Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Gnusmas7
Novinec
 
Prispevkov: 213
Pridružen: Če maj 05, 2005 8:55 pm

Napisal/-a Gnusmas7 Sr nov 02, 2005 7:08 pm

Symon je napisal/-a:
drugmirko je napisal/-a: šit, japanac ki se kvari... what will we have next?? :P :mrgreen:

Hja pa poglejmo...
1. To je avto narejen za ameriški trg in možno, da celo v USA. To razloži marsikaj pomoje. Pa še zeloo sodelujejo z Američani (Pontiac/GTO) kar je zanje še slabše kot Nissan, ki sodeluje z Renaulti. Še dobro, da se Honda in Subaru ne data kar tako jebat tujcem. OK pa Mazda, ki je v lasti Forda ampak kvaliteta zato ne trpi. 8)
2. To razloži tudi zakaj je motor takšen kot je. Ker ameriji mislijo, da če ni vsaj 2.0 ne gre nikamor. 1.6 VTi je zanje itaq neko bedno čudo, ki ga prezirajo zaradi tega ker preveč gre za to prostornino. :lol:
3. 4x4 je šel bye bye. Škoda. Res ni bil ne vem kako kulten avto ampak saj ni čudno. Če bi v prejšnjo generacijo 4x4 dali not od Evota motor bi šelo malo bolj v promet. Bedaki.
4. Zadnjega pogona tako ali tako ni nikoli imel. Mogoče tut zato ni šel tako dobro v prodajo. Če mene vprašate iz istega razloga ne gre Celica dobro v prodajo. Oba bi rada bila športna avta, vsaj po izgledu nakar sta čisto preveč švoh, lega ni bog ve kaj glede na konkurenco. Imamo naprimer 4x4 Impreze in Evote in podobne zverine na 4x4. Potem imamo športne Supre, 200SXe z zadnjim pogonom. Na prednji pogon imamo kakšne kompakte Civice, Golfe... To bi pa rado bilo kar nekaj vmes. Športen izgled kot 200SX/Supra, prednji pogon in pomanjkanje konjev... Škoda... :roll:
5. Zakaj nihče ne pošlje Emaila na Mitsubishija Slovenija iz firbca? Oziroma, če je kdo zainteresiran. Ker če ne bom jaz....

Sicer mi je hud ampak kot sem rekel ni ne tič ne miš.


1. to kar je drugmirko rekel si vzel iz konteksta
drug mirko je rekel
a ja... pa še to... glihkar sem prečital, da dotični model Eclipsa že drugič v istem mescu kličejo nazaj na servise. tokrat zaradi tovarniške napake na zavorah, ki lahko drastično poveča dolžino zavorne poti.... šit, japanac ki se kvari... what will we have next?? :D :P


kot vidis je to bolj za hec reku, eclipse je imel samo 2 dve napaki, zaradi katerih so morali klicati jih nazaj na popravila
v obeh primerih je bilo za zavore, enkrat je bil dobavitelj kriv enkrat pa oni, pa se to, zavore so delale vendar slabse, torej so jih poklicali nazaj kot previdnost

on je mislil na zavore, ti pa kr neki govoris o motorjih, ki se sploh niso pokvarili
a) mitsubishi motorje proizvaja na japonskem in jih tam tudi oblikuje, tam ima inzenirje
b) ne govorim kot mitsubsihi fan ampak micka dela super motorje, EVO je klasicen primer (iz 2.0 masine izvlect 400konjev in s tem motorjem serijsko proizvajati EVO-te je neverjetno, in motor se ne kvari

mitsu ne sodeluje z Pontiac in GTO, ampak s chryslerjem
Members and holdings of DaimlerChrysler :
Mercedes Car Group: Global Electric Microcars (GEM) | Maybach | Mercedes-Benz | smart
Chrysler Group: Chrysler Corporation | Dodge | Jeep | Plymouth (discontinued in 2001) | Eagle (discontinued in 1998)
Commercial Vehicle Brands: Freightliner | Mercedes-Benz | Mitsubishi Fuso Truck and Bus Corporation | Setra | Sterling Trucks | Western Star
Participations in: Mitsubishi Motors Corporation | EADS | Mitsubishi Fuso Truck and Bus Corporation | Freightliner, LLC | Hyundai Motor Company

tko da prosim te prej poglej preden nekaj skritiziras
vidim da si ljubitelj mazde, in si seveda hotel skritizirati eclipa, ker predvidevam da si ljubosumen ali kako drugace, ker mazda nima takega avta

brez zamere, nocem se prepirati, vendar je ocitno kaj si hotel povedati s tem postom
kot prvo si samo citiral drugmirka v zadnjem delu in tako vzel stvar iz konteksta, da skritiziras mitsu in eclipsa
kot drugo je to kaj si napisal zelo smesno
OK pa Mazda, ki je v lasti Forda ampak kvaliteta zato ne trpi.

