Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply So avg 12, 2006 12:10 pm

Lep avto, čeprav serijski ( če bo ) bo verjetno precej podoben 407 Coupeju.
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko So avg 12, 2006 2:14 pm

jorgeus je napisal/-a:3d vizualizaciji ne gre skorajda nič očitat, no, skoraj nič...medtem ko je avto, kar se proporcij tiče po mojem mnenju čist zgrešen. Zadek daljši od sprednjega dela, kar skušajo optično "popravit" s tem, da okna zaključijo dosti prej, jih ne potegnejo do konca, za zadnjimi kolesi pa visi velika črna rit...da niti ne omenim, da je predolg... Brez zamere, ampak meni deluje, da ta avto normalnega ovinka ni sposoben zvozit.


no... tole s" krajšajnem zadnjih oken dosti prej" je malo čudna teorija za optično krajšanje zadka... ker... na ta način zgleda še večji! optično bi avto skrajšali in uravnovesli s še večjim "lažnim" C stebričkom in še kašnim bočnim oknom v njem.... je pa tudi meni blago too much....

razlog za tako glomazno rito najbrž leži v dejstvu, da je vanjo zapakiran 12 valjni motor! sicer pa tale "prikolica" iz drugačne perspektive zgleda strahovito elegantno:

Slika

pa tudi v detajlu zgleda izredno dobro:

Slika


torej izvirni greh najbrž ne leži v preveliki riti, ampak v tem, da so že itak predolg avto šli krajšat pri nosu! ta praktično nima previsa i sprednja šipa zato zgleda zelo buhtlasta in strma, namesto da bi se elegantno spustila v impozantno haubo... ki bi jo avto imel, če bi motor bil postavljen spredaj!

Slika



ampak bistvo koncepta je najbrž glih v tem, da ma zadaj prečno postavljen V12! in temu je podrejeno vse ostalo... od prednosti, ki jih to ima za udobje (in ki so jih verjetno potencirali v notranjosti), do slabosti ki zaradi tega optično pestijo zunanjost!

bi pa ta avto najverjetneje sezul vse ki visimo na tem forumu, če bi ga v živo videli v merilu 1:1!
Zadnjič spremenil drugmirko, dne So avg 12, 2006 2:19 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
eentox
Uporabnik
 
Prispevkov: 1374
Pridružen: Ne apr 24, 2005 6:39 pm

Napisal/-a eentox So avg 12, 2006 2:15 pm

čedn avtoček 8)
Chuck Norris je enkrat prišel dvakrat
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem To sep 26, 2006 4:06 pm

2 videa na tej strani
http://www.virtualcar.it/?p=690
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Pe sep 29, 2006 4:18 am

še več slik in detaljev iz Pariza tu (tudi idejne skice):

http://spanish.autoblog.com/2006/09/28/ ... c-concept/



Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Pe sep 29, 2006 4:33 am

tak pa bo njegov dirkalni bratranec
na linku je še slik in daljši press release

http://www.autoblog.com/2006/09/28/pari ... 8-le-mans/


Technical specification of the Peugeot 908

Engine:
• Rear central longitudinal position
• All-aluminium with one-piece aluminium
cylinder block
• 12 cylinders, V angle 100°
• Capacity: 5.5 litre
• Common rail direct injection
• Engine management: Bosch MS17
• Power: 700 bhp
• Torque: 1200 Nm
Transmission:
• Gearbox: longitudinal with
a maximum of 6 gear ratios.
Electro-pneumatic gearbox control
• Differential: self-locking
Suspension, steering, brakes:
• Linked front and rear suspension
• Electric power steering
• Michelin tyres
• Wheels: BBS, magnesium
• Length: 4,650 mm
• Width: 2,000 mm
• Minimum weight: 925 kg


Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Če mar 01, 2007 9:46 am

evo, črna mrcina in ekšn 8) :


http://www.youtube.com/watch?v=Be1tiFYROR8

strašljivo.... teh 700 dizelskih konjev!
in za traktor kr spodobno milozvočnih! še malo, pa bencinski puristi ne bodo meli več nad čim nos vihat..... :P :P
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Po mar 12, 2007 3:38 am

tako bo pa prebarvan za dirke

Slika

več celostranskih slik
http://www.autoblog.com/photos/peugeot-908-hdi/
 
Uporabniški avatar
RegY
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6720
Pridružen: Pe okt 25, 2002 1:18 am
Kraj: MariboR

Napisal/-a RegY Po mar 12, 2007 1:07 pm

drugmirko... ko bojo nardili navadnega dizla brez turbine s tako močjo, da se bo vsaj približal sedanjim bencinarjem, takrat bodo bencinarji nehali nos vihat... ker turbo diesla, lahko primerjamo samo po performansah z bencinarjem, če bi pa hotel ga direktno primerjat, pa bi moral ga primerjat s turbo bencinarjem, ki pa praktično nima omejitve po konjaži... premisli malo ;)

ne more bit konkurenca kura petelinu, če nima tiča :D
Slika
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon To mar 13, 2007 9:15 am

Rabi vsaj strap-on. :lol:
Slika
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem To mar 13, 2007 6:15 pm

RegY je napisal/-a:ker turbo diesla lahko primerjamo po performansah direktno samo s turbo bencinarjem, ki pa praktično nima omejitve po konjaži...


Malo sem spremenil citat, ker me zanima tole. Nima omejitve po konjaži, če nima omejevanja tlaka. Kaj pa , če imata b in d podobno turbino, ic itd s podobnim tlakom, seveda oba z max. optimirano elektroniko ipd - koliko lahko na konjih pridobi b in koliko d. In če imata podobno krivuljo porasta pri istem tlaku in podoben porast pri različnih tlakih. Vem, da je jako hipotetično vpr., a morda ima kdo kakšne podatke, morda obstaja o tem celo teorija in torej tudi mat. izračuni.
lp
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko To mar 13, 2007 7:08 pm

sicer sem štromar po izobrazbi in fizika je že desetletja za mano, pa tudi nisem kak pretiran fen motoroznanstva.... ampak, a nima dizel pred bencinarjem velik plus pri navoru, kar bencinar sicer kompenzira z velikim veseljem do vrtenja... ampak vseeno, a v bistvu ni tisto kar avto premakne in pospešuje navor in ne konji?!

in tisto žlehnarjenje zgorej je v bistvu bolj zajebancija, ker bi človek res pričakoval oblake črnega dima in traktorski zvok, tista maksi oljna furuna na poosnetku pa od sebe oddaja presenetljivo rjovenje....
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr apr 18, 2007 1:38 am

908 RC že zmaguje - na 1. dirki

1 for 1: Peugeot 908 HDi FAP wins race debut

Posted Apr 16th 2007 3:29PM by Alex Nunez
Slika

Click image for high-res photo gallery of the Peugeot 908 HDi in action

The first real test of Peugeot Total's Le Mans-bound 908 HDi FAP prototype was a resounding success. The pair of diesel-powered prototypes finished 1st and 3rd in this weekend's 1000 kilometer Le Mans series race at Monza. The winning car, #7, driven by Nicolas Minassian and Marc Gené encountered two minor problems: a door that did not shut properly and an oil pressure sensor warning light. The #8 car, piloted by Stephane Sarrazin and Pedro Lamy, had a gearbox problem that caused them to lose time in the pits while it was repaired. Still, the team was able to get the car back on the circuit and guide it to a podium finish. Second place was taken by the #16 Pescarolo Judd. You can read Peugeot's release after the jump, and view the full race results here .


PR in izjave
http://www.autoblog.com/2007/04/16/1-fo ... ace-debut/
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov