kratek "vozili smo" test si lahko recimo preberete na Autoexpressu. pravijo, da je videt lepši od česarkoli korejskega do zdej, da ma korektno notranjost iz kvalitetnih materialov, da je podvozje boljše... skratka, v vsemu so naredili velik korak naprej, vendar to še ni to in za avto ne pričakjejo, da bo kak hud prodajni hit ali konkurenca evropskemu srednjemu razredu.
po moje je ta avto še delan po klasičnem korejskem receptu: velik kot da je razred višje, opremljen da peče glava ampak rahlo labavih kolen...
GMova korporativna logika je po moje tu zelo sedela na Daewoojevi glavi. stroški so pri tem konceptu najbrž res najnižji, ampak dolgoročno to nima uspeha. pri Hyundai/Kii so se tega že zavedli, vsaj če pogledamo njihove zadnje štiri SUV modele, od Kiinega Sorenta naprej. vsi so solidni in konkretni avtomobili svojega segmenta in debel korak naprej od "ponudi čim več za malo" koncepta, ki so ga imeli v cajtih Ponya in prvih Sonat ali prvega Sportagea. in novemu Santa Feju, Tusconu in Sportageu se tudi nihče več ne posmehuje... no, vsaj tisti z malo več razgleda ne!
ok. ta del posta bi verjetno bolj sodil na "Korejci temo"... :P
M-Fanovskemu mladeniču, bi lahko stvar probali razložit tudi na ta način..... NOVA Oplova Antara je, če izzvzamemo masko, značko in sprednje luči tehnično enaka kot Daewoo Captiva. Daewoo je tudi opravil razvoj!
ergo, ta Opel je v bistvu Daewoo! tudi delali ga ne bodo v Dojčlandu ampak bo prišu iz Koreje!
in če še nebi razumel... Chewy Epica je tako enaka Suzuki Veroni, kot je Opel Astra enaka Vauxhalovi Astri!
in za konc še slikice na kterih dotični Daewolet ne zgleda čist plešasto:
