vicoko zmogljiva letala itd, ne pa avtov s sprednjim pogonom (vključno z novimi tovarnami, čeprav ti tega verjetno nisi mislil/upošteval). Za take stroške razvoja bi pol firm takoj propadlo. Deli s 3 do deset.
 
Uporabniški avatar
maniac
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Če avg 08, 2002 4:44 pm

Napisal/-a maniac To sep 12, 2006 1:53 pm

simply je napisal/-a:Maniac:

Kdo kupuje Focus, Golf, Astro ( govorimo o športnih variantah )... Tisti ki nimajo za BMW, Mercedes..? Ah daj no.

Mali " športniki " ala GTI, ST, R32, S3 stanejo od cca 6.000.000 SIT naprej ( Audi kar precej več ) za kar pa se dobi kar spodobno rabljeno serijo 3 ali pa 5. Torej si lahko privoščijo - mo tudi BMW.

Da ne govorim kaj se dobi pri BMWju novega za 6 mio SIT. Mogoče 318 z 129 KM.

In ti praviš, oziroma misliš ( za kar definitivno imaš pravico ), da ti avtomobil z zadnjim pogonom v tem primeru 318i z 129 KM, da veliko več voznih užitkov kot recimo A3 z 2.0 TFSI ali pa Vw GTI , ker pač imajo prednji pogon. Pač primerjam podobne cene.
Tukaj ciljam na tvojo izjavo : rwd je pomemben za ljudi, ki uživajo v vožnji (udobni ali športni), ljudem, ki jim je avto samo za prevoz od točke A do B, je itak vozna dinamika...zadnja stvar pod soncem, važno je da je pocen, pa prostrono-torej FWD.

LP


točno tako, kupijo poceni športnika, ker nimajo za orenk športnika (M3, 911...kateri misliš, da je bolj zabaven ;) ), mimogrede tudi jst nimam, da ne bo kdo mislil, da se mam za kaj več slučajno.
in tudi jst bi mel typeR-ko, focusa ST,...ampak če bi mel pa več denarja pa absolutno nekaj z brutalnim motorjem in pogonom zadaj (ali AWD).

in mimogrede, moja izjava je namensko izzivalno postavljena :twisted:

lp
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker To sep 12, 2006 1:57 pm

Fantje ne pozabit da je tud Ferrari naredil omejeno serijo karavanov :lol:

Simply, si mogoče pomislil na zahteve kupcev? V eni izmed prejšnjih strani je nekdo napisal, da bi veliko raje videl, če bi znamke kot so Audi, Volkswagen, Alfa Romero itd. začeli izdelovati tudi avtomobile z zadnjim pogonom in bi tako zelo verjetno izbral kakšno drugo znamko kot BMW. In takih navdušencev nad zadnjim pogonom sem prepričan da ni malo. Prav tako pa nekdo, ki je kupoval nov 4wd avto pri BMW-ju ni imel kaj iskati, ker je bilo znano, da izdelujejo samo avtomobile z zadnjim pogonom. Zdej se je to spremenilo (najprej s prihodom X5, nadaljevalo še v X3), zatem pa še serija 5 in 3 z možnostjo štirikolesnega pogona. Vsaka znamka hoče čimvečji del pogače odgriznit drugim konkurentom in zato so primorani na trg pošiljati izdelke, za katere recimo 15 let nazaj niti sanjali niso s svojo znamko na nosu.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem To sep 12, 2006 3:12 pm

Spyker je napisal/-a:Fantje ne pozabit da je tud Ferrari naredil omejeno serijo karavanov :lol:

Simply, si mogoče pomislil na zahteve kupcev? V eni izmed prejšnjih strani je nekdo napisal, da bi veliko raje videl, če bi znamke kot so Audi, Volkswagen, Alfa Romero itd. začeli izdelovati tudi avtomobile z zadnjim pogonom in bi tako zelo verjetno izbral kakšno drugo znamko kot BMW. In takih navdušencev nad zadnjim pogonom sem prepričan da ni malo.

