Upam, da bodo za doplačilo, ter da dobodo v osnovi ročni.
Menite, da bo SSt nadomestil in izničil ročne?
Wolkswagen in ostale skupine niso tega naredile, upam da se bo tudi mitsubishi izkazal primerno

Wolfgang Ullrich je napisal/-a:Kot že rečeno tudi mutsubishi razvija avtomatski menjalnik z dvema sklopkama in sicer imenovan SST, znašel se bo v novem lancerju evolution in je že tudi vgrajen v prototip crossoverja ki bo zasedal v Frnkfurtu, povezan je z 1.8 l Clean Diesel Engine in tem menjalnikom, pa me zanima ali menite oz. veste ali bo v tem avtomobilu poleg tega menjalnika tudi ročni(standardi), kako bo to kaj z temi menjalniki pri mitsubishi-ju, kateri bodo standardni, bodo morda SST-ji edini?
Upam, da bodo za doplačilo, ter da dobodo v osnovi ročni.
Menite, da bo SSt nadomestil in izničil ročne?
Wolkswagen in ostale skupine niso tega naredile, upam da se bo tudi mitsubishi izkazal primerno
DSG "obratuje" na račun dveh menjalnikov - en za parne, drugi za neparne prestave, SST pa ima dve sklopki, ki skrbita ena za parne, druga neparne prestave
Mojster Miha je napisal/-a:Wolfgang Ullrich je napisal/-a:Kot že rečeno tudi mutsubishi razvija avtomatski menjalnik z dvema sklopkama in sicer imenovan SST, znašel se bo v novem lancerju evolution in je že tudi vgrajen v prototip crossoverja ki bo zasedal v Frnkfurtu, povezan je z 1.8 l Clean Diesel Engine in tem menjalnikom, pa me zanima ali menite oz. veste ali bo v tem avtomobilu poleg tega menjalnika tudi ročni(standardi), kako bo to kaj z temi menjalniki pri mitsubishi-ju, kateri bodo standardni, bodo morda SST-ji edini?
Upam, da bodo za doplačilo, ter da dobodo v osnovi ročni.
Menite, da bo SSt nadomestil in izničil ročne?
Wolkswagen in ostale skupine niso tega naredile, upam da se bo tudi mitsubishi izkazal primerno
VW je z DSG-jem v svet avtomobilizma uvedel menjalnik, ki prestavlja hitreje od voznika. V kratkem bo predstavljena naprednejša različica s 7-stopenjskim DSG-jem.
SST je v bistvu "variacija na temo" DSG. Uporabili so isti "trik" - medtem, ko je določena prestava "v pogonu", naslednja "čaka" vklopljena. Razlika je v tem, da pri DSG slednje omogočata dva menjalnika, pri SST-ju pa dve sklopki.
Ali drugače : DSG "obratuje" na račun dveh menjalnikov - en za parne, drugi za neparne prestave, SST pa ima dve sklopki, ki skrbita ena za parne, druga neparne prestave.
SST ne bo izničil ročne menjalnike - v smislu, da bo "pokopal" ročne (v vozilih, kjer bo moč izbirat med ročnim in SST). Ker gre za DSG-ju primerljiv izdelek, bo imel poleg pozitivnih, tudi primerljive negativne lastnosti, ki pa so predvsem
- cena oz doplačilo
- tehnika (navor)
Oboje skupaj zavira možnost možične uporabe v vozilih
LP
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov