http://www.citroen.com/site/htm/fr/crea ... sixlignage

metallic je napisal/-a:Bojda 2006. Dobr zgleda. Sam bo mešu štrene bl 607 in vel satisu, pa kakšni 166 kot velikim trem...![]()
dobek je napisal/-a:metallic je napisal/-a:Zadnji del je res A6 tastar model...
z veliko razliko, da bodo tu spet peta vrata :P
don CONSIGLIO je napisal/-a:@dobek: To bo štirivratna limuzina (vir: autocar)Poleg tega je uradno, da pride C6 v salone spomladi 2005.
LP,
don CONSIGLIO
xandrej je napisal/-a:No Citroena C6 primerjaš z Audijem A6... No pa preberi:
1. Kot vemo je bil Citroen vedno nekak napredek z rešitvami avtomobilizma in vedno nekaj posebnega. Po krizi 90 let se spet postavlja na svoja stara pota. Evo najnovejša admiralska ladja C6, kot prvi avto na svetu, vgrajene pnevmatike najnovejse "flat tire" tehnologije, ki omogočajo vožnjo s predrto pnevmatiko do hitrosti 237 km/h.
2. Pnevmatike je posebej za Citroën razvil razmeroma neznani proizvajalec iz Češke republike Pelikan v sodelovanju z francosko tvrtko Aerospatiale iz Toulousa, ki se primarno ukvarja z izdelovanjem nosilnih raket za Euro satelite.
Pnevmatika nosi ime Pelican Astrocitro sport
Najbolj zanimivo pri pnevmatiki pa je dejstvo, da so uspeli kanale za odvajanje vode pri velikih hitrostih oblikovati v Citroënovem simbolu, poznanem že dolga desetletja - Double Chevron.
3. To odlično sodelovanje francoskih in čeških inženirjev seveda pomeni prekinitev sodelovanja z dolgoletnim ekskluzivnim dobaviteljem pnevmatik Michelin, zaradi vse vecjega pritiska nasih kupcev, razocaranih nad kvaliteto njihovih pnevmatik.
Kot eden glavnih razlogov je bilo navedeno nezadovoljstvo kupcev nad Michelinovo popularno pnevmatiko Energy, saj se je v praksi pokazalo, da v 7. letu starosti postane fizično pretrda in se ji drastično poslabša oprijem na mokri cesti. Na suhi pa tako ali tako pokaže slabosti že kako leto prej oz. že po 130.000 prevoženih kilometrih.
Za razliko od francoskega proizvajalca so pri Pelikanu uporabili revolucionarno zmes Dubčekspecial mesanico kavčuka, ki omogoča odličen oprijem v vseh vremenskih razmerah – še najbolj so ponosni na dejstvo, da ima nezmanjšan oprijem tudi pri pri -45 "C!! kar bo naredilo C6 idealen avtomobil za prodor na zahteven sibirski trg!
Tudi same dimenzije gum pomenijo revolucijo v gumarski industriji – nedvomno nekaj povsem novega v razredu osebnih limuzin - tako bodo spredaj vgrajevali dimenzijo 265/ 35/ 21" in zadaj 305/35/22". Gume bodo v prid čim manjši teži seveda polnjene s Helijem.
Obenem so tako tudi dosegli tudi uporabo enega tipa pnevmatike tekom celega leta – kar so dosedaj mnogo proizvajalci poskušali, uspelo pa ni še nikomur!
Tako lahko z gotovostjo rečemo le – sodelovanje češkega znanja in francoskega denarja je zmagovita kombinacija za prihodnje!
4. Ni pa bilo sodelovanje uspešno zgolj na področju gum – tudi sama zasnova avtomobila je nekaj povsem drugega kot smo bili zadnjih sedem desetletij navajeni pri Citroënu – poslovila se je zmotna in zgrešena zasnova »vse spredaj« - nadomestila pa jo je češka pogruntavščina (Tatra) »vse zadaj« - tako ima novi zastavonoša te avantgardne znamke zadaj nameščen 6 valjni zračno hlajeni bokserski motor (pri sodelovanju so se s sodelovanjem oprli na dolgoletne izkušnje Subarujevih konstruktorjev), kar mu zagotavlja izjemno nizko težišče ter nizek nos avtombila – kar je pogoj za nizek koeficient zračnega upora.
Obenem so tudi opustili misel o razvoju Hydractive4 podvozja, kajti izkazalo se je da je ob uporabi specialnih vzmetnih gumi elementov (ponovno plod sodelovanja med Pelikanom in Aerospatiale) klasično vzmetenje lažje za vzdrževanje obenem pa zadovoljivo opravlja svojo nalogo, saj daje avtomobil vtis, da lebdi na gumijasti preprogi.
No, za zagrizene ljubitelje znamke bodo ob doplačilu vseeno ponudili sistem Hydractive3,znan ze iz neuspešnega modela C5 vendar po tržnih raziskavah si ne obetajo veliko kupcev, ki se bodo odločili za to popolnoma zgrešeno filozofijo vzmetenja s katero so pri Citroënu poskušali prodreti skoraj 50 let. Nazadnje jih je srečala pamet.
5. No če ti to liči z Audijem pol pa ne vem.. Pa lahko lepo primerjaš Audi 100 z XM leta 1993 pa boš videl...
Samo ljudje raje kupijo Audi... Kaj češ... Tak je to...
Po forumu brska: Google [Bot] in 5 gostov