Točno toliko jih je, kot je tudi avtomobilov zanje. Dejstvo je, da se sprednji in zadnji pogon v ekstremnih situacujah zelo razlikujeta, tu je zadnji pogon zahtevnejši za 89% voznikov. Zato tudi Audi vztraja na prednjem (ljudje že vejo), kaj naj dela avte za 7% navdušencev zadnjega pogona, kjer je itak že zasedeno (BMW, MB). To, da pa z zadnjim pogonom brez obtežitve prideš dalj v zasnežen hrib, je pa prepoznavna izkaznica zad-fanov, žal večinoma brez praktične vrednosti, pa užitek gor al dol.
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! To sep 12, 2006 4:41 pm

8AK je napisal/-a:
mislm da se sam se ferrari drzi svoje originalne filozofije, ostali so se pa vsi prodal Sad

ne pozabi na maseratija ;)


S čim se je pa Maserati prodal?
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec To sep 12, 2006 8:43 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:
8AK je napisal/-a:
mislm da se sam se ferrari drzi svoje originalne filozofije, ostali so se pa vsi prodal Sad

ne pozabi na maseratija ;)


S čim se je pa Maserati prodal?

mislm, da je blo mišljeno kontra- da se ni prodal
lp
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To sep 12, 2006 9:37 pm

Voith je napisal/-a:
simply je napisal/-a:Še eno vprašanje. Če trdiš, da je zadnji pogon " zakon " :D zakaj potlej BMW izdeluje modele 325xi, pa 330xi, pa 330xd, pa 530xi...

Očitno je že potreba po temu, kaj misliš?


zato ker zdej so vse firme postale tok pohlepn,e da so zacele stancat ceu bučkuriš, se prau porsche dela po novem terence, bmw dela awd, cakam da se JEEP naredi avto ki gre 400kmh..

mislm da se sam se ferrari drzi svoje originalne filozofije, ostali so se pa vsi prodal :(


Jeep da v avto 5.9 V8 in blokado na 240km/h, pa imajo vse rešeno - grand cherokee 5.9 gre čist komot do 240, puch G600 gre tut lepo z 6.1 sekunde do 100km/h in s končno 240km/h.

Samo jim ni v interesu delat avta za 400km/h. Delajo avtomobile, ki se bodo vozili tudi po terenu, od enga poršeja pa to ne moreš pričakovat. Razen če si glup italjan in imaš denarja na tone, potem se spraviš s chajenom na offroad dirko in se z njim voziš po terenu - to je lansko leto naredil en italjan na offroad dirki.
Old subarus never die, they just get faster!
 
8AK
Novinec
 
Prispevkov: 294
Pridružen: To jun 13, 2006 7:12 pm
Kraj: Ljubljana - Črnuče

Napisal/-a 8AK To sep 12, 2006 10:15 pm

kljukec je napisal/-a:
Joie de vivre! je napisal/-a:
8AK je napisal/-a:
mislm da se sam se ferrari drzi svoje originalne filozofije, ostali so se pa vsi prodal Sad

ne pozabi na maseratija ;)


S čim se je pa Maserati prodal?

mislm, da je blo mišljeno kontra- da se ni prodal
lp

jap. mišljeno je bilo da se (še) ni prodal. :)
Kar se pa mene tiče RWD:FWD.... odkar imam svor avto (AR75 (RWD)) mi sprednji pogon nikakor več ne diši. Še posebej ne v ostrih ovinkih, ko mi v FWD avtu postane precej nepiretno (understeer) za razliko od uživantske vožnje v RWDju.
Slika

Slika
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Sr sep 13, 2006 9:23 am

esem je napisal/-a:To, da pa z zadnjim pogonom brez obtežitve prideš dalj v zasnežen hrib, je pa prepoznavna izkaznica zad-fanov, žal večinoma brez praktične vrednosti, pa užitek gor al dol.


Keep telling yourself that.
Slika
 
Uporabniški avatar
maniac
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Če avg 08, 2002 4:44 pm

Napisal/-a maniac Sr sep 13, 2006 9:30 am

Nixxon je napisal/-a:
esem je napisal/-a:To, da pa z zadnjim pogonom brez obtežitve prideš dalj v zasnežen hrib, je pa prepoznavna izkaznica zad-fanov, žal večinoma brez praktične vrednosti, pa užitek gor al dol.


Keep telling yourself that.


vidim, da je fantu fizika tuja ;) , da o praksi niti nebi (ne tebi nixxon)

lp
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 19 gostov