seveda mazdi kvaliteta ne trpi, ker si ti njen fan lol (zelo ocitno)
jaz kaj tekega ne bi napisal nikoli
a vidis mene slucajno da blatim druge proizvajalce in hvalim mitsubsihi
vse kar sm dal na forum o micku je bilo vec ali manj informativno, in nisem nc pisal kako je super in ....

2. ECLIPSE je kulten avto v ameriki, lepo prosim
preberi malo na internetu
"The best-selling import coupe for the past 15 years"
4wd in turbo je sel, zato ker se je samo 5% kupcev odlocilo zanj v prejsnih generacijah, mitsubishiju se ne splaca

se enkrat brez zamere, ta post ni bil misljen, da bi se stabo prepiral, ampak da razjasnim par zadev, ker s takimi posti samo zavajas ljudi in kritizaras stvari, ki sploh niso resnicne
 
Uporabniški avatar
Gnusmas7
Novinec
 
Prispevkov: 213
Pridružen: Če maj 05, 2005 8:55 pm

Napisal/-a Gnusmas7 Sr nov 02, 2005 8:00 pm

ECLIPSE RALLIART

Exterior:
 Hot Red Mica paint (by PPG)
 Carbon fiber roof panel
 Carbon fiber hood
 Carbon fiber front fenders
 Carbon fiber front and rear fascias
 Carbon fiber rear wing
 Carbon fiber mirrors
 20 x 9 carbon fiber wheels
 AVS Sport 255/35R20 Yokohama tires

Interior:
 Recaro leather and Alcanterra trimmed seats
 Custom harness bar
 Four-point harnesses
 Rear seat delete
 Rear seat filler panel with integrated storage
 Lancer Evolution steering wheel
 Racing gauges
 Rockford Fosgate sound system

Performance:
 Turbocharged 4G63 engine (inline 4-cyl.)
 Estimated 400 hp
 All-wheel drive
 HKS turbocharger kit
 HKS 264 cams
 Custom 2.75-inch turbo-back exhaust
 Custom air intake
 ARP head studs
 HKS air-fuel controller
 High-flow fuel pump
 High-flow injectors
 HKS dyno tuned
 Endeavor rear suspension
 Lancer Evolution VIII rear differential
 Evo VIII MR 6-speed manual transmission
 RPS triple plate carbon-fiber clutch
 Road Race Engineering/Muellerized coil-over kit
 Brembo brakes:
front: 8-piston calipers, 15-inch slotted rotors
rear: 4-piston calipers, 13.5-inch slotted rotors
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Sr nov 02, 2005 8:31 pm

Gnusmas7 je napisal/-a:kot vidis je to bolj za hec reku, eclipse je imel samo 2 dve napaki, zaradi katerih so morali klicati jih nazaj na popravila
v obeh primerih je bilo za zavore, enkrat je bil dobavitelj kriv enkrat pa oni, pa se to, zavore so delale vendar slabse, torej so jih poklicali nazaj kot previdnost

on je mislil na zavore, ti pa kr neki govoris o motorjih, ki se sploh niso pokvarili
a) mitsubishi motorje proizvaja na japonskem in jih tam tudi oblikuje, tam ima inzenirje
tko da prosim te prej poglej preden nekaj skritiziras
vidim da si ljubitelj mazde, in si seveda hotel skritizirati eclipa, ker predvidevam da si ljubosumen ali kako drugace, ker mazda nima takega avta
brez zamere, nocem se prepirati, vendar je ocitno kaj si hotel povedati s tem postom
kot prvo si samo citiral drugmirka v zadnjem delu in tako vzel stvar iz konteksta, da skritiziras mitsu in eclipsa

kot drugo je to kaj si napisal zelo smesno
OK pa Mazda, ki je v lasti Forda ampak kvaliteta zato ne trpi.

seveda mazdi kvaliteta ne trpi, ker si ti njen fan lol (zelo ocitno)jaz kaj tekega ne bi napisal nikoli
a vidis mene slucajno da blatim druge proizvajalce in hvalim mitsubsihi
vse kar sm dal na forum o micku je bilo vec ali manj informativno, in nisem nc pisal kako je super in ....

1. Hja OK ampak, če je mišljen za Ameriški trg potem ni moj tip. Mišljeno zaradi prostornine motorja glede na to, da večina znamk dela večinoma na manjši prostornini ob več konjih in večinoma tudi manjši porabi. (To že ne leti direktno na Micke ampak na Američane) Za hec. Mene je ganilo, češ kaj se dela iz Japoncev norca. :lol: Hec.
2. Ostale točke se niso nanašale na njegov post ampak čisto tako moje mišljenje
3. Sploh nisem kakšen fanatičen fan Mazda, oziroma ravno toliko kot Honde, Mitsubishija (Ja so mi všeč in bi jih imel-eden izmed kandidatov za nakup preden sem kupil tole je bil tudi Colt ;) ), Opla... Skratka sem zelo širokogled in nimam namen namerno pljuvat po katerikoli znamki. Tisto, da pri Mazdi kvaliteta ne trpi je bilo mišljeno po principu vsaka lastovka svoje gnezdo hvali sploh pa ne provokativno. Mišljeno glede na to kaj zdaj dela Renault z Nissanom, ko jim je (dokazano) kvaliteta upadla. Naklučje? Mazda pa je po zadnjih raziskavah še više vrhu. In ja vem, da to ni moj model. :lol: Aja pa zelo dobro vem, da so EVOti prekleto fajn kvaliteteni. Kako bi drugače lahko (naprimer- ker kupujem JApanese Performance) v UK tunali jih do nezavesti in naprej. Se pravi čez 700 konjev+. In še kar delajo. Koliko je zdajšnji rekord pa res ne vem. :)
3.5 Hja sem se zmotil, Ne obvladam toliko Mitsubishije. Ampak so pa sodelovali (Mišljen je bil Pontiac in njihov GTO oba sta bila predvsem za ameriški okus in kot sem rekel se ta kar dosti razlikuje od našega- prostornina/moč, poraba......). Ravno tako si nisem mislil, da je bil prejšnji Eclipse tako popularen v USA (kakšno naklučje jaz pa ravno pravim, da je za Američane)
4. Ljubosumn???? Bolj uno drugo: "kako drugače". Sploh ni panike. Aja Saj Mazda ima pa Wankla, Mx-5, včasdih še Mx-6 in MX-3, če bi gledal na to..... :P Glej točko 3. :P :) Verjemi, da bi mojo Mazdo TAKOJ zamenjal za Eclipsa prejšnje generacije (un bel na avto.netu, ki je na vašem forumu- ja tudi tam se že bil samo prijavljen nisem), če bi bila cenovno primerljiva in bi bil nekdo za to. Ali pa Celico, ki sem jo tudi "opljuval" pa bi jo vseeno imel. Ima pač svoje minuse, ki so PO MOJEM MNENJU krivci za manjšo prodajo kot bi lahko bila oziroma kultnost.
5. Ni problema ne zamerim. Pravzaprav sem počaščen, da si se lotil tako globoko analizirat moj post in (sicer napačno) sklepat, da sem fanatičen Mazda fan.
:lol: Očitno si zgrešil moj drugi post, ko sem se slinil nad RalliArtom. In tudi ti ne vidiš vseh mojih postov, ker drugače bi vedel, da bi imel še marsikaj drugega pred Mazdo. ;) Kolikokrat naj še to napišem, da nisem fanatik za kar si me hotel očitno označit. :lol:
No pa tut ti mi ne zamerit in upam, da sva zaključila, da ne smetiva teme. Ostalo se lahko prepirava preko PMjev :P
ne govorim kot mitsubsihi fan

Ali pač in sem ti stopil na žulj? :?
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan So feb 02, 2008 7:40 am

Facelift za modelno leto 2009. V oči pade predvsem novi obraz (podoben Audijem) ter ksenonski žarometi na bogatejših različicah. Notranjost je nespremenjena.

Slika
Slika
Slika
Slika
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 To feb 05, 2008 7:24 pm

Na tisti sliki zgoraj (druga rumena) zadek precej spominja na 911ko. Če odstranimo spojler je precej podoben.
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 14 gostov