Meni je zelo zanimiv. Je sicer šokantno vozilce, a je premišljeno.
Nadgradnja mestnega avtomobila/motocikla na nerealne performanse in aero design.
Poraba pa je neverjetna, tudi zaradi take oblike - koef. zračnega upora je le 0,125; teža pa 300kg ozr. 360kg za večji model!
Mene nebi bilo sram se v tem peljati, sem pač individualist in se ne obremenjujem s tujim mnenjem, ne kupujem avta za kolege ali ženske, niti se nebi sekiral za majhen prtljažnik. Imel bi ga namesto motocikla.
Drugi bi žulili še naprej svoje najboljše "holfe sdi", medtem ko bi jaz elegantno "priletel" mimo z 200km/h in porabo 6l/100km:
100 km/h 4 l/100 km | 2400 km
200 km/h 6 l/100 km | 1650 km
300 km/h 9 l/100 km | 1100 km
400 km/h 14 l/100 km | 700 km
450 km/h 16 l/100 km | 550 km
Inovacija je pogoj za tehnični napredek. Če bi vsi omejeno in negativno (slovenceljsko) razmišljali kot večina vas, bi še vedno klali antilope in se oblačili v njihovo kožo, tistega, ki pa bi izumil kolo, bi pa zažgali na grmadi.
Še navedek s prej nalepljene strani proizvajalca:
"Who says "It will not work" actually tells you "I cannot imagine it".
Most obstacles for new solutions are inside our brains - not in missing technology.
Anyhow. Are not especially the things we enjoy most in our lifes always things we could not imagine before?
Think outside the box, to je očitno pri nas dokaj neznan moto